Hotel Ulftaler Schenke

9.4Fenomenaal

10 reviews over Hotel Ulftaler Schenke

• 2019
    10petra vissenaekens06-04-2019

fantastische plek om te verblijven

Leuk hotel met ruime en nette kamers. Lekker ontbijt en avondmaal. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9anne aerts04-04-2019

Super en komen nog eens terug!

Eén overnachting (HP formule) geboekt samen met collega's en het was top! Geweldige ontvangst/weerzien Avondmaal was heel lekker( pluim voor de kok)en nogmaals merci voor het inwilligen van de speciale wensen. Lekker uitgebreid ontbijt met o.a vers gekookte eitjes en vers fruitslaatje

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

5A De Landtsheer.02-02-2016

Verkeerde Keuze.

Zeer koele ontvangst heel stoere mensen,zeer afgelegen ,restaurant s'middags niet open verder niets te beleven,restaurant s'avonds was goed als je maar niet te kritisch bent,ontbijt zeer goed,grote kamer zeer koude vloer en krakend bed en tv om me te lachen afm 40x40 cm,wij waren helemaal alleen in het hotel maar daar kan de eigenaar natuurlijk niets aan doen,resultaat zeer ongezellig. Dit is een heel objectieve recentie wij hadden het veel fijner gevonden om een betere beoordeling te geven. Slotsom ,voor ons geen tweede maal.

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Melis-Sinnaeve11-12-2014

fantastisch!

echte aanrader, eten super. Avondeten uitstekend. Heel vriendelijke eigenaars.Kamers net,alles is er maar geen luxe.Voor ons was het ruim voldoende. Prachtige omgeving. Parking prive bij hotel. Wij komen zeker terug naar deze streek en dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Huijbregts - Dielissen15-02-2010

1 woord: uitstekend

Daar wij hier al 15 keer komen, is dit hotel uitstekend: goed eten, propere kamers, vriendelijk. En niet vergeten een mooie omgeving, zeker om te wandelen. Het eten is een aanrader. Alsook tegenover de kleintjes zijn ze vriendelijk en dit is niet gemaakt. Wij hebben geen min-punten. Wij komen hier altijd graag naartoe. Een dikke pluim voor de uitbaters. En ook het personeel.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Maria Ghijsels05-11-2008

Opnieuw een zeer geslaagd verblijf !

Reeds voor de derde maal waren wij te gast in dit hotel. Een dikke pluim voor de gastvrouw, die heel correct en vriendelijk met haar hotelgasten omgaat. Je voelt je er echt thuis ! En onze complimenten aan de gastheer-chefkok, die ons nog maar eens verwend heeft met zijn uitmuntende kookkunsten ! Wij komen zeker en vast terug naar dit uitstekende hotel ! Ronald Maria Matthias Tessie Jurgen

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9Van Ingelgom Christel22-08-2008

prijs/kwaliteit zeer goed

Wij hebben hier overnacht met vrienden. De kamer was zeer net. Ontbijt zeer goed en uitgebreid. Halfpension (4-gangen menu) was uitstekend.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9Binnemans Abigail15-04-2007

Het was de 1ste keer dat we in dit hotel hebben gelogeerd en ik moet toegeven dat het zeker voor herhaling vatbaar is ,en dan wel in het najaar.

Gereisd met partner in april 2007

• 8Viki12-02-2007

Dit is het 12e jaar dat we naar hotel Ulftaler Schenke gaan. Waar vind je nog een avondmaal met 4 gangen en moet je niet kiezen tussen soep of een dessert. Lawaaihinder, je hoort daar niets. De poetsvrouw, die doet haar werk. Als je naar daar op vakantie gaat is het niet om tot 's middags in je bed te blijven liggen, maar om te wandelen. Ja, er staat een spaarkraan op de douche, waarom? Reactie: laat het water maar lopen, we moeten het toch niet betalen. We raden iedereen dit hotel aan.

Gereisd met familie in februari 2006

• 8sonja24-11-2006

Eten was uitstekend toen wij enkele jaren geleden geweest zijn Meneer is een hele goeie kok. Is zeer goed in gastronomisch eten ook Bediening is zeer goed Gastvrouw spreekt nederlands Minpuntjes: veel lawaai op de gang van de kuisvrouwen met hun emmers in de ochtend. Douche werkt maar een aantal minuten, je moet de douchekraan vastzetten met een zakdoek, zodat er langer water uitloopt.

Gereisd met partner in augustus 2003

Hotel Ulftaler Schenke info