Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

16 Reviews over Les Vallons

• 9henny en Han Vermeulen02-11-2016

Geweldig - fantastisch

De huisjes waren schoon en compleet ingericht. De eigenaar een hele hulpsame en sympathieke man die direct reageerde op een kleine vraag. een heel groot verschil met de grote vakantieparken die wij in de loop der jaren hebben bezocht. De omgeving is prachtig.Helaas door omstandigheden hebben we Malmedy niet bezocht maar een volgend keer zeker. Dit houdt in volgend jaar hopelijk weer Les Vallons. Complimenten voor het parkje.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10Nancy22-01-2016

Fantastische vakantie

We hebben een heel fijne vakantie gehad met nieuwjaar en nooit gedacht dat het zo gezellig ging zijn☺

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 10de coster07-01-2016

super

we zijn voor het oudjaar een weekend in het park geweest , twas er super , leuke chalets alles tip top , onthaal zeer vriendelijke mensen , we gaan er terug in de grote vakantie :-)

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 10Lodomez02-08-2013

Unexpected! Relaxing! so good for Family meetings

We enjoyed so much our week spent with all our family in “Les Vallons”. This is a beautiful vacation-park with the family owner to welcoming us. In the middle of the nature, noiseless, nearby nice small city (MALMEDY 15 min by walk) with shopping-restaurant-lounge bars…) Outdoor pool > 5min by walk! Kids OK.. Best price-quality bungalows in the region! Ideal for family meetings!

Thanks

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9mariska26-04-2013

geweldige basis om vanuit te vertrekken

Niet bijzonder, wel gastvrij en behulpzaam. Mooi uitzicht op de omgeving. Zeer veel natuur en wandelmogelijkheden. Op loopafstand is het gemeentezwembad en iets verder licht malmedy waar diverse prima eetgelegenheden zijn.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8kluitje0105-09-2012

Knettergek weekend

Heerlijk weekend gehad met vrienden. Allemaal onder 1 dak, geweldig gelachen en als ik nu terugdenk krijg ik weer buikpijn. Mooie ligging, goed onderhouden, voldoende parkeerplaatsen, TOP

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9dits christine29-05-2012

kleinschalig verzorgd, rustig bungalowparkje

Nette bungalow(genet nr 6) , goede stevige matrassen, twee terrasjes, stukje tuin, veel bergruimte. Op mijn vraag naar een parasol werd die onmiddelijk gebracht. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is geen restaurant meer aanwezig, wel kleine snacks en friet in het cafe, verder op 5 minuutjes met auto in malmedy zijn er resto's in overvloed. Prachtige goed aangeduidde wandelingen. Een heus fantastisch mountainbikeparcours in beverce. Super geslaagd pinksteren we. Ik ga zeker nog eens terug ! Hond welkom.

• 5fam.höfelt14-08-2011

goed voor uitstapjes

jammer dat ons huisje zo smerig was meubilair aan vervanging toe, matrassen niet optimaal, verder goed park om uitstapjes te maken, bij slecht weer is er geen vermaak op het park huisje nodigd niet uit om er een dag te blijven zitten, het restaurant mag de naam restaurant niet hebben aleen patat vanaf 17.00 uur te koop verder weinig, jammer het park word mooier aangeschreven dan dat het is.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 9florianb9406-05-2011

Mooi park, mooie omgeving, eenvoudige huisjes

Park Les Vallons in Beverce ligt prachtig (in de Hoge Venen) tussen de beboste hellingen, ideaal voor wandelingen, het park ligt mooi en ziet er goed en verzorgd uit. De service is goed en vriendelijk! De huisjes zijn wel vrij eenvoudig, niet helemaal schoon (ook niet vies, maar matig schoongemaakt), beetje oud boeltje (slechte matrassen), maar voor mensen die geen onnodige luxe nodig hebben en graag een mooie wandeling en een vriendelijke behandeling wille, is Les Vallons het ideale uitgangspunt in de Hoge Venen!

• 6Onderkomen
  • 8ae hogeveen04-09-2010

goed,behalve het restaurant

Huisjes mooi,ruim en rustig,maar als je in het restaurant,vlg.mij snackbar wil eten,bestel nooit een tournedos want het lijkt er niet op.Behalve de prijs dan,kinderbox met 2 baby s kinderstoel alles aanwezig voor de kinderen van het bedienend personeel.Lagen allebei in de rook en de herrie.Zoek een oppas voor je kinderen.In het restaurant kom ik zeker nooit meer.Les Vallons zeker wel.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen