Vakantiepark Les Vallons

• Onderkomen9
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

De huisjes waren schoon en compleet ingericht. De eigenaar een hele hulpsame en sympathieke man die direct reageerde op een kleine vraag. een heel groot verschil met de grote vakantieparken die wij in de loop der jaren hebben bezocht. De omgeving is prachtig.Helaas door omstandigheden hebben we Malmedy niet bezocht maar een volgend keer zeker. Dit houdt in volgend jaar hopelijk weer Les Vallons. Complimenten voor het parkje.

Gereisd met partner in april 2016

Fantastische vakantie

Nancy
22-1-2016
  • Activiteiten8

We hebben een heel fijne vakantie gehad met nieuwjaar en nooit gedacht dat het zo gezellig ging zijn☺

Gereisd met vrienden in december 2015

super

de coster
7-1-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

we zijn voor het oudjaar een weekend in het park geweest , twas er super , leuke chalets alles tip top , onthaal zeer vriendelijke mensen , we gaan er terug in de grote vakantie :-)

Gereisd met vrienden in december 2015

geweldige basis om vanuit te vertrekken

mariska
26-4-2013
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Niet bijzonder, wel gastvrij en behulpzaam. Mooi uitzicht op de omgeving.

Zeer veel natuur en wandelmogelijkheden. Op loopafstand is het gemeentezwembad en iets verder licht malmedy waar diverse prima eetgelegenheden zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Knettergek weekend

kluitje01
5-9-2012
  • Activiteiten8

Heerlijk weekend gehad met vrienden. Allemaal onder 1 dak, geweldig gelachen en als ik nu terugdenk krijg ik weer buikpijn. Mooie ligging, goed onderhouden, voldoende parkeerplaatsen, TOP

Gereisd met vrienden in maart 2012

kleinschalig verzorgd, rustig bungalowparkje

dits christine
29-5-2012
  • Onderkomen8

Nette bungalow(genet nr 6) , goede stevige matrassen, twee terrasjes, stukje tuin, veel bergruimte. Op mijn vraag naar een parasol werd die onmiddelijk gebracht. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is geen restaurant meer aanwezig, wel kleine snacks en friet in het cafe, verder op 5 minuutjes met auto in malmedy zijn er resto's in overvloed. Prachtige goed aangeduidde wandelingen. Een heus fantastisch mountainbikeparcours in beverce. Super geslaagd pinksteren we. Ik ga zeker nog eens terug ! Hond welkom.

Gereisd alleenreizend in mei 2012

goed voor uitstapjes

fam.höfelt
14-8-2011
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1
  • Onderkomen5
  • Activiteiten1

jammer dat ons huisje zo smerig was meubilair aan vervanging toe, matrassen niet optimaal, verder goed park om uitstapjes te maken, bij slecht weer is er geen vermaak op het park huisje nodigd niet uit om er een dag te blijven zitten, het restaurant mag de naam restaurant niet hebben aleen patat vanaf 17.00 uur te koop verder weinig, jammer het park word mooier aangeschreven dan dat het is.

Gereisd met partner in juli 2011
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Park Les Vallons in Beverce ligt prachtig (in de Hoge Venen) tussen de beboste hellingen, ideaal voor wandelingen, het park ligt mooi en ziet er goed en verzorgd uit. De service is goed en vriendelijk! De huisjes zijn wel vrij eenvoudig, niet helemaal schoon (ook niet vies, maar matig schoongemaakt), beetje oud boeltje (slechte matrassen), maar voor mensen die geen onnodige luxe nodig hebben en graag een mooie wandeling en een vriendelijke behandeling wille, is Les Vallons het ideale uitgangspunt in de Hoge Venen!

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

goed,behalve het restaurant

ae hogeveen
4-9-2010
  • Onderkomen7

Huisjes mooi,ruim en rustig,maar als je in het restaurant,vlg.mij snackbar wil eten,bestel nooit een tournedos want het lijkt er niet op.Behalve de prijs dan,kinderbox met 2 baby s kinderstoel alles aanwezig voor de kinderen van het bedienend personeel.Lagen allebei in de rook en de herrie.Zoek een oppas voor je kinderen.In het restaurant kom ik zeker nooit meer.Les Vallons zeker wel.

Gereisd met partner in september 2010

Eenvoudig maar leuk.

fam. hilhorst
26-5-2010
  • Onderkomen7

Wij zaten in het hotel en hadden een familiekamer. Die was erg ruim en schoon.

Wel erg gedateerd en het rook een beetje naar het bejaardentehuis van tietjerksteradeel. Wij hadden het idee dat er van de hotelkamers weinig gebruik wordt gemaakt. De ontvangst was erg vriendelijk. Aan de bar van het "restaurant" daarintegen stond een erg ongeïnteresseerd meisje. Je kon daar leunen tegen de sigarettenrook, ondanks dat ze achter de bar een maxicosi had staan met daar een kindje in... Gelukkig hadden we geen ontbijt geboekt.

Onze kids van 4 en 7 en 8 hebben zich buiten prima vermaakt.

Ik denk dat je gewoon een huisje moet boeken en moet zorgen voor een volle koelkast en een dikke barbeque.

Leuke omgeving. Ga zeker naar Coo, La Gleize, Stavelot. Veel leuke wandelroutes oa. vanuit La Gleize.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Vallons in Beverce (bij Malmedy), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Vallons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.