Vakantiepark Les Vallons

8.4Fantastisch

België, Luik, Beverce (bij Malmedy)

8.4Fantastisch

Meer vakantiepark info

16 reviews over Vakantiepark Les Vallons

• 8ellen03-01-2009

Leuk kleinschalig park

Leuk kleinschalig, dus rustig park. Vlakbij een openbaar zwembad (je hoeft geen badmuts op daar) en vlakbij Malmedy. Op het park is een speeltuintje, deze was wel verouderd, maar de kids (3 en 5) hebben zich er prima vermaakt. Superklein tvtje in het huisje en bedden geen succes. We hebben de matrassen op de grond gelegd en daarna heerlijk geslapen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 8tamara bongers07-10-2008

Mooi huisje zeer geschikt voor grote groepen

Wij zijn afgelopen weekend met 10 dokters naar de ardennen geweest. De lokatie is echt zeer mooi, met veel groen. Het centrum is ongeveer 3 km. Je hebt hier dus wel een auto nodig voor savonds of voor de boodschappen. Het husije is voorzien van afwasmachine, uitgebreide keuekenapparatuur. De kamers waren allen netjes en max 3 personen per kamer. Ook de badkamer was prima. Medewerkers van het park zijn zeer vriendelijk en helpen daar waar nodig. Met een beetje geluk hadden we ook nog mooi weer. In de warme periode ook handig dat er nog een grote bbq aanwezig is. Iedereen heeft het naar zijn zin gehad en vond het huisje top.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9inge soeter18-12-2005

Gisteren teruggekomen van een week Les Vallons. Onze complimenten. De bungalow had een slecht werkende schoorsteen (houtkachel)en een defecte radiator. Wij kregen na overleg een andere bungalow aangeboden voor maar liefst 10 pers.Wij waren met 3 personen en onze hond. Zeer goede service, ook door de week, hout werd gebracht en geen vraag was teveel. Deurkruk en een handdoekrek die stuk ging door een bijna val in badkamer hoefden zelfs niet vergoed te worden. Schitterende omgeving, ideaal ook met de hond. Wij zouden zo weer terug gaan.

Gereisd in december 2005

• 7dirk en mieke04-12-2005

klein park in een mooie omgeving. vriendelijke ontvangst, men spreekt nederlands de bungelows hebben wel een hard bed,er is geen cv, maar een straalkacheltje ,zodat 's winters de openhaard het warm houdt. Houtblokken aldaar te koop.

Gereisd in december 2005

• 8Eric Creve23-06-2005

verzorgd vakantiepark met bungalows en appartementen. Ook enkele kamers beschikbaar.Bijhorende taverne met terras en verzorgde maaltijden.Uitbater is Erich Schauss,Danny Heindrichs en Anita.Beleefde en sympathieke ontvangst.Men spreekt nederlands. Prijzen verschillend naargelang seizoen. Waarborgen voor de bungalows. Beoordeling:GOED.

Gereisd in juni 2005

Vakantiepark Les Vallons info