Kasteel Sjetootje Jekervallei

Kasteel
Kasteel Sjetootje Jekervallei
9,1

51 reviews over Kasteel Sjetootje Jekervallei in het Nederlands

Zo'n accommodatie daar kun je alleen van dromen!

Michel Stiekema
20-5-2017

De gastheren zijn verbluffend aardig, behulpzaam en toegankelijk. Ze laten niets aan het toeval over om de gasten naar het zin te maken. Ik kan echt geen reden bedenken wat niet goed was!

Oude reviews (archief)

Geweldige locatie met een top gastheer!

Vrienden en Vrouwkes
6-10-2016

Wat een heerlijk weekend! Een prachtige locatie om te vertoeven met een grote groep personen. De gastheer en gastvrouw verzorgen alles tot in de puntjes. Een ruimte om je thuis te voelen, ontspannen genieten van een wijntje, pizza's bakken in de tuin, lekker voetballen op het veldje en survival activiteiten in de buurt met een lunch op locatie.Overdag kan dit gemakkelijk rondom het kasteel, later in de avond kan dit binnen voortgezet worden. In verband met overlast en muggen. Een grandioos diner voor bijna 30 personen, Jan draait z'n hand er niet voor om. Kortom "sjetootje was een cadeautje!!"

Geweldig!!

Ralph oude middendorp
24-8-2016

Wij hebben het Sjetootje voor een midweek gehuurd (augustus 2016) om onze bruiloft te vieren. Onze gasten waren blij verrast door het krijgen van een vakantie te samen met onze bruiloft. Het Sjetootje is een ontzettend mooi gebouw met prachtige kamers met hoge plafonds. Het is een groepsaccomodatie dus zijn de kamers anders dan bij een hotel. De sfeer die dit gebouw uitstraalt is in onze optiek geweldig!

De gastvrijheid van Jan (verhuurder) is uniek. Met Jan kun je alles bespreken, denkt met alles mee en stelt hier heel redelijke prijzen tegenover!

Wij zijn ontzettend blij dat we onze bruiloft op t Sjetootje hebben mogen geven. En raden een ieder t Sjetootje dan ook aan! Voor zowel bedrijven, families of vrienden t Sjetootje heeft voor ieder voldoende te bieden!

Fantastisch!

tcjvandijk
3-6-2016

We zijn hier geweest voor de 70e verjaardag van mijn tante (die zelf ook een review geschreven heeft). Wat een geweldige plek om zoiets te vieren! Volop speelmogelijkheden voor de kinderen, fijne ruimtes om te eten en te ontspannen en mooie ruime kamers in het kasteel. Het ligt in een prachtige omgeving en er is genoeg te doen. Ik wil deze locatie absoluut zelf afhuren voor mijn 50e verjaardag, maar dat duurt nog wel even.

Minpuntje vind ik wel de houten vloeren in het kasteel, hierdoor is het wel gehorig.

Een droom kwam uit!

Ineke Hoeks
2-6-2016

Zó'n mooie stille plek. Volop natuur en het kasteel zelf is ruim, oude sfeer, met heerlijke bedden en luxe.Doordat het woon- en keukengedeelte apart in een gebouw is, blijft het heerlijk rustig in het kasteel zelf.

De ruimte om het kasteel is zó natuurlijk en biedt ongelooflijke mogelijkheden. Spelen, eten aan de lange tafel buiten, relaxen op het terras en 'struinen'door de ruimte om het kasteel heen. Goed beschermd met een hekwerk voor de jonge kinderen.Ik was met mijn uitgebreide stiefgezin en samen voor de maaltijden zorgen was een gezellige activiteit op zich. Als "toetje" bakte Jan, een van de kasteeleigenaren, met hulp van de overburen,heerlijke pizza's in de houtoven, verder op het terrein gelegen.Wat een ruimte!!

Ik wil volgend weekend alweer terug!

Iedereen, jong, 4 jaar, en oud, 72 jaar, was laaiend enthousiast!!

Volgend jaar weer!

peetje
16-5-2016

Het was super gezellig voor de kinderen en op het terrein waren meer activiteiten dan we konden dromen! Jan was super aardig, gezellig en een kletsmajoor(in een positive manier).

Leuke Escape Room

Gilbert
16-5-2016

Mooi kasteel op een rustgevende locatie in België. Ideaal voor een familieuitje. Service werd perfect verzorgd door Jan. De Escape Room is erg gaaf, Jan heeft uitdagende raadsels bedacht!

Ideaal voor een leuk weekendje weg met de familie of het gezin. Het is een erg mooi kasteel met een mooie tuin. Het is er erg kindvriendelijk. Skelters, voetbalgoals etc zijn aanwezig. Eigenaar is ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader! Wij komen in ieder geval terug volgend jaar.

Groot succes!

Fleur
16-5-2016

Heerlijk weekend met de familie gehad!

Voor de tweede maal: Fantastisch!

Brasserie Eiggenwijzz
14-1-2016

We waren hier voor de tweede maal met onze groep jongeren uit onze Brasserie Eiggenwijzz. Jan is een geweldige gastheer, bij wie geen nee te koop is. Hij heeft een groot organisatietalent en kan op alle situaties inspelen, hetgeen ons een fantastisch weekend heeft opgeleverd. Een unieke plaats met zeer veel mogelijkheden voor ontspanning en spel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Sjetootje Jekervallei in Boirs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Sjetootje Jekervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Sjetootje Jekervallei scoort een 9.07 uit 10 op basis van 52 reviews.