Vakantiehuis Hoge Venen

5 reviews over Vakantiehuis Hoge Venen

• 2018
    9Anneke Klok05-08-2018

Genieten!!

een heerlijke week!! Mooi huisje met omheinde grote tuin! Diverse wandelroutes (vanaf 7 km uit boekje) in de omgeving (wel met auto heen te rijden) en 10 minuten vanaf Monschau! In omgeving huisje kun je ook fijn wandelen in zowel Hoge Venen als Eifel!

• Oude reviews

10Irene04-12-2016

Heerlijke plek

Nu twee maal in Haus Monchau geweest met 4 personen en 5 honden. Prachtige omgeving, prima bedden, ruim huis, van alle gemakken voorzien. vriendelijke eigenaren.

Met vrienden

• 9willem ipema28-07-2012

mooi

Prachtige locatie vooral met een hond. Compleet afgesloten tuin, groot uitlaat bos/wei erbij. Fijne verhuurders, zeer behulpzaam en vriendelijk. Veel te wandelen etc. boottochten monschau dierenpark in hellental ideaal voor kinderen. Erg leuk komen nog eens terug want zijn nog niet klaar.

• 9Frank en Trudie13-12-2011

Mooi, verzorgd en zeer schone vakantiewoning. Zeer goede bedden. Eigenaars zijn zeer behulpzaam. Bij aankomst was de woning heerlijk warm en op tafel stond een flesje wijn en botjes voor de honden als welkoms geschenk.

• 9Micha16-06-2011

Heerlijke plek

Een mooi 2-4 persoons appartement in het grensgebied tussen België & Duitsland tussen De Hoge Venn-Eifel en Het Nationaal Park Eifel in Duitsland.

Het appartement is uitermate geschikt voor rustzoekers, mountainbikers, wandelaars, fietsers en motorrijders. Eigenlijk voor iedereen dus, die er even lekker tussenuit wil.

In de omgeving is genoeg te beleven. Denk onder andere aan een schitterende natuur in een bosrijke omgeving. Tevens zijn er talloze wandel,-en fietspaden en treft u er vele mountainbike routes. En met een beetje geduld kom je er ook wild tegen.

De eigenaars zijn vriendelijke gastvrije mensen waarvoor niets te veel is. Zelfs mee gaan wandelen om nabij gelegen wandelroutes te verkennen behoort tot de mogelijkheden.

Geweldig genoten en we komen hier zeker nog een keer terug!

0 tips over Vakantiehuis Hoge Venen

0 vragen over Vakantiehuis Hoge Venen