Hotel Paquet

Hotel Paquet
9,1

4 tips over Hotel Paquet

T.M., 6-10-2013
Bezoek eens de grootste kerststallen tentoonstelling van Europa op ongeveer 33 km in Büllingen en vergeet niet de laatste dag in Luxenburg te tanken en sigaretten te kopen. Ook drank is er goedkoper dan hier.
T.M., 24-9-2013
Het eten is er prima, personeel spreekt er ook Nederlands, alleen voor iets leuk te doen moet je minimaal 15 km rijden ( St. Vith)
T.M., 18-9-2013

Het hotel licht ongeveer 10 km van Duitsland en Luxenburg af, daar zijn mogelijkheden zat om dat te bezoeken, vooral voor motorrijders is het in de heuvels leuk toeren.

We hebben een aantal aanbieders voor Paquet voor je op een rij gezet:

H.A, 17-9-2013
Er zijn in Luxenburg 3 mooie overdekte winkelcentrums allen binnen 10 minuten tot 30 minuten te bereiken. Voor motorrijders vele mooie wegen in de Eifel. Dagtochten naar de stad Luxenburg en Trier behoren tot de mogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Paquet voor je op een rij gezet: