Bed and Breakfast Die Alte Scheune

Meer bedandbreakfast info

20 reviews over Bed and Breakfast Die Alte Scheune

• 9Arletta Loret en Eddy Geens21-09-2020

Buitengewoon goed.

Op doorreis in augustus 2020 zijn we hier toevallig terecht gekomen. We vonden het zo goed dat we spijt hadden dat we slechts 1 nachtje konden blijven en hebben half september meteen voor een week geboekt. Bruno legt zijn gasten letterlijk in de watten. Dank je wel Veerle, Bruno en Kaj voor deze fijne week !

Gereisd met partner in september 2020

• 10Marike06-05-2017

Alles wat je zoekt in een B&B!

Alle beoordelingen hieronder kloppen voor de volle 100 procent! Als je van een persoonlijke benadering houdt en daarom kiest voor een B&B, dan vind je hier echt alles wat je zoekt. Vriendelijke gastheer die je graag tips geeft als je dat zou willen. Het ontbijt bestaat uit verse jus, verse broodjes, vers gekookt eitje, vers fruit, zelfgemaakte jam, verse koffie / thee, yoghurt... Er staat ook bier en nog wat anders in de koelkast wat je mag pakken (hier moet je wel voor betalen maar het is een fijne service). Er zijn in totaal vier kamers. De kamers zijn behoorlijk ruim en schoon. Het bed ligt prima! Eventuele kinderen slapen (in onze kamer) op een open verdieping, er gaat een ladder naartoe dus ik weet niet hoe handig dat is voor kinderen die 's nachts moeten plassen maar misschien goed om te weten (misschien zijn er ook kamers waar dat anders geregeld is...?). Ik zou niks kunnen noemen dat niet voldeed!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Pieter Destoop15-08-2016

Oase van rust met fantastisch uitzicht

Heel verzorgde B&B met fantastische gastheer. Lekker ontbijt, verse koffie bij ontwaken (ik ben een vroege vogel) reeds klaar gezet... Wij komen zeker terug, met onze kindjes volgende keer. Top!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Fam. Geets-Meert03-04-2016

Super verblijf in een rustige omgeving !

We hebben genoten van ons verblijf in deze B&B: een hartelijke ontvangst, propere ruime kamers, een rijkelijk ontbijt en dit alles in een rustige omgeving midden in de natuur. Ideaal voor leuke wandelingen en uitstapjes in de streek. De vriendelijke eigenaars staan je met raad en daad bij en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goed om weten: de keuken mag gebruikt worden om 's middags of 's avonds eventueel zelf iets klaar te maken of iets op te warmen. Onze hond (Golden retriever) was mee en ook hij was meer dan welkom. Een super verblijf !

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 10peter en greet21-09-2015

geweldig! super!

prachtige kamers, geweldig ontbijt, leuke sfeer, prachtige omgeving, zeker een aanrader als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, Bruno kan al je vragen over de omgeving en de andere beschikbare accommodaties beantwoorden! dit was ons tweede verblijf en we komen zeker nog terug!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Veerle en Raf Maes06-09-2015

Super!

Gastvrij, super mooie kamers met alle comfort, uitgebreid ontbijt, hele mooie omgeving, ideaal om te wandelen, uitstappen te maken, in de buurt kun je ook lekker eten, Bruno van de Alte Scheune geeft je met plezier tips ! het is gewoon een B&B waar ik met plezier aan terug zal denken en met nog meer plezier terug naartoe zal gaan ! Bedankt Bruno, Veerle (voor de heerlijke zelfgemaakte confituren) en Kaj, hopelijk tot gauw xxx

Gereisd met partner in september 2015

• 10An Van Linden16-08-2015

Super!!!

Ontzettend mooie B&B , zeer verzorgd en netjes !!! Lekker en uitgebreid ontbijt ... Ontspannen sfeer , fijne gastvrouw en gastheer ... Kort samengevat TOP verblijf !!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Luc en Nicole03-08-2015

Een echte aanrader

Zeer vriendelijke ontvangst, prachtige kamers , kraaknet en stijlvol ingericht, een prachtig uitzicht en wat een ontbijt!!! Gewoonweg fantastisch!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Jolien Renders18-05-2015

Fantastische B&B!

Enorm gastvrije uitbaters! Kamers tiptop in orde, enorm proper, gezellig, goed aangepast aan kinderen, uitgebreid ontbijt . Ideaal voor wandelaars!

Gereisd met vrienden in december 2014

• 10Nancy Mertens-Raymakers17-05-2015

Absoluut een aanrader !

prachtige kamer, royaal ontbijt, zeer vriendelijk onthaal, prachtige omgeving, ons hondje was ook welkom

Gereisd met partner in mei 2015

Bed and Breakfast Die Alte Scheune info