Hotel du Lac

Kleine hotelsWeer vandaag23°
Hotel du Lac
8,6

22 reviews over Hotel du Lac in het Nederlands

Heerlijk hotel om te verblijven

Eddy en Marylène
24-4-2011

Hotel "du Lac" in Butgenbach is een heerlijk hotel om te verblijven. De ontvangst is zonder meer hartelijk, het eten is er heel lekker en de bediening is zonder meer super vriendelijk. We hebben voor de eerste keer kennis gemaakt met dit hotel, maar het staat vast dat het zeker niet onze laatste keer zal zijn. De ligging bij het meer is geweldig. Kortom, een aanrader voor al wie wil genieten

Gereisd Met partner in april 2011

Mooi gelegen .....

Jack
4-3-2011

Hotel du Lac is zeer mooi gelegen bij het stuwmeer ..... en ook de omgeving van dit meer is zeer mooie er is ook een prachtige wandelroute om het meer heen van +/- 10Km maar let wel op als je aan de route begint moet je hem wel afmaken er is geen sluiproute tussendoor ..... dus voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet aan te raden.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch familiaal hotel

Vos André
17-1-2011

Hebben juist het nieuwjaarsarrangement gedaan. Het was fantastisch. Lekker eten en zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Een aanrader voor iedereen die er eens een paar tussen uit wil.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Dec 29 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hartelijke ontvangst

Gino Rigolle
2-8-2010

Zeer hartelijke ontvangst in dit familiaal hotel. Kamers niet erg luxueus, doch net. Eten was eenvoudig maar OK. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Met fietsroutennetwerk Velotours (knooppuntennetwerk) heel wat uitstapjes gedaan in de Hoge Venen en Monschau. Sauna was OK Een aanrader voor een kort verblijf.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam hotel

Amelie
25-7-2010

We hebben op weg naar Duitsland één nacht verbleven in het hotel du Lac - verblijf met ontbijt. We werden heel vriendelijk onthaald. De kamer was ruim en proper; wat verouderd qua stijl maar dit stoorde niet. De ligging van het hotel is ideaal, vlakbij het meer en stuwdam van Butgenbach. Op een dertigtal meter van het hotel komt men op een wandelpad richting stuwdam. Het ontbijtbuffet was niet zo uitgebreid, maar wel lekker. Een aanrader voor een kort verblijf.

Gereisd Met partner in Wed Jul 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preis en kwaliteit een topper

Jordens H
28-4-2010

Reeds mijn zesde keer en iedere keer heel goed geweest. Zowel voor een midweekse groepsreis als een gastronomisch weekeinde. Heel vriendelijk en gastvrij onthaal. Zeer behulpzame mensen. Herman is als busschaufeur en gids onovertroffen. Na een ongelukje 's nachts om 2 uur eigenaar Herman om hulp moeten vragen welke met de glimlach na veel zoekwerk een arts wist te vinden en ' smorgens om 7.30h reeds terug daar was met de nodige medicatie alvorens te starten met zijn groepsuitstap.

Gereisd Met vrienden in april 2010

Kamers verouderd, restaurant fijn.

Tine
18-2-2010

Kamers wat verouderd en klein, ontbijt en eten in restaurant heel lekker.

Gereisd Met partner in februari 2010

Zekers terug volgend jaar

Jordens
23-11-2009

Reeds voor mijn zesde keer in dit hotel, 5 keer met een groepsreis , nu voor een gastronomisch weekeinde met mijn partner. Rustig gelegen hotel vlak bij het meer. Sommige kamers zijn iets minder qua ligging maar steeds heel proper en goed onderhouden. Heel lief en behulpzaal personeel. Men behelpt je in alle talen, zowel Nederlands Frans als Duits. Ideaal gelegen voor wandelaars of sportlui. Kort bij Luxemburg of Duitsland voor dagtrips. Het eten is echt heel goed, vooral bij het gastronomisch en de dranken aan zeer aanvaardbare prijzen . De sauna is gratis beschikbaar. De nieuwe kok heeft alle vorigen overtroffen. Herman is tevens als Busschaufeur en Gids niet te overtreffen bij groepsreizen. Volgend jaar gaan we zekers terug.

Gereisd Met partner in Wed Oct 28 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

Vullings
27-8-2009

Zijn een weekendje naar Butgenbach geweest. Prachtige omgeving! Hotel kamers is ouderwets maar ZEER goed bijgehouden. In zeer goede staat! Ontbijt was prima, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Gaan er zeker nog eens naar terug.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Snel weer heen!

charlotte & tim
7-1-2009

Mooi hotel, vriendelijk personeel en fantastische kamer! Wij gaan zeker nog terug komen en ook met meerdere mensen!

Gereisd Met partner in december 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel du Lac in Butgenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.