Hotel Burghof

Hotel Burghof
9,5

7 reviews over Hotel Burghof in het Nederlands

Het beste jaar sinds 6 jaar!

dutron-Liekens
4-11-2014

We hebben dit jaar het beste jaar beleefd in de 6 jaren dat we al gegaan zijn, alles weer dik in orde zoals gewoonlijk, op zaterdag de kans gekregen iets te gaan bezichtigen wat ons dit jaar en met hulp van de patron enorm bevallen was! Het eten Super lekker!! Wat wij nog meer willen samen met onze beste vrienden? Niets! Voor ons is het gewoon perfect!

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Prima hotelletje maar foute afrekening

paul_cockx
21-9-2014

Alles leek prima in orde maar bij nazicht van de rekening achteraf bleken er enkele (onterechte) whisky's op de rekening terecht gekomen te zijn. Vergissing of niet??? Soms lijkt het beter om consumpties onmiddellijk af te rekenen.

Gereisd Met vrienden in september 2014

familiehotel vriendelijk personeel en eigenaar

HH VAN DER SCHAAF
6-8-2013

Een mooi plekje om de ardennen te verkennen. Prima slaapgelegenheid, leuke bar en heerlijk en betaalbaar eten. Mooi terras op zonnige locatie. Rustig gelegen met vriendelijk eigenaarsechtpaar en opa. Een echte aanrader! Vooral ook voor diegenen die het Ardennen Offensief van WO2 willen proeven en bekijken in de verschillende musea in de omgeving. Prachtige uitvalsbasis voor o.a. Bastogne, St Vith, Trois Pont, Malmedy etc

Hans van der Schaaf en Sietse Kuiper Leeuwarden.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Super leuk weekend

nicole de greef
19-3-2012

Wij genoten samen met de wandelvrienden van een super leuk weekend in dit prachtig gelegen hoteletje. Propere kamers, lekker eten en vriendelijke bediening. Uitstekende prijs kwaliteit, een absolute aanrader !!!

Gereisd Met vrienden in maart 2012

gewoon goed

Swa
12-4-2010

wij waren met 12 personen en 1 baby en ik kan zeggen dat iedereen heeft genoten en direct gezegd heeft volgend jaar komen we terug.kamers zijn beetje verouderd maar proper,eten niet echt gastronomisch maar superlekker en voldoende en de huiswijn is van goede kwaliteit.Bediening is vriendelijk, klein minpuntje mischien dat ze niet zeggen wat er op je bord ligt.kortom wij hebben genoten van de eerste tot de laatste moment , en voor die prijs krijg je meer dan waar voor je geld.Suuuper

Gereisd Met vrienden in april 2010
2008

Verblijf in "Gastehaus" is zeer goed

Roger Van Puyvelde
27-4-2008

Verblijf in "Gastehaus" is zeer goed. Goed van eten, vriendelijke bediening, zeer goed gelegen locatie, Monchau, moezel, eifelgebied en of Luxemburg dichtbij. Wandelaars komen hier zeker aan hun trekken. Prijs/kwaliteit meer dan waard. Een aanrader, om zeker terug te gaan.

Gereisd Met vrienden in april 2008

2006

zeer goed van eten,smiddags 3 gangen en s'avonds 4 gangen

herwin
2-10-2006

zeer goed van eten,smiddags 3 gangen en s'avonds 4 gangen menu. kamers in oud gedeelte waren wat verouderd,maar waren wel proper. zeer mooie omgeving voor te wandelen.zeker zijn prijs/kwaliteit waard.aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2006

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burghof in Burg-Reuland , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.