Kasteel Sjetootje Jekervallei

Kasteel
Kasteel Sjetootje Jekervallei

6 tips over Kasteel Sjetootje Jekervallei

haike, 18-6-2015
De eigenaar regelde 16 fietsen voor ons, waarmee we onvergetelijke fietstochten door het schitterende zomerlandschap maakten = een aanrader !
Dirk Jan Jannink, 31-1-2014
Perfecte locatie voor bedrijfsuitjes
K.Verleg, 30-6-2013

*informeer naar de activiteiten die het Sjetootje zelf organiseert

*bezoek de Brocante markt in Tongeren

caren, 18-11-2012
Kookworkshop met eigenaar! Lekker en leuke bezigheid. flinke wandeling in omgeving maken!
margriet gersie, 16-7-2012
Heb je een feest te vieren (en daar kan een kleine aanleiding al reden toe zijn) overleg met Jan Kasteel, laat hem met je wensen een creatief plan maken en je krijgt een prachtig, op maat gesneden, evenement.
sandra van schaik, 8-1-2012
Vraag aan Jan of hij een indische avond organiseerd en alles en dan ook alles wordt zelf gemaakt. Niets is kant en klaar. Koken en mensen van lekker eten voorzien in voor Jan en zijn dames in de keuken geen probleem.