Géén boekingskosten

Hotel Schroder

BelgiëLuikBüllingen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Schroder voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 9 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 9 reviews

9 Reviews over Schroder

• 10De Waele09-08-2021

voor herhaling vatbaar

heel goed hotel , mooie en ruime kamer en badkamer alles netjes.Lekker en uitgebreid ontbijt en avondmaal . Ondanks de nog geldende coronamaatregelen een goed verblijf gehad. de eigenaars zijn heel behulpzaam en doen alles met veel enthousiasme. Dicht gelegen bij fiets en wandelroutes.

• 10fam Baert11-04-2021

Een echte aanrader om de regio te verkennen.

Ons 2de verblijf in dit hotel en weeral een positieve ervaring.Vriendelijke en behulpzame eigenares en personeel. Je mag hen echt alles vragen, niets is teveel.Ruime kamers met een praktische badkamer en comfortabele bedden.Door de Coronamaatregelen moet je nu eten op de kamer en hiervoor werd een tafeltje, stoelen en een voorradje bordjes, bestek, glazen voorzien. Ook is er een waterkoker en koffie/thee op de kamer voorzien.Het ontbijt en diner haal je af aan de keuken. Je kan ook tussendoor iets te eten of te drinken bestellen.Voor ons zoontje werd een babybedje voorzien incl matras en lakentjes (waar je dit bij duurdere hotels soms nog zelf moet voorzien.)Parkeren kan achter het hotel en fietsen/moto's kan je droog in de grage stallen.In de tuin zijn er speeltoestellen voor de kinderen.Het hotel is een ideale uitvalsbasis voor wandelaars (bvb narcissen van de Holzwarche in het voorjaar) of fietsers (ravel, Venn-Bahn)

• 8Lilyana09-01-2017

Simpel, maar heel comfortabel.

Het zijn ruime kamers met een ruime badkamer. Jammer dat op de kamer geen koffie/ thee faciliteiten aanwezig zijn. Onze kamer bevond zich op tweede verdieping, voor ons geen probleem, maar als je slecht ter been bent dan is het een flinke klim. In restaurant kun je heerlijk genieten van betaalbare Belgisch/ Duits keuken. Ontbijt was ook goed, verse broodjes , eitjes en allerlei soorten beleg. Buiten een klein speeltuintje. We waren daar in de sneeuw, dus kinderen van 8 en 4 hebben zich prima vermaakt.

• 10Simone31-10-2016

Très agréable

Hôtel familial avec du personel très chaleureux. Le rapport qualité/ prix est super. On a bien mangé au restaurant, et le bar était également parfait pour se réunir en petit groupe pour boire un verre ou deux... Petit déjeuner varié, tout est servi à table. C'est une région en plein milleu de la nature. On a fait beaucoup de balades dans le bois.

• 9Cindy Mariën24-04-2016

Fantastische plek....

Een charmant hotel, huiselijke sfeer met zeer vriendelijke bediening. Lekker eten klaargemaakt op authentieke wijze. Perfecte uitvalsbasis zowel winter als zomer.

• 8duPrintemps02-06-2014

Heel ruime kamer, goede service

We boekten een kamer voor ons gezin met twee kleine kinderen en al aan de telefoon was men erg flexibel. Eigenlijk hadden ze geen familiekamers, maar ik mocht zelf een luchtbed meebrengen. Uiteindelijk kregen we een heel ruime kamer en-suite in een soort dependance naast het eigenlijke hotel waar ze nog druk bezig zijn met verbouwen. In de slaapkamer een tweepersoonsbed en in de 'woonkamer' was de sofa uitgeklapt voor de kinderen. Er was nog ruim plaats om er ons eigen matrasje naast te leggen (want anders rollen de kinderen over elkaar heen). Enkel ontbrak er een gordijn in de woonkamer. Prima prijs/kwaliteit. Avondeten van de kaart en ontbijt zijn niet heel bijzonder, maar prima voor deze prijs. Vriendelijke mensen.

• 8PALFLIET Fernand28-02-2011

Verblijf en eten waren heel goed.

Ons verblijf met de kinderen en hun partner en de ouders van een van de schoonkinderen was een topper. De kamers waren proper en comfortabel, het eten was heel goed en voldoende, de bediening was eveneens heel goed, de hotelmadamme was vriendelijk, gastvrij en sprak zelfs vlot Nederlands. Gewoonweg een aanrader !

• 8koi120602-01-2011

gemoedelijk hotel

gemoedelijk hotel, wel afgelegen, kamers eenvoudig maar proper, eten eenvoudig maar lekker

• 9herwin12-06-2006

aanrader, zijn er geweest begin oktober 2005, eten is uitstekend en genoeg en de kamers zijn vrij groot en proper onderhouden.het meer van butgenbach ligt op een 10 min rijden en monschau op 20 minuten.idiaal voor een weekend.

Hotel Schroder info

• AirconditioningNiet beschikbaar