Camping Hohenbusch

Camping Hohenbusch

13 tips over Camping Hohenbusch

sandra88, 24-8-2016

St. Vith is een gezellig dorpje, de markt is ook leuk.

Luxemburg tanken!

Marion, 16-8-2016

+ Lidl, Aldi, Delhaize en een Spar zitten vijf minuten van de camping in Sankt Vith

+ Schoenenwinkel in Sankt Vith (bekende merken en zomerschoenen voor 5 euro per paar!!)

+ Wandelen naar de waterval in Longfaye

+ PlopsaCoo (hond mag mee naar binnen)

+ Shoppingcentre Knauff

+ Drielandenpunt in Ouren

irene, 4-8-2015

* de blauwsteen mijnen in Recht

* eiffelzoo, erg leuk, kleinschalig dierentuintje.

* eiffelpark, het speeltuin gedeelte is leuk voor schoolkinderen, het dierengedeelte vonden wij tegenvallen.

* shoppingcentrum Knauf

* Bij Ouren lekker zwemmen in de rivier (vlakbij het europees monument)

* De burcht in Reuland. (gratis toegankelijk)

We hebben een aantal aanbieders voor Hohenbusch voor je op een rij gezet:

Ed Kuiper, 25-5-2015
    Camping is goed bereikbaar vanaf de snelweg en ligt vlakbij een doorgaande weg waardoor je ook heel snel in Luxemburg of Duitsland zit voor een dagtripje.TIPS: Binnen een uur voordelig met een familiekaart naar Luxemburg-stad met de trein vanaf Troisvierges. Of Plopsaland bij de watervallen van Coo, voor het hele gezin geschikt. Een bezoek aan het Abdijmuseum in Stavelot met wisselende tentoonstellingen of een bezoekje aan het circuit van Francorchamps waar ieder weekend wel wat te beleven is.
    Christel, 29-8-2014
    Eifelpark in Gondorf is een leuk park om naar toe te gaan, niet duur en er is hier genoeg te doen. Je kan voer kopen bij de entree, waarmee je verschillende dieren met de hand mag voeren. Er rijdt een treintje over het park waterfietsen, rodelbaan, ballenbakken etc. Kortom een bezoekje waard.
    Angelique, 17-8-2014

Plopsaland en de watervallen van COO liggen op ongeveer 1/2 uur rijden. Wij hebben het apart van elkaar gedaan maar prima te combineren.

Ook zijn we naar een dierentuin in Duitsland geweest (Eiffel zoo). Goedkoop en erg leuke dierentuin! Neem wel contact geld mee want je kan daar niet pinnen.

Voor de wielersport is het een fantastisch fietsgebied.

Tanken is Luxemburg scheelt heel erg veel geld!

Godlieb, 24-7-2014
    Aanraders in de buurt: heerlijk wandelen, het kart- en bowlingcentrum, het Knauf center (overdekt winkelcentrum). Luxemburg met de trein (opstappen in Trois Vierges - 4 EUR per volw. voor een hele dag openbaar vervoer in heel Luxemburg!).
    Petronella Margaretha de Vries, 9-9-2013
    Direct vanaf de camping zijn er mountainbike routes mogelijk, mountainbikes zijn te huur bij de receptie. De historische stadrondleiding in St.Vith ieder zondag vonden wij zeker de moeite waard zo ook het zomerprogramma daar met leuke aktiviteiten.
    Jon, 17-8-2013
    Camping uit naar rechts en na 15m ben je in Luxembourg en zeer goedkoop tanken. Weer rechts bij die rotonde en na 5km of zo grote winkelcentrum (Knauf Center) met een zeer uitgebreide supermarkt.
    Anita, 14-5-2013
    Heel veel mogelijkheden om te wandelen met mooie en goede wandelpaden. (weg wijzers kunnen nog wel eens ontbreken of op een vreemde plaats staan, zorg dus voor een goede kaart/ route beschrijving)

We hebben een aantal aanbieders voor Hohenbusch voor je op een rij gezet: