Vakantiehuis De Lounge

Meer vakantiehuis info

43 reviews over Vakantiehuis De Lounge

• 9Rudi Michiels13-10-2020

Heerlijke rustige plek

De Lounge is een aangeraden vakantiehuis voor familie - of vrienden-groep. Ruime professionele keuken, smaakvol ingerichte living, alles erop en eraan, intieme terras en tuin, vergezicht op weilanden, stilte...

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 10jeremy costers29-09-2020

Superformidastisch!!

Heerlijk huis dat heel warm en gezellig is ingericht, wij voelden ons daar direct thuis. Het is gelegen in een rustige en zeer groene omgeving = pure ontspanning! De slaapkamers, ruim en praktisch ingericht, uitstekend geschikt om lekker te koken, tafelen,.. EN de bedden slapen heerlijk! Maar dat heerlijk slapen kan ook effect zijn van 's avonds een rondje sauna en jacuzzi... Een echte aanrader als je van veel natuur en dieren houdt. Nabij de lounge zijn echter, tussen de vele wandelmogelijkheden paarden , schapen en koeien te spotten. 👍 Al bij al een zeer leuke week gehad, alsook het bezoeken van de nabij gelegen dorpjes is aangeraden voor wie houdt van de echte ardense leefsfeer!

• 10Edward en Bioni28-09-2020

Een ideale plaats met vrienden in de natuur

Ideale ruime vernieuwde hoeve met genoeg ruimte voor een groep familie of vrienden met alles erop en eraan.Praktische keuken en living ,5 douches,5 slaapkamer,muziekinstallatie,pingpongtafel,sauna en jacuzzi .Dan inht dorp heb je de schaapjes,koeien en paarden.Prachtige wandelingen in een Godsgezegend landschap waar je wonderen tegenkomt van natuurfenomenen.Kortom alles erop en eraan.

• 9Ann VW08-09-2020

mooie locatie

leuke locatie, alles wat men nodig heeft is aanwezig. zeer praktisch dat elke slaapkamer zijn eigen douche heeft! ook op het terras buiten is het aangenaam vertoeven! Van daaruit kan men heerlijke wandelingen doen.

• 10Linda D'hondt04-07-2020

Voor herhaling vatbaar

De beschrijving op de verschillende websites klopt helemaal en ons weekje verblijf was toppie. Wat ons uitermate beviel : de functionele, gezellige ruimte, de douche/ toilet op elke kamer , de tuin met ontspanningsmogelijkheden. De communicatie met Andrea verliep zeer vlot en je merkt dat ze begaan is met het welbevinden van de gasten. Prima ligging en ruimte zat ! De hele familie was 100% tevreden

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 2019
    10Valerie Claessens05-12-2019

Aanrader !!!!

Een echte aanrader. Met onze fietsclub (14 personen) zijn we daar hartelijk ontvangen door Andrea en Gert. Perfecte accommodatie met voldoen luxe en privacy. Heerlijk om te vertoeven. Daar boven op werden we nog verwend met een zalig ontbijt en overheerlijk avond eten. Prachtige omgeving kortom een super weekend.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Alex Mintiens01-12-2019

Alles tip top in orde, ik raad het iedereen aan!

Super! Net wat we nodig hadden en dit mooie verblijf heeft zeker bijgedragen aan het leuke weekendje in de natuur. Het contact vooraf met de eigenaars verliep vlot en alles was zo geregeld. Toen we aankwamen merkte we dat we ons nergens zorgen over moesten maken en het genieten kon beginnen. Alles tip top in orde, ik raad het iedereen aan!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Ingrid Mineur12-11-2019

Geweldig

Wij verbleven met de familie een weekend in de Lounge. Het vakantiehuis was zeer sfeervol en van alle gemakken voorzien: ruime industriële keuken, prachtige leefruimte met een gezellige zithoek met voldoende zetels voor iedereen, douche en toilet op elke kamer. Ideaal om met een grote groep te verblijven. Alles was zeer netjes en toen we toekwamen was het lekker warm en stond er een leuke welkomstmand op ons te wachten. Leuke omgeving. Enig minpuntje: omdat de verdiepingen in elkaar overlopen hoor je alles wat er beneden gebeurt. Vooral een probleem om de kinderen in bed te krijgen.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10van den Heuvel Carin18-10-2019

Meer dan fantastisch!!!!

Wat hebben we genoten van "De Lounge". Een echte topper, sfeervol ingericht, supergezellige living en eetkamer en een praktisch grote keuken. We hebben heerlijk geslapen en genoten van een prachtig uitzicht bij het ontwaken. Fijn dat het dichtbij wandelpaden is gelegen, en leuke restaurantjes op enkele km afstand. Dit wordt beslist een blijvend adresje !!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10eyer annemie15-10-2019

fantastisch

Wij verbleven er met een paar vrienden en de lounge is hoog aanbevolen en was een fantastische ervaring. Het is omgeven door mooie rustige natuur, goede buurt. Makkelijk te parkeren. The lounge is heel sfeervol ingericht, ruim, veel licht, prachtige ruime keuken. Goede bedden, zeer proper, mooi terras met een tuin. Een jacuzzi in de tuin waar je de sfeer er kan inbrengen met kaarsen. Je bent er direct aan vele wandelpaden, en vele bezienswaardigheden in de buurt. Een honderd percent aanrader

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Vakantiehuis De Lounge info