Bed and Breakfast Domaine Le Source de Harre

Bed and Breakfast Domaine Le Source de Harre

9.4Fenomenaal

België, Luik, Burnontiges

Op vakantie geweest naar Domaine Le Source de Harre?

9.4Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Domaine Le Source de Harre

• 10Anoniem19-06-2011

Geweldig en wat een service!

2 nachten hebben wij geslapen in de suite. In één woord geweldig. Source de Harre is een bijzondere plek met een bijzonder verhaal, waar je heerlijk in de watten wordt gelegd. Wie houdt van rust, charme en natuur, voelt zich hier zeker thuis. De gastheer en -vrouw zijn zeer vriendelijk, staan steeds voor je klaar. Ze geven je tips over alles in de buurt. Ga het zelf eens ontdekken!

Gereisd met partner in juni 2011

• 9De Meulenaere23-11-2009

fantastisch!

Waren daar met het voltallige gezin.(kinderen en kleinkinderen 8maand tot 7 jaar, dus het ganse pand gehuurd). Slechts één beoordeling: bedankt Bas en Miriam voor de fantastische tijd bij jullie. We hebben er een adres bij waar we terug willen gaan. Bas, wij zullen ook je kookkunst niet vergeten!

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 9Familie De Meulenaere10-11-2009

fantastisch

Waren daar met voltallig gezin (kinderen en kleinkinderen van 7jaar t.em. 6 maand) en hadden het ganse pand gehuurd. Ik kan maar één ding zeggen: bedankt Bas en Miriam. Het was SUPER. De goede sfeer die deze mensen scheppen: waar vindt ge dit nog? We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 10Paul en Anne-Marie Koenraad23-08-2009

Absoluut doen; een aanrader voor genieters

Source de Harre is een plek om even volledig weg te zijn. Bij aankomst is er een gastvrij ontvangst door Bas en Mirjam Braams in de magnifiek grote woonkamer, soms met knapperend haardvuur. Na een buitendag in de prachtige Ardennen verzamelen de gasten zich voor het aperitief, maken kennis met elkaar en schuiven aan voor een geanimeerd diner. Bas zet als voormalig restauranthouder zijn talenten in en kookt een heerlijk menu, Mirjam zorgt als gastvrouw voor gevulde glazen en aandacht.
    Na een lekkere buitendag is het goed slapen in een van de thema kamers, het raam open, frisse buitenlucht en een prachtige sterrenhemel. Zelfs deze vroege vogels slapen hier uit en schuiven dan aan de rijk gedekte ontbijttafel aan. Een vers sapje, gekookt eitje, warm knapperig brood belegd met lekkere streek producten. Klaar voor weer een prachtige volgende dag zonder auto, internet of mobiele telefoon; het leven is goed in Source de Harre dankzij de gezellige warme gastvrijheid van beide!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9DE BLOCK DIRK07-10-2008

"Wat een topper"

EEN TOPPER MET FANTASTISCHE SERVICE EN MOOIE RUIME KAMERS;VRIENDELIJKE GASTHEER EN VROUW

Gereisd met partner in oktober 2008

Bed and Breakfast Domaine Le Source de Harre info