Appartement Residenz Zur Buchenallee

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag4°2°
Appartement Residenz Zur Buchenallee

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz Zur Buchenallee voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Residenz Zur Buchenallee in het Nederlands

Fijne basis om vanuit er op uit te gaan

Mario Gorgosz,
31-7-2017

Een fijn ontvangst in het Nederlands geeft al meteen een warme indruk. Het huisje is van alle gemakken voorzien en geeft een "thuisgevoel". Ruim en netjes.

Vanuit deze basis kan je veel wandelingen gaan maken en steden bezoeken, Luxemburg en Duitsland liggen dichtbij.

Neem een vliegenmepper mee, want die zitten daar in de buurt.

Een appartement is zelfs rolstoelvriendelijk, brede deuren en geen drempels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residenz Zur Buchenallee in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residenz Zur Buchenallee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.