Bed and Breakfast Die Alte Scheune

BedAndBreakfastKleine hotelsWeer vandaag14°8°
Bed and Breakfast Die Alte Scheune
9,6

19 reviews over Bed and Breakfast Die Alte Scheune in het Nederlands

Alles wat je zoekt in een B&B!

Marike
6-5-2017

Alle beoordelingen hieronder kloppen voor de volle 100 procent! Als je van een persoonlijke benadering houdt en daarom kiest voor een B&B, dan vind je hier echt alles wat je zoekt.

Vriendelijke gastheer die je graag tips geeft als je dat zou willen.

Het ontbijt bestaat uit verse jus, verse broodjes, vers gekookt eitje, vers fruit, zelfgemaakte jam, verse koffie / thee, yoghurt... Er staat ook bier en nog wat anders in de koelkast wat je mag pakken (hier moet je wel voor betalen maar het is een fijne service).

Er zijn in totaal vier kamers.

De kamers zijn behoorlijk ruim en schoon. Het bed ligt prima! Eventuele kinderen slapen (in onze kamer) op een open verdieping, er gaat een ladder naartoe dus ik weet niet hoe handig dat is voor kinderen die 's nachts moeten plassen maar misschien goed om te weten (misschien zijn er ook kamers waar dat anders geregeld is...?).

Ik zou niks kunnen noemen dat niet voldeed!

Oase van rust met fantastisch uitzicht

Pieter Destoop
15-8-2016

Heel verzorgde B&B met fantastische gastheer. Lekker ontbijt, verse koffie bij ontwaken (ik ben een vroege vogel) reeds klaar gezet... Wij komen zeker terug, met onze kindjes volgende keer. Top!

Super verblijf in een rustige omgeving !

Fam. Geets-Meert
3-4-2016

We hebben genoten van ons verblijf in deze B&B: een hartelijke ontvangst, propere ruime kamers, een rijkelijk ontbijt en dit alles in een rustige omgeving midden in de natuur. Ideaal voor leuke wandelingen en uitstapjes in de streek. De vriendelijke eigenaars staan je met raad en daad bij en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goed om weten: de keuken mag gebruikt worden om 's middags of 's avonds eventueel zelf iets klaar te maken of iets op te warmen. Onze hond (Golden retriever) was mee en ook hij was meer dan welkom. Een super verblijf !

geweldig! super!

peter en greet
21-9-2015

prachtige kamers, geweldig ontbijt, leuke sfeer, prachtige omgeving, zeker een aanrader als uitvalsbasis om de omgeving te verkennen, Bruno kan al je vragen over de omgeving en de andere beschikbare accommodaties beantwoorden! dit was ons tweede verblijf en we komen zeker nog terug!

Super!

Veerle en Raf Maes
6-9-2015

Gastvrij, super mooie kamers met alle comfort, uitgebreid ontbijt, hele mooie omgeving, ideaal om te wandelen, uitstappen te maken, in de buurt kun je ook lekker eten, Bruno van de Alte Scheune geeft je met plezier tips ! het is gewoon een B&B waar ik met plezier aan terug zal denken en met nog meer plezier terug naartoe zal gaan !

Bedankt Bruno, Veerle (voor de heerlijke zelfgemaakte confituren) en Kaj, hopelijk tot gauw xxx

Super!!!

An Van Linden
16-8-2015

Ontzettend mooie B&B , zeer verzorgd en netjes !!!

Lekker en uitgebreid ontbijt ...

Ontspannen sfeer , fijne gastvrouw en gastheer ...

Kort samengevat TOP verblijf !!!

Een echte aanrader

Luc en Nicole
3-8-2015

Zeer vriendelijke ontvangst, prachtige kamers , kraaknet en stijlvol ingericht, een prachtig uitzicht en wat een ontbijt!!! Gewoonweg fantastisch!!!

Fantastische B&B!

Jolien Renders
18-5-2015

Enorm gastvrije uitbaters! Kamers tiptop in orde, enorm proper, gezellig, goed aangepast aan kinderen, uitgebreid ontbijt . Ideaal voor wandelaars!

Absoluut een aanrader !

Nancy Mertens-Raymakers
17-5-2015

prachtige kamer, royaal ontbijt, zeer vriendelijk onthaal, prachtige omgeving, ons hondje was ook welkom

Aanrader

Familie Vochteloo
26-2-2015

Zeer compleet en schoon, fraai uitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Die Alte Scheune in Büllingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Die Alte Scheune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.