Géén boekingskosten

• 8Waardering

6 Reviews over Geron

• 7lisette15-08-2010

nooit meer

De kamer was piepklein 9 m2 voor een tweepersoonskamer, konden enkel zitten op het bed, terwijl op website foto's staan met zithoek op iedere kamer!! en hiervoor vragen ze 40 euro per persoon!!

• 8marrit05-01-2009

goed en knus hotel

De kamer waar wij in sliepen was in een ander gebouw. Je moest door een aparte ingang naar binnen. De kamers zijn erg klein maar wel schoon en van alle gemakken voor zien. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt buffet is heerlijk. Wat wij zo leuk vonden aan het hotel is dat je het pleintje over steekt en je bent in de drukte van Malmedy. Perfecte ligging dus. Als je naar Malmedy gaat is dit zeker een aanrader

• 8Janssens14-02-2008

Lang weekend doorgebracht. Uitstekend en leuk!

• 7heleen de feijter04-01-2008

Wij komen er al 4 jaar het is een klein gezellig hotel met een goed ontbijt en wat niet onbelangrijk is goede bedden en een mooie badkamer.

• 8Chris26-07-2007

We verblijven meerdere malen per jaar in de kleine hotel midden in't centrum van Malmédy ideale uitvalsbasis voor uitstappen en of wandelingen in de omgeving, het hotel zelf heeft geen restaurant maar er zijn meer dan genoeg gelegenheden in Malmedy

• 10Bianca30-12-2005

Le Heron Vert in Ernonheid is fantastisch voor een grote groep. Het huis is nieuw, goed onderhouden, schoon, gezellig en heel mooi. De slaapkamers zijn heel huiselijk en knus en de badkamers zijn luxe. Het is een aanrader voor iedereen die voor weinig geld een heel goed huis in de Ardennen wil.

Hotel Geron info