Hotel Bütgenbacher Hof

• Sauna

49 reviews over Hotel Bütgenbacher Hof

• 2019
    4A. Veltman24-06-2019

Bijgebouw is sterk verouderd en slecht onderhoude!

Kan geen mening geven over het hotel, wij hebben via vakantiewebsite in het "bijgebouw" 2 nachten geboekt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Michel18-03-2019

fantastisch

supervriendelijk personeel en heel lekker eten.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9de Vries29-04-2018

Heel prettig!

Uitstekend hotel met professionele en toch relaxed vriendelijke en persoonlijke benadering. Middenin het (rustige)dorp gelegen. Onlangs verbouwd/gerenoveerd want alles zag er nieuw en fris uit. Omgeving (Hoge Venen) prachtig om te wandelen. Het is geen "budgethotel" maar alles is piekfijn in orde. Halfpension is ook de prijs waard. Heerlijk om na lange wandelingen aan tafel te gaan voor een lekker diner. Geen overdreven sjiek en ook jongere mensen onder de gasten.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Fam. De Bruyne05-03-2017

Fantastisch!

Voor ons is het plaatje hotel+restaurant+welness volledig af!!! Wij komen hier al verschillende jaren en elke keer fantastisch goed!!! Het hele team is super professioneel, voor ons is het zoals thuis komen!!! Ik wil nogmaals het hele team bedanken voor ons gastronomisch weekend!!! Bedankt Jennifer, Thursten, ...!!!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 9Emma De Raes07-01-2017

Super

Rustig gelegen, dicht bij het stuwmeer, goed voor vlakke wandelingen. Mooie kamer, mooi restaurant en zeer lekker eten. Bediening in stijl. Prachtig binnenzwembad, mooie sauna, stoombad en fitness. Vriendelijk onthaal, ook in het Nederlands. Wel niet het goedkoopste hotel(265euro pp. Voor het gastronomisch weekend), maar prijs-kwaliteit is dat inorde.

Gereisd met partner in november 2016

• 8Ronald Siersma15-08-2016

een echte aanrader met zeer prettig personeel

De eigenaar en het overige personeel zijn heel vriendelijk en gastvrij, Het eten is lekker en goed verzorgd Het zwembad subliem De kamers zijn wisselend van grootte, dus daar moet je wat geluk hebben/

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Rita03-08-2016

Zijn heel tevreden, echt een aanrader

Super vriendelijk ontvangen, kamer was een beetje gedateerd, maar netjes. Het was een zomerse dag en bijgevolg ook heel warm op de kamer zonder airco, een venster openzetten met alle insecten die dan binnenvliegen was ook geen alternatief. Ook is er een ruime gratis parking aanwezig. Heel net en mooi restaurant. We hebben er heel lekker gegeten. Het eten is er werkelijk subliem en ruim voldoende, ook een dikke pluim voor de koks en het zaalpersoneel dat zeer gedienstig en vriendelijk is. Wij komen er alvast nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Sofie29-03-2016

magnifiek

Eten is super lekker. Heel fijne keuken. Mooi gepresenteerd op het bord. Heel attente service. Een heel uitgebreid ontbijtbuffet die wordt bijgevuld tot op het einde van de maaltijdduur (tot 10u). Mooie kamers. Zwembad is mooi en proper. Wellness is ook in orde. Kortom, een super hotel. Wij komen er zeker terug! Geen minpunten. Wij kwamen aan om 21u30 's avonds, en kregen nog een heel lekker drie gangen menu! Wij zijn uitermate tevreden! Het gastronomisch arrangement (4-gangenmenu en 7-gangenmenu) is een aanrader. De streek is ook heel mooi, schitterende natuur.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9malfait sofie29-03-2016

magnifiek

Heel goede ontvangst. Bij late aankomst kregen wij om 21u45 nog een heerlijk drie gangenmenu. De andere avonden een viergangenmenu en een zevengangen menu. Werkelijk subliem. De borden zijn heel mooi gepresenteerd! Attente service. Mooie kamers. Wellness is gratis (2 sauna's, turks bad, whirlpool, neveldouche, voetbad). Zwembad met jacuzzi is heel mooi. Nette moderne kamers. Kortom, een echte aanrader. Wij gaan zeker terug. De omgeving is ook schitterend, mooie natuur!

Gereisd met partner in maart 2016

• 10loteling02-01-2016

echt genieten

ditmaal waren wij hier voor een speciale gelegenheid met 11 personen een vooraf afgesproken arrangement ..5 gangen +7 gangen all inclusive zaaaaaaaaalig wij vertoefden in de pas vernieuwde kamers top! ik kan geen enkel minpunt aanhalen voor dit hotel , alles is gewoon perfect niet goedkoop maar zeker de moeite waard .. elke cent.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Hotel Bütgenbacher Hof info