Vakantiehuis
Weer vandaag12°

5 reviews over Vakantiehuis Huis Engel in het Nederlands

Ruim, heerlijke tuin en ongekend schoon!

Heleen
21-6-2018

Een heerlijk ruim huis, grote tuin met o.a. hele grote trampoline. Nog nooit zo'n schoon vakantiehuis gehad. Je mag op de boerderij van de eigenaar komen kijken bij het melken en krijgt verse melk mee. Prachtige omgeving. Leuke speelplekjes in de beek voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Kris Driesen
30-7-2017

Wij, mijn mama, broer en ikzelf, gingen dit jaar voor de 13de keer naar Haus Engel. Dat wij al voor volgend jaar gereserveerd hebben betekent dus héél duidelijk dat wij voor de volle 200% tevreden zijn. Mocht het mogelijk zijn dan gaf ik als score minimaal 11 op 10 :-). Zelfs mijn kleinzoon - 19 weken - kwam met zijn ouders op bezoek en het was zeer fijn dat zowel een verzorgingskussen als een kinderbedje ter beschikking stond.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

pracht van een vakantiewoning!

mia derluyn
11-7-2012

ruim, zeer netjes, voldoende ruimte om met 6 volwassenen te verblijven. Een 2de douche en wc zou wel handig zijn. Door de vaatwas en de wasmachine is er een hoger comfort mogelijk. Kinderen zijn ook welkom op de boerderij van de eigenaars, ze mogen helpen melken.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Fantastisch verblijf!!

Slegers
13-4-2010

We gingen nu voor de 2de keer naar dit vakantiehuis, het was er weer gewoon prachtig, supernet, vriendelijk leuk voor de kinderen en lekkere melk! Ook heel mooi om te wandelen! Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Fantastisch vakantiehuis

Paul
12-12-2009

We waren met 6 volwassenen en zes kinderen tussen 7 en 11jaar een WE te gast in het gedeelte voor 14 personen. Het huis is erg mooi gelegen in een rustig dorpje op wandelafstand van het centrum van Burg-Reuland. Wat meeteen opvalt als je er toe komt is dat alles tip-top in orde is en kraaknet. De woning is ideaal gelegen als uitvalsbasis voor vele wandeling en in de ruime buurt is er erg veel te ontdekken.
Over het huis niets dan lof !! De keuken is erg goed uitgerust, de slaapkamers zijn erg ruim en voor de kids is er een zeer leuke kamer met zes bedden. Ook de speelkelder met ping-pong, biljart en kicker valt erg in de smaak bij de kinderen. Het huis heeft ook een mooie tuin met speeltuigen en een trampoline.
De eigenaars hebben een melkveebedrijf dat je kan gaan bezoeken wat zeker een aanrader is, je kan er ook steeds gratis verse melk gaan halen.
De eigenaars zeer erg gastvrije mensen en doen al het mogelijke om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd Met vrienden in november 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Engel in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Engel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.