Géén boekingskosten

Meer appartement info

4 Reviews over Holzheim 25

• 10Wim Poels17-01-2012

GE-WEL-DIG !!!

Appartement Holzheim 25 in Büllingen / Rocherath (België) is gelegen in alle rust. Je kan er zalig ontspannen weg van alle stress. Voor de kinderen is Plopsa Coo een zeer leuke belevenis. De gastman (Adi) en gastvrouw (Gilberte) zijn zeer rustige mensen waar je steeds met vragen over de omgeving terecht kan. Het appartement is gelegen te midden van groene weiden met een adembenemend uitzicht. En dat voor een spotprijs! Ons zien ze hier nog vast en zeker terug!!

• 9Janssens27-12-2010

Hier kom je tot rust

Wij kijken iedere keer terug uit naar een weekendje in Holzheim. Bij Gil & Adi voel je je onmiddellijk thuis. Vriendelijk, gastvrij, leuke uitstapjes & wandelingen. Elk seizoen heeft zijn charme en toch is het steeds anders. Ideaal voor hen die rust tot rust willen komen. Zo hebben we tijdens onze wandelingen al herten en een everzwijntje gezien.

• 9hans21-12-2010

Als je RUST zoekt? Kom je ZEKER terug!!!!

Ik kwam er de 1ste maal in juli 2007 en ga sindsdien jaarlijks verschillende weken per jaar terug met de kinderen of alleen. Gil en den Adi zijn 2 mensen met een prachtig karakter en zeer vriendelijk en behulpzaam op alle gebied. Indien U rust zoekt dan heb je dat alvast gevonden in Holzheim terwijl het centraal gelegen is voor allerhande activiteiten en bezoeken aan bezienswaardige steden. De laatste 3 jaren ga ik er regelmatig in ALLE seizoenen ontstressen en telkens bij vertrek naar huis denk ik al aan de dag om terug te komen. Gil en Adi, bedankt voor jullie vriendschap en gastvrijheid!!

• 9Chantal & Erik21-12-2010

Geweldige plek.

Zeer rustig gelegen en toch heel centraal om uitstappen te doen. Wandelaars, natuurliefhebbers, allen daarheen. Geweldige gastvrouw en gastheer. Je komt niets tekort en zij kunnen ook veel tips geven. Niet geschikt voor diegene die de drukte willen opzoeken.

Appartement Holzheim 25 info

• InternetBeschikbaar