Vakantiehuis

30 reviews over Vakantiehuis De Lounge in het Nederlands

Ruime, gezellig ingerichte vakantiewoning

Erik Deblaere
18-7-2019

Heel geschikt voor families. Tuin goed afgesloten voor kleinere kinderen. Eigen douche, toilet en lavabo per slaapkamer is zeer comfortabel. Vader was weg van de Weber BBQ en moeder van de industriële vaatwasser.. adresje om terug te keren

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Geweldige locatie, en een geweldig logement!

Reese Sutherland
21-6-2019

Ik ben dit jaar in de paasvakantie hier een weekend geweest, het is een heel verzogde logement met een fijne tuin, hygiëne tot en met en aangename kamers. De wandelingen tussen de heuvels, bossen en grote weiden!

Gereisd Met partner in januari 2019

Gezellig vakantieverblijf in een mooie omgeving

Luc Van de Velde
12-6-2019

Het vakantiehuis is ideaal voor een familieweekend voor jong en oud, klein en groot. Mooie wandelingen gemaakt in de directe omgeving van het vakantiehuis. Bezoek aan Bütgenbach is een aanrader. Gezellig pleintje met speltuin, gezellige terrasjes en goede restaurants.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Topvakantie gehad met de vrienden

Goethals Mieke
3-5-2019

Het vakantiehuis is heel ruim in alle opzichten, heel grote gezellige leefruimte, fantastische professionele keuken, leuke tuin met ruim overdekt terras, etc... Kortom, een prima accommodatie om met een grotere groep te vertoeven, waar je dus een waaier aan ruimtes hebt om gezellig samen te zijn, maar ook alles voldoende ruim is voor wie nood heeft aan een momentje op zichzelf ;-). Wij hebben alvast een topvakantie gehad met onze vriendengroep!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Heerlijk huis om te vertoeven

Martha
21-3-2019

Een fijn huis met genoeg ruimte om je prettig te kunnen bewegen Ruime keuken en prima bedden
Het was een fijn weekend

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Geweldig weekend in een geweldige omgeving

Kim
6-3-2019

Een echte aanrader voor een gezellig weekendje met familie of vrienden. Is de 2e keer al dat we zijn geweest en volgend jaar is ook al geboekt.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader!

Pieter-Jan
10-2-2019

Gezellig en ruim huis, perfect om er met een leuke groep tussen uit te zijn. Het was een originele locatie in mooie omgeving. Alles was duidelijk en vlot verlopen. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in december 2018

Héérlijk vakantiehuis in een prachtige omgeving!

Jonathan
11-11-2018

De 2de keer dat we hier op weekend kwamen. Ook deze keer weer aangenaam verrast door de gezelligheid in het huis. Er is ook veel te doen id omgeving. Werkelijk dé place to be voor een ontspannen en / of actief weekend in onze Belgische Ardennen. Aangenaam contact met de eigenaars. We kijken al uit naar een volgende keer.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gehad!

Karine Van Gorp
5-11-2018

Een zalig verblijf in een prachtige omgeving. Een echt thuisgevoel gehad, alles was aanwezig. Overdag de buurt gaan verkennen...zoveel te zien, prachtige natuur, idyllische plekjes, lekker eten en vriendelijke mensen in de omgeving. 's avonds nog heerlijk nagenieten van een drankje op het zalige terras in de tuin en heerlijk opwarmen in de infro rood cabine. Een aanrader !!!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Puur genieten

Daniëlla
20-10-2018

Wat een aangenaam familieweekend hebben we hier gehad. Het huis bood veel ruimte om met zijn allen samen te zijn, maar evengoed voor wat meer privacy. Het is smaakvol ingericht, heel netjes en met veel comfort. Ook de ruime professionele keuken is echt leuk. Gezellige kleine en grote slaapkamers, voor elk wat wils. En de infraroodkabine boven moet je zeker doen. Buiten in de tuin als leuke extra's de ping-pong tafel en de trampoline, én de yacuzzi: een zalige verwennerij. We maakten heerlijke wandelingen in de rustige, en zo prachtige omgeving. Niet onbelangrijk : ook een vlot verloop wat boeking en afhandeling betreft. Fijne mensen. Kortom qua prijs-kwaliteit is dit zeker een aanrader. Wij komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Lounge in Büllingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Lounge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.