Vakantiehuis Relax de l' Our

Vakantiehuis Relax de l' Our

9.3Fenomenaal

België, Luik, Burg-Reuland

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Relax de l' Our?

9.3Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis Relax de l' Our

• 8marcel_vdbrink26-02-2012

Prima vakantiehuis voor 2 of 3 gezinnen

Wij verbleven hier in februari 2012 met 14 personen. Prima slaapkamers met goede bedden en elke slaapkamer een mooie badkamer. Woonkamer is zeer groot maar sober ingericht. Keuken is goed en prima eettafel. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het apart sauna gebouwtje. Ook is er vlakbij een mogelijkheid voor karten, lasergamen, bowlen, etc. Winkels zijn op +/- 7 km. Denk wel aan de extra kosten (verwarming, elektra, schoonmaak, bedlinnen, belasting, etc) die met de borg worden verrekend. In ons geval was de 650 euro borg niet voldoende, we moesten nog iets bijbetalen. Al met al een prima vakantiehuis.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 10Emy Groen04-11-2008

Heerlijk genieten

Heerlijk huis voor als je lekker wilt genieten met een grote groep. De sauna etc. zijn ook top. Let wel op dat je hier nog voor moet betalen achteraf....

Gereisd met vrienden in november 2008

1 tip over Vakantiehuis Relax de l' Our

• marcel_vdbrink, 26-02-2012

Weg langs de l'Our richting Luxemburg.

0 vragen over Vakantiehuis Relax de l' Our

Vakantiehuis info