Hotel du Lac

22 reviews over Hotel du Lac in het Nederlands

Erbarmelijke bediening

Familie De Zwaef
15-9-2016

Hotel is best oké, een beetje verouderd, goed voor enkele nachten, goede ligging (zeker voor fietsers). Ontbijt en eten half pension goed , bediening in restaurant/bar ondermaats : lange wachttijden tenopzichte van het aantal aanwezige klanten , duurtijd na bestelling van een drankje is 20' , duurtijd tussen opdienen van voorgerecht en hoofdschotel 1u50'... met bezetting van 46 klanten en 4 personen zaalpersoneel... Wij vragen ons af wat de wachttijd bedraagt bij volledige klantenbezetting (36 kamers)? De oudste van het zaalpersoneel (een soort maitre d'hotel) ontbrak het zeker niet aan drank, gedurende de wachttijd in het restaurant kapte die man een 6-tal pinten bier naar binnen...

Gereisd Met partner in september 2016

Een aanrader

Bart
13-5-2013

Hotel du Lac in Bütgenbach is een no nonsense hotel dat een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding heeft. Het ligt net aan de wandelroute rond het meer en ook als startplaats voor een verkenning van de omgeving is het een aanrader. Het personeel spreekt je vlot aan in het Nederlands en iedereen is zeer vriendelijk en bereidwillig. Mooie kamers met ruim voldoende comfort. De maaltijden zijn traditioneel doch zeer lekker. Goede, en niet dure wijnkaart! Er is een ruime parking net voor het hotel wat een meenemer is!

Gereisd Met partner in mei 2013

Tof weekend

Vos André
14-9-2012

Voor de vierde keer op weekend in dit hotel. Zoals steeds was alles weer perfect.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijkheid alom!

wmiddelaer
21-6-2012

Aan de hand van een cadeaubon hebben wij daar een nachtje doorgebracht. Heel vriendelijk personeel, aangenaam onthaal, geweldig eten!! Zeker de moeite om eens naartoe te gaan en zelfs voor een langere periode moet dit de moeite zijn.

Gereisd Met partner in juni 2012

Een aanrader

Govaerts Poortmans
8-6-2012

Op 29 mei zijn wij eindelijk binnen geraakt in dit uitstekend hotel. Daar wij in bezit waren van een Vivabox hebben wij verschillende malen moeten proberen, maar het is ons uiteindelijk gelukt en het was de moeite waard. Heel lekker eten en zeer vriendelijke uitbaters. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker voor herhaling vatbaar.

Eric Verlinde
20-5-2012

Hebben dit hotel voor de eerste maal bezocht en zijn er zeer tevreden over. Uitbaters en personeel zijn zeer vriendelijk. Het eten is uitmuntend en ruim voldoende.

Opnieuw met spijt naar huis

Henri-Jordens
8-5-2012

Voor de zevende keer een midweek vakantie bij dit familiaal hotel. Ondanks het minder goed weer deze keer weer een topper gezweest. De ganse familie doet echt alles om het naar je zin te maken.Vriendelijkheid en behulpzaamheid gaat boven alles. Herman als gids is onovertroffen, weet steeds zijn publiek te boeien met zijn kennis tijdens de uitstappen.

Gereisd Met vrienden in april 2012

Het was weer fantastisch

Vos André
27-1-2012

Hebben voor de derde maal het nieuwjaarsarrangement gedaan. Zoals de vooregaande jaren was het weer fantastisch.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch hotel

Ronny-Martine
21-8-2011

du lac is een fantastisch hotel, zeer vriendelijke uitbaters, zeer verzorgde kamers en een zeer verzorgt ontbijt en diner!

Gereisd Met partner in augustus 2011

heerlijk hotel

lucien
11-5-2011

Hotel du lac is een heerlijk hotel om te verblijven. Mooie en propere kamers. Heerlijk ontbijt en diner.prachtige ligging. Zeer vriendelijke uitbaters. prachtige en verzorgde sauna dus met andere woorden een plaats om zeker teug te keren

Gereisd Met partner in mei 2011

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel du Lac in Butgenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.