Kleine hotelsWeer vandaag13°

26 reviews over Hotel Eifelland in het Nederlands

Fantastisch hotel

Freddy
31-8-2017

Uitgebreid ontbijt. Geen mogelijkheid voor halfpension. Voldoende restaurants op wandelafstand.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel en een enorme gastvrijheid!

Fietsvereniging FC BEF
18-7-2016

Fantastisch ontbijt! Ontzettend aardige en behulpzame eigenaren, absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Als je van kleinschaligheid en rust houdt ben je hier op het goede adres. Je voelt je er meteen thuis. Alles is dik in orde: de kamers, de schoonmaak, het ontbijt. En dan de tuin: gigantisch groot, waar je heerlijk kunt relaxen. Maar wat dit hotel zo uniek maakt is de Service. Deze mensen weten wat dat inhoudt. Ze staan altijd voor je klaar. Mochten ze niet meteen een antwoord op je vraag hebben dan zoeken ze dat voor je uit en laten ze dat later weten. Restaurant gesloten? Dat vragen ze na en gaan er desnoods zelf heen. Kortom, niets is hen teveel om het jou naar je zin te maken. Een absolute aanrader!!!!

Gereisd met partner in mei 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Eifelland voor je op een rij gezet:

Genieten in alle rust in een mooie omgeving.

Chris & Anja
28-12-2015

De service die Marlène en Bernd geven is meer dan voortreffelijk!. Ze hebben ons een zeer mooie kerstavond bezorgd waarvoor dank. Het ontbijt was weer overheerlijk, de kamer dik in orde en de rust die het hotel uitstraalt is subliem. .Super bedankt Marlène en Bernd (en de rest van het team) en tot gauw !! Chris & Anja

Gereisd met partner in december 2015

Niets op aan te merken dus 10/10

dirk.leenaerts
15-1-2015

Niets op aan te merken dus 10/10. Zeer lekker ontbijt met traditioneel gerookte ham, en voor de rest alles erop en eraan. Zeer rustig gelegen en prima kamer.

Gereisd met partner in Mon Jan 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustig gelegen Hotel

hans
16-7-2014

Dit hotel zonder diner restaurant maar wel ontbijt is ons zeer bevallen. Het was er heerlijk rustig en de eigenaren verlenen hele goede services. In de ontbijtruimte zijn ook een aantal zitunits waar men gezellig kan vertoeven en zelf drankjes kan pakken uit de koelkast. Even noteren op een lijst en dan reken je die bij vertrek af. Alles in vertrouwen en dat geeft wel een relax gevoel. Mooie kamer met heerlijke bedden.

Gereisd met partner in Sat Jul 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg goed en super gastvrij!

Jankees Schwiebbe
17-6-2014

Erg leuk gebied voor wandelingen met een geweldig hotel als uitvalsbasis. Gastvrij, erg goed ontbijt en erg ruime en schone kamers! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2014

Aanrader!

Kees en Marloes
23-5-2014

Prima hotel voor bezoek aan Ardennen. Kamers zeer schoon en netjes. Ontbijt voortreffelijk. Familie doet er alles aan om alles tot in de puntjes te regelen. Zeer behulpzaam bij het plannen van uitstapjes. Leuke en goede restaurants in de omgeving. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2014

Fantastisch hotelletje

De Winné Agnetha
16-3-2014

Zeer gastvrije uitbaters! Kamers waren heel netjes en heel aangenaam. Uitgebreid en lekker ontbijt! Bij aankomst krijg je veel info over de restaurants en cafés in de buurt. 's morgens geven de uitbaters ook tips waar je eventueel naartoe kunt. Het is er supergezellig en je komt er volledig tot rust.
Zeker een plek waar wij opnieuw naartoe gaan! Een echte aanrader!!!!

Gereisd met partner in maart 2014

Zalig hotel!

Ellen
4-11-2013

Een superleuk hotel! We kwamen aan en werden leuk onthaald door de gastvrouw in het Vlaams. Kregen de nodige uitleg over restaurantjes in de buurt en alle menukaarten van de restaurants waren aanwezig in het hotel (ze reserveert zelfs voor je als je het eventjes vraagt). Kregen een 3-persoonskamer terwijl we gereserveerd hadden voor een 2-persoonkamer. Heerlijk ontbijt!

Superleuk weekend gehad. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Eifelland voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eifelland in Butgenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eifelland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.