Kleine hotelsWeer vandaag24°

47 reviews over Hotel Bütgenbacher Hof in het Nederlands

fantastisch

Michel
18-3-2019

supervriendelijk personeel en heel lekker eten.

Gereisd Met partner in maart 2019

Heel prettig!

de Vries
29-4-2018

Uitstekend hotel met professionele en toch relaxed vriendelijke en persoonlijke benadering. Middenin het (rustige)dorp gelegen. Onlangs verbouwd/gerenoveerd want alles zag er nieuw en fris uit. Omgeving (Hoge Venen) prachtig om te wandelen. Het is geen "budgethotel" maar alles is piekfijn in orde. Halfpension is ook de prijs waard. Heerlijk om na lange wandelingen aan tafel te gaan voor een lekker diner. Geen overdreven sjiek en ook jongere mensen onder de gasten.

Gereisd Met partner in april 2018

Fantastisch!

Fam. De Bruyne
5-3-2017

Voor ons is het plaatje hotel+restaurant+welness volledig af!!! Wij komen hier al verschillende jaren en elke keer fantastisch goed!!! Het hele team is super professioneel, voor ons is het zoals thuis komen!!! Ik wil nogmaals het hele team bedanken voor ons gastronomisch weekend!!! Bedankt Jennifer, Thursten, ...!!!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2017

Super

Emma De Raes
7-1-2017

Rustig gelegen, dicht bij het stuwmeer, goed voor vlakke wandelingen. Mooie kamer, mooi restaurant en zeer lekker eten. Bediening in stijl. Prachtig binnenzwembad, mooie sauna, stoombad en fitness. Vriendelijk onthaal, ook in het Nederlands. Wel niet het goedkoopste hotel(265euro pp. Voor het gastronomisch weekend), maar prijs-kwaliteit is dat inorde.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een echte aanrader met zeer prettig personeel

Ronald Siersma
15-8-2016

De eigenaar en het overige personeel zijn heel vriendelijk en gastvrij, Het eten is lekker en goed verzorgd Het zwembad subliem De kamers zijn wisselend van grootte, dus daar moet je wat geluk hebben/

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Zijn heel tevreden, echt een aanrader

Rita
3-8-2016

Super vriendelijk ontvangen, kamer was een beetje gedateerd, maar netjes. Het was een zomerse dag en bijgevolg ook heel warm op de kamer zonder airco, een venster openzetten met alle insecten die dan binnenvliegen was ook geen alternatief. Ook is er een ruime gratis parking aanwezig. Heel net en mooi restaurant. We hebben er heel lekker gegeten. Het eten is er werkelijk subliem en ruim voldoende, ook een dikke pluim voor de koks en het zaalpersoneel dat zeer gedienstig en vriendelijk is. Wij komen er alvast nog eens terug.

magnifiek

Sofie
29-3-2016

Eten is super lekker. Heel fijne keuken. Mooi gepresenteerd op het bord. Heel attente service. Een heel uitgebreid ontbijtbuffet die wordt bijgevuld tot op het einde van de maaltijdduur (tot 10u). Mooie kamers. Zwembad is mooi en proper. Wellness is ook in orde. Kortom, een super hotel. Wij komen er zeker terug! Geen minpunten. Wij kwamen aan om 21u30 's avonds, en kregen nog een heel lekker drie gangen menu! Wij zijn uitermate tevreden! Het gastronomisch arrangement (4-gangenmenu en 7-gangenmenu) is een aanrader. De streek is ook heel mooi, schitterende natuur.

Gereisd Met partner in maart 2016

magnifiek

malfait sofie
29-3-2016

Heel goede ontvangst. Bij late aankomst kregen wij om 21u45 nog een heerlijk drie gangenmenu. De andere avonden een viergangenmenu en een zevengangen menu. Werkelijk subliem. De borden zijn heel mooi gepresenteerd! Attente service. Mooie kamers. Wellness is gratis (2 sauna's, turks bad, whirlpool, neveldouche, voetbad). Zwembad met jacuzzi is heel mooi. Nette moderne kamers. Kortom, een echte aanrader. Wij gaan zeker terug. De omgeving is ook schitterend, mooie natuur!

Gereisd Met partner in maart 2016

echt genieten

loteling
2-1-2016

ditmaal waren wij hier voor een speciale gelegenheid met 11 personen een vooraf afgesproken arrangement ..5 gangen +7 gangen all inclusive zaaaaaaaaalig wij vertoefden in de pas vernieuwde kamers top! ik kan geen enkel minpunt aanhalen voor dit hotel , alles is gewoon perfect niet goedkoop maar zeker de moeite waard .. elke cent.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topadres

Chape
30-11-2015

De keuken van uitstekende kwaliteit met schilderijtjes op je bord De bediening was zeer attent , bekwaam en super vriendelijk De spa was top en hygenisch Het ontbijt was dik in orde De kamer zeer modern , gezellig en zeer proper Zit bij onze top favorieten !!!

Gereisd Met vrienden in november 2015

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bütgenbacher Hof in Butgenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bütgenbacher Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.