Kasteel Sjetootje Jekervallei

53 reviews over Kasteel Sjetootje Jekervallei

• 2018
    8PP29-10-2018

Heel bijzondere locatie

Werkelijk practige locatie! Geïmproviseerd zwembad voor de kids, kookworkshop en ritje met de paardenkar. Slaapkamers mooi, echt oud en daardoor een beetje muffig. Zeker voor herhaling vatbaar. De kids hebben het er nog over!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• Oude reviews

10Michel Stiekema20-05-2017

Zo'n accommodatie daar kun je alleen van dromen!

De gastheren zijn verbluffend aardig, behulpzaam en toegankelijk. Ze laten niets aan het toeval over om de gasten naar het zin te maken. Ik kan echt geen reden bedenken wat niet goed was!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Vrienden en Vrouwkes06-10-2016

Geweldige locatie met een top gastheer!

Wat een heerlijk weekend! Een prachtige locatie om te vertoeven met een grote groep personen. De gastheer en gastvrouw verzorgen alles tot in de puntjes. Een ruimte om je thuis te voelen, ontspannen genieten van een wijntje, pizza's bakken in de tuin, lekker voetballen op het veldje en survival activiteiten in de buurt met een lunch op locatie.Overdag kan dit gemakkelijk rondom het kasteel, later in de avond kan dit binnen voortgezet worden. In verband met overlast en muggen. Een grandioos diner voor bijna 30 personen, Jan draait z'n hand er niet voor om. Kortom "sjetootje was een cadeautje!!"

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 10Ralph oude middendorp24-08-2016

Geweldig!!

Wij hebben het Sjetootje voor een midweek gehuurd (augustus 2016) om onze bruiloft te vieren. Onze gasten waren blij verrast door het krijgen van een vakantie te samen met onze bruiloft. Het Sjetootje is een ontzettend mooi gebouw met prachtige kamers met hoge plafonds. Het is een groepsaccomodatie dus zijn de kamers anders dan bij een hotel. De sfeer die dit gebouw uitstraalt is in onze optiek geweldig! De gastvrijheid van Jan (verhuurder) is uniek. Met Jan kun je alles bespreken, denkt met alles mee en stelt hier heel redelijke prijzen tegenover! Wij zijn ontzettend blij dat we onze bruiloft op t Sjetootje hebben mogen geven. En raden een ieder t Sjetootje dan ook aan! Voor zowel bedrijven, families of vrienden t Sjetootje heeft voor ieder voldoende te bieden!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8tcjvandijk03-06-2016

Fantastisch!

We zijn hier geweest voor de 70e verjaardag van mijn tante (die zelf ook een review geschreven heeft). Wat een geweldige plek om zoiets te vieren! Volop speelmogelijkheden voor de kinderen, fijne ruimtes om te eten en te ontspannen en mooie ruime kamers in het kasteel. Het ligt in een prachtige omgeving en er is genoeg te doen. Ik wil deze locatie absoluut zelf afhuren voor mijn 50e verjaardag, maar dat duurt nog wel even. Minpuntje vind ik wel de houten vloeren in het kasteel, hierdoor is het wel gehorig.

• 10Ineke Hoeks02-06-2016

Een droom kwam uit!

Zó'n mooie stille plek. Volop natuur en het kasteel zelf is ruim, oude sfeer, met heerlijke bedden en luxe.Doordat het woon- en keukengedeelte apart in een gebouw is, blijft het heerlijk rustig in het kasteel zelf. De ruimte om het kasteel is zó natuurlijk en biedt ongelooflijke mogelijkheden. Spelen, eten aan de lange tafel buiten, relaxen op het terras en 'struinen'door de ruimte om het kasteel heen. Goed beschermd met een hekwerk voor de jonge kinderen.Ik was met mijn uitgebreide stiefgezin en samen voor de maaltijden zorgen was een gezellige activiteit op zich. Als "toetje" bakte Jan, een van de kasteeleigenaren, met hulp van de overburen,heerlijke pizza's in de houtoven, verder op het terrein gelegen.Wat een ruimte!! Ik wil volgend weekend alweer terug! Iedereen, jong, 4 jaar, en oud, 72 jaar, was laaiend enthousiast!!

• 9peetje16-05-2016

Volgend jaar weer!

Het was super gezellig voor de kinderen en op het terrein waren meer activiteiten dan we konden dromen! Jan was super aardig, gezellig en een kletsmajoor(in een positive manier).

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Gilbert16-05-2016

Leuke Escape Room

Mooi kasteel op een rustgevende locatie in België. Ideaal voor een familieuitje. Service werd perfect verzorgd door Jan. De Escape Room is erg gaaf, Jan heeft uitdagende raadsels bedacht!

• 10Dieuwertje16-05-2016

Prachtig kasteel, mooie tuin en leuke omgeving!

Ideaal voor een leuk weekendje weg met de familie of het gezin. Het is een erg mooi kasteel met een mooie tuin. Het is er erg kindvriendelijk. Skelters, voetbalgoals etc zijn aanwezig. Eigenaar is ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader! Wij komen in ieder geval terug volgend jaar.

• 8Fleur16-05-2016

Groot succes!

Heerlijk weekend met de familie gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Kasteel Sjetootje Jekervallei info