Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

7 Reviews over Silberhütte

• 10Mieke en Erwin12-12-2017

terug super

reeds voor de 4 de keer, het was weer super! Wil je naar de hoge Venen / Eiffel gebergte? één adres: B&B Silberhütte.

• 10Familie D'hooghe-Maes16-01-2016

Zalig!

In een rustige, prachtige omgeving! Hartelijke, begripvolle familie die je uitstekend wandeladvies kan geven (incl. wandelkaarten, tips voor de hond)! (De andere toeristen kregen op vraag uitgebreid advies rond bezienswaardigheden in omgeving: wat is de moeite waard?) Huis: Ecologische nieuwbouw. Grote tuin die het ruimtegevoel versterkt. De speeltoestellen en trampoline in de hoek van de tuin werden sterk gewaardeerd door de kids. Kamers: ruim, fantastische bedden, nette badkamer, heldere kamer door de grote ramen (maar met grote oversteek voor schaduw in de zomer), terras dat uitgeeft op de fantastische tuin, het was heerlijk om op het terras te vertoeven in het herfstzonnetje! Ontbijt: zeer uitgebreid, lekker verse broodjes van bij de bakker en ook voor de kinderen voldoende keuze. Avondmaal: lekkere zelfbereide maaltijden, gezellige ruimte en atmosfeer, heerlijk dessert Lunch-pakket: wow! Ruim voldoende en bijzonder lekker, ook bij de kinderen heeft het gesmaakt!

Daphne, eigenaar, 18-01-2016

Danjewel dat jullie te tijd namen zo superuitgebreid te reviewen. Blij dat jullie er zo van genoten hebbeni

• 10Erwin/Mieke13-01-2016

Super

een super ontvangst, mooie verzorgde kamers, heel gastvrij, mooie streek ........

Daphne, B&B Silberhütte, eigenaar, 18-01-2016

Dankjewel voor jullie mooie review. Het was fijn jullie te gast te hebben.

• 9Bart Bex08-11-2015

Zeker de moeite

Vlak bij duitse grens,eifellandschap.Rustig gelegen.Ecologische nieuwbouw. fijne ontvangst.Ruime kamers. Prima ontbijt met vers (dag)fruit en wat speciaals zoals zelf gebakken brood of cake of.... Zeker de moeite voor fietsvakantie met 'venbahnroute ' die je kan opfietsen in Butgenbach .Fiets mocht in garage geplaatst.(ook Kylradfietsroute vlakbij maar zelf niet geprobeerd)

Daphne, B&B Silberhütte, eigenaar, 09-11-2015

Dankjewel Bart voor je mooie en precieze beoordeling. Misschien tot een volgende keer, eventueel om de Kylltalroute eens uit te proberen, die is inderdaad zeer mooi.

• 9Claire26-10-2015

Super verblijf

Leuk verblijf , super mensen , zalige omgeving en veel sneeuw !

Daphne, B&B Silberhütte, eigenaar, 27-10-2015

Dankjewel Claire voor deze mooie beoordeling.

Heb je misschien nog tips voor ons, hoe we nog kindvriendelijker zouden kunnen worden? Want dat vinden we erg belangrijk.

• 10Ann26-10-2015

fantastisch, vriendelijk onthaal

Een zeer rustige omgeving, Prachtig omgeving voor wandelaars en natuurliefhebbers. Zeer kindvriendelijk, grote speelweide met glijbaan, klimtoren ... . Er liggen voldoende folders zodat je weet wat er allemaal in de omgeving te zien is. Verdere uitleg kun je altijd bij Daphne en Maarten krijgen.

Daphne, B&B Silberhütte, eigenaar, 27-10-2015

Dankjewel Ann, voor deze mooie beoordeling! Jullie waren onze eerste gasten, en geven ons nu ook onze eerste Zoover-beoordeling. Dat is treffend! Tot heel binnenkort!

• 9Wim en Kristel26-10-2015

Geweldig rustgevend

Ontbijt: goed, gevarieerd en gezond. Elke ochtend verse broodjes en een smoothie. Kamers: netjes, ruim genoeg en een verzorgde privé badkamer. Je kan van je kamer zo de ruime tuin in. Wij gaan zeker terug. Jammer dat je in het dorpje zelf geen winkeltje hebt voor brood of dergelijke.

Daphne, B&B Silberhütte, eigenaar, 27-10-2015

Dankjewel voor jullie mooie beoordeling! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben. Even ter verduidelijking: er is een winkeltje voor groenten, fruit, eieren, boter, charcuterie, wel pas open vanaf 9u30 en gesloten op dinsdag. Ook geen dranken of brood maar die kan je eventueel wel bij ons kopen/via ons bestellen of gewoon een lunchpakketje bestellen. Dit weten we wel graag de avond ervoor. Op 4km in Büllingen is er ook een Delhaize met een ruim aanbod.

Bed & Breakfast Silberhütte info

Het complex