Büllingen

vakanties Büllingen

Reviews over Büllingen

Rondfietsen in bullingen dat is echt vakantie,,,!

will
    27-8-2015

Met mijn e-bike kan ik het landschap bekijken verkennen(eindeloos)fotos nemen en genieten zonder moe te worden en toch sportief bezig zijn,,,, En van een file hebben ze hier geen last,,,! Het weer is wat anders dan in Antwerpen ,,,,even wennen,

will

Gereisd Met partner in augustus 2015

Fantastische plek in een fantastische natuur

Eric Desoete
    10-9-2014

Gewoon een fantastische omgeving voor wandelen en fietsen . Hou er wel rekening mee dat het hier een vrij heuvelachtig landschap is. Dit hotel ligt dicht bij Monschau ( Duitsland) en het Groot Hertogdom Luxenburg ligt op 40 km.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Sep 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Büllingen scoort een 6,2 uit 10, op basis van 32 reviews