Hotel Burghof

13 reviews over Hotel Burghof in het Nederlands

heel rustig gelegen

Vandeweyer; Aalst
7-3-2010

Hotel bestaat uit 2 aparte gebouwen, een nieuw gastehaus en een ouder pensiongebouw. Kies eerder voor de nieuwe kamers. Logeerden hier 2 nachten in halfpension.Prachtige omgeving voor wandelingen en uitstappen bv naar de Hoge Venen. Ga wel op tijd ontbijten want anders is alles op. Werd ook niets aangevuld. blijkbaar staat de patron er 's morgens alleen voor. Avondeten is eten wat de pot schaft: wij genoten oa van rode kool met blinde vink, en frieten met gebraad. Wel iedere keer voorgerecht en dessert. Niet slecht maar waren wel met andere culinaire verwachtingen afgereisd.

Gereisd Met partner in februari 2010
2008

Verblijf in "Gastehaus" is zeer goed

Roger Van Puyvelde
27-4-2008

Verblijf in "Gastehaus" is zeer goed. Goed van eten, vriendelijke bediening, zeer goed gelegen locatie, Monchau, moezel, eifelgebied en of Luxemburg dichtbij. Wandelaars komen hier zeker aan hun trekken. Prijs/kwaliteit meer dan waard. Een aanrader, om zeker terug te gaan.

Gereisd Met vrienden in april 2008
2006

zeer goed van eten,smiddags 3 gangen en s'avonds 4 gangen

herwin
2-10-2006

zeer goed van eten,smiddags 3 gangen en s'avonds 4 gangen menu. kamers in oud gedeelte waren wat verouderd,maar waren wel proper. zeer mooie omgeving voor te wandelen.zeker zijn prijs/kwaliteit waard.aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Burghof voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burghof in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.