Sorteren

Reviews over Boirs

Heel bijzondere locatie

PP
    29-10-2018

Werkelijk practige locatie! Geïmproviseerd zwembad voor de kids, kookworkshop en ritje met de paardenkar. Slaapkamers mooi, echt oud en daardoor een beetje muffig. Zeker voor herhaling vatbaar. De kids hebben het er nog over!

Zo'n accommodatie daar kun je alleen van dromen!

Michel Stiekema
    20-5-2017

De gastheren zijn verbluffend aardig, behulpzaam en toegankelijk. Ze laten niets aan het toeval over om de gasten naar het zin te maken. Ik kan echt geen reden bedenken wat niet goed was!

Geweldige locatie met een top gastheer!

Vrienden en Vrouwkes
    6-10-2016

Wat een heerlijk weekend! Een prachtige locatie om te vertoeven met een grote groep personen. De gastheer en gastvrouw verzorgen alles tot in de puntjes. Een ruimte om je thuis te voelen, ontspannen genieten van een wijntje, pizza's bakken in de tuin, lekker voetballen op het veldje en survival activiteiten in de buurt met een lunch op locatie.Overdag kan dit gemakkelijk rondom het kasteel, later in de avond kan dit binnen voortgezet worden. In verband met overlast en muggen. Een grandioos diner voor bijna 30 personen, Jan draait z'n hand er niet voor om. Kortom "sjetootje was een cadeautje!!"

Geweldig!!

Ralph oude middendorp
    24-8-2016

Wij hebben het Sjetootje voor een midweek gehuurd (augustus 2016) om onze bruiloft te vieren. Onze gasten waren blij verrast door het krijgen van een vakantie te samen met onze bruiloft. Het Sjetootje is een ontzettend mooi gebouw met prachtige kamers met hoge plafonds. Het is een groepsaccomodatie dus zijn de kamers anders dan bij een hotel. De sfeer die dit gebouw uitstraalt is in onze optiek geweldig!

De gastvrijheid van Jan (verhuurder) is uniek. Met Jan kun je alles bespreken, denkt met alles mee en stelt hier heel redelijke prijzen tegenover!

Wij zijn ontzettend blij dat we onze bruiloft op t Sjetootje hebben mogen geven. En raden een ieder t Sjetootje dan ook aan! Voor zowel bedrijven, families of vrienden t Sjetootje heeft voor ieder voldoende te bieden!

Fantastisch!

tcjvandijk
    3-6-2016

We zijn hier geweest voor de 70e verjaardag van mijn tante (die zelf ook een review geschreven heeft). Wat een geweldige plek om zoiets te vieren! Volop speelmogelijkheden voor de kinderen, fijne ruimtes om te eten en te ontspannen en mooie ruime kamers in het kasteel. Het ligt in een prachtige omgeving en er is genoeg te doen. Ik wil deze locatie absoluut zelf afhuren voor mijn 50e verjaardag, maar dat duurt nog wel even.

Minpuntje vind ik wel de houten vloeren in het kasteel, hierdoor is het wel gehorig.

Boirs scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews