Hotel du Lac

15 reviews over Hotel du Lac in het Nederlands

Erbarmelijke bediening

Familie De Zwaef
15-9-2016

Hotel is best oké, een beetje verouderd, goed voor enkele nachten, goede ligging (zeker voor fietsers). Ontbijt en eten half pension goed , bediening in restaurant/bar ondermaats : lange wachttijden tenopzichte van het aantal aanwezige klanten , duurtijd na bestelling van een drankje is 20' , duurtijd tussen opdienen van voorgerecht en hoofdschotel 1u50'... met bezetting van 46 klanten en 4 personen zaalpersoneel... Wij vragen ons af wat de wachttijd bedraagt bij volledige klantenbezetting (36 kamers)? De oudste van het zaalpersoneel (een soort maitre d'hotel) ontbrak het zeker niet aan drank, gedurende de wachttijd in het restaurant kapte die man een 6-tal pinten bier naar binnen...

Gereisd Met partner in september 2016

Een aanrader

Bart
13-5-2013

Hotel du Lac in Bütgenbach is een no nonsense hotel dat een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding heeft. Het ligt net aan de wandelroute rond het meer en ook als startplaats voor een verkenning van de omgeving is het een aanrader. Het personeel spreekt je vlot aan in het Nederlands en iedereen is zeer vriendelijk en bereidwillig. Mooie kamers met ruim voldoende comfort. De maaltijden zijn traditioneel doch zeer lekker. Goede, en niet dure wijnkaart! Er is een ruime parking net voor het hotel wat een meenemer is!

Gereisd Met partner in mei 2013

Vriendelijkheid alom!

wmiddelaer
21-6-2012

Aan de hand van een cadeaubon hebben wij daar een nachtje doorgebracht. Heel vriendelijk personeel, aangenaam onthaal, geweldig eten!! Zeker de moeite om eens naartoe te gaan en zelfs voor een langere periode moet dit de moeite zijn.

Gereisd Met partner in juni 2012

Een aanrader

Govaerts Poortmans
8-6-2012

Op 29 mei zijn wij eindelijk binnen geraakt in dit uitstekend hotel. Daar wij in bezit waren van een Vivabox hebben wij verschillende malen moeten proberen, maar het is ons uiteindelijk gelukt en het was de moeite waard. Heel lekker eten en zeer vriendelijke uitbaters. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker voor herhaling vatbaar.

Eric Verlinde
20-5-2012

Hebben dit hotel voor de eerste maal bezocht en zijn er zeer tevreden over. Uitbaters en personeel zijn zeer vriendelijk. Het eten is uitmuntend en ruim voldoende.

fantastisch hotel

Ronny-Martine
21-8-2011

du lac is een fantastisch hotel, zeer vriendelijke uitbaters, zeer verzorgde kamers en een zeer verzorgt ontbijt en diner!

Gereisd Met partner in augustus 2011

heerlijk hotel

lucien
11-5-2011

Hotel du lac is een heerlijk hotel om te verblijven. Mooie en propere kamers. Heerlijk ontbijt en diner.prachtige ligging. Zeer vriendelijke uitbaters. prachtige en verzorgde sauna dus met andere woorden een plaats om zeker teug te keren

Gereisd Met partner in mei 2011

Heerlijk hotel om te verblijven

Eddy en Marylène
24-4-2011

Hotel "du Lac" in Butgenbach is een heerlijk hotel om te verblijven. De ontvangst is zonder meer hartelijk, het eten is er heel lekker en de bediening is zonder meer super vriendelijk. We hebben voor de eerste keer kennis gemaakt met dit hotel, maar het staat vast dat het zeker niet onze laatste keer zal zijn. De ligging bij het meer is geweldig. Kortom, een aanrader voor al wie wil genieten

Gereisd Met partner in april 2011

Mooi gelegen .....

Jack
4-3-2011

Hotel du Lac is zeer mooi gelegen bij het stuwmeer ..... en ook de omgeving van dit meer is zeer mooie er is ook een prachtige wandelroute om het meer heen van +/- 10Km maar let wel op als je aan de route begint moet je hem wel afmaken er is geen sluiproute tussendoor ..... dus voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet aan te raden.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hartelijke ontvangst

Gino Rigolle
2-8-2010

Zeer hartelijke ontvangst in dit familiaal hotel. Kamers niet erg luxueus, doch net. Eten was eenvoudig maar OK. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Met fietsroutennetwerk Velotours (knooppuntennetwerk) heel wat uitstapjes gedaan in de Hoge Venen en Monschau. Sauna was OK Een aanrader voor een kort verblijf.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel du Lac in Butgenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.