Hotel Paquet

18 reviews over Hotel Paquet in het Nederlands

fantastisch hotelletje

beukelaers
6-6-2011

Klein hotel maar grote klasse. Ruime kamer en badkamer, zeer netjes. Ontbijt : heel verse broodjes en voldoende beleg. Diner : wel geen à la carte, maar simpele en super lekkere gerechten (4 gangen) aan een zeer goede prijs. Indien er iets is wat men niet lust, krijg je iets anders als je het op voorhand vraagt. Heel vriendelijk onthaal door Mr Paquet zelf, in het Nederlands, alsook het personeel doet moeite om Nederlands te spreken en is heel vriendelijk. Niet veel te bezichtigen in de streek, maar wel ideaal voor wandelaars. Ik kan echt niets negatiefs vinden over dit hotel. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel leuk en mooi hotel.

tony
5-1-2011

hotel paquet is een zeer" fantastisch hotel" zeker aan te raden!

Gereisd Met partner in augustus 2010

geweldige plek

Engel
24-8-2010

Wij hebben het hier heerlijk gehad, super schone kamers, ruikt heerlijk naar wasverzachter, Iedere dag de vloer mooi gestofzuigd. Vriendelijke ontvangst. Uitleg over omgeving indien gewenst Heerlijk (niet heel uitgebreid) ontbijt. Wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verzorgd hotel; goede ontvangst

Jordens
3-5-2010

Klein en verzorgd hotel. Ruime en nette kamers.
Goed ontbijt, grotendeels aan tafel (niet echt buffet). Rustig gelegen aan de rand van Burg Reuland (op wandelafstand).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 21 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima service en vriendelijk personeel

Rik
19-10-2009

Spontaan geboekt via touropertator. Hotel is wel een beetje gedateerd, maar dat is dan ook het enige dat ik er op aan kan merken. Prima service en vriendelijk personeel dat ook Nederlands praat. Ongeveer 16 km van Luxemburg midden in de Ardennen op ongeveer 40 km van Plopsa Coo. fantastische natuur en veel te zien in de omgeving. We komen zeker terug als we nog een keer die kant op gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 17 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Een aanrader

Brigitte
19-9-2008

Zeer verzorgd hotel met ruime kamers. alles uitermate proper.Vriendelijke ontvangst ook in het Nederlands. Eten eenvoudig maar lekker en meer dan voldoende. Goed gelegen dichtbij wandelroutes en het spoorwegfietspad.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Zeer knus hotelletje met ruime kamers

Tom Verhaeghe
28-5-2007

Zeer knus hotelletje met ruime kamers. Charmante gastheer + personeel. Luisterbereid. Ontbijt zeer ruim. Menu lekker met verse produkten. Hier krijgt U "waar voor Uw geld". Ideale startplaats voor prachtige wandelingen. Saint-Vikt/Malmédy/Stavelot dichtbij. Echt een aanrader.

Gereisd Anders in mei 2007
2005

Zeer confortabel rustig en ultra net hotelmet 19 kamers ,

Freddy Verfaillie
28-11-2005

Zeer confortabel rustig en ultra net hotelmet 19 kamers , gelegen in Lascheid op 1 km van het centrum van Burg Reuland vlak bij de duitse grens De streek is wellicht een van de mooiste van Belgie. Zeer mooie grote kamers met alle comfort. Vriendelijke patron en bediening. Dinner is lekker maar geen keuze menu's of à la carte mogelijkheid.Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd Anders in november 2005

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paquet in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paquet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.