Bed and Breakfast In Motion

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast In Motion
9,3

7 reviews over Bed and Breakfast In Motion in het Nederlands

Een bijzonder plekje omgeven door de natuur, waar je tussen de mini-ezels, schapen en poezen helemaal tot rust kunt komen. De energie van de plek, de bio-ecologisch mooi verzorgde kamer met een zalig bed, de tuin en de enorme gastvrijheid maken van deze bed and breakfast een uniek plekje. Het vegan/vegetarisch ontbijt en avondeten was ook overheerlijk en helemaal op maat van mijn intoleranties. Een authentieke ervaring!!! Zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader!!

Een aanrader voor vegans

Anneleen
24-9-2017

Veganistische B&B; In Motion, een aanrader. Zeer vriendelijke en warme mensen die er alles aan doen om een lekker veganistich avondmaal op tafel te toveren (mits voorafgaande reservatie). Ook een heerlijk vegan ontbijt met uitgebreide productkeuze. Centraal gelegen, en zeer rustig, op een boogscheut van Luik, Namen, Hasselt, Leuven, Tienen .... Accommodatie is basic op basis van ecologische materialen. Prijs-kwaliteitsverhouding zit juist.

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Anouk Hermanides
9-7-2014

Met recht een ecologisch Bed & Breakfast. Door materiaal gebruik, geen overbodige luxe en biologische voedingsmiddelen, indien mogelijk uit eigen moestuin. Je kunt van te voren eventuele dieet wensen doorgeven en de gastvrijheid is buitengewoon! Wij wilden rust en stilte en daarvoor waren we hier precies goed. De kamer die we hadden, sober en smaakvol ingericht, Het bed sliep heerlijk. We hebben in de tuin kunnen dineren en het ontbijt werd geserveerd in de Serre van Tinne en Lief, waar je heel gezellig zit. We hebben echt genoten van eens iets bijzonders i.p.v. de gangbare vakantie adressen.

Harmonie !

elsy
13-8-2010

HA! Een plek waar rust,eco en veggie werkelijk harmonisch samenvloeien.

Lekker bed,eten en drankjes...daarom mag het dan ook eens een 10 zijn.

veggie, bio en charmant

Dirk en Kathleen Van Lombergen - Roosens
21-7-2010

Het weekend was voorbij voor we het wisten, en dat kan alleen maar betekenen dat het mooi was want mooie liedjes ... Een hartelijk onthaal in een gerenoveerde hoeve met neerhof, uitgebreid ontbijt in plezant gezelschap, heel lekkere maaltijden met een zomers wijntje, kamertje met terras, fietsen ter beschikking en een te ontdekken omgeving.

We komen terug, zeker weten !

rustig ecologische - vegetarisch genieten

Harry & Ilse de Haas
20-6-2010

De dames ontvingen ons hartelijk en niets was te veel om het ons naar de zin te maken.

Het eko ontbijt was uitstekend en de eko/vegetarische avondmaatijd was verrassend.

Met liefde klaargemaakt en bijna alles uit eigen tuin.

Een tuin, die groot is en ecologisch wordt bewerkt en onderhouden, dus niet zo'n Lodewijk de zestiende tuin, als u begrijpt wat wij bedoelen.

De omliggende dorpen, nodigen uit voor fietsen en wandelingen.

Vooral de wandelroutes voeren je over paden die adembenemende vergezichten te voorschijn toveren en een weldadige rust uitstralen.

We waren op zoek naar een plek voor rust, ruimte en ecologisch/vegetarisch eten, dat hebben wij gevonden in Bertée bij Lief/Tinne/Floor en Roos in B&B In-Motion.

Beste mensen ga zo door op deze manier en veel succes.

Tot volgend jaar !

Een ecologische aanrader !

liesbeth lenchant
28-8-2009

Anders dan wat de onopvallende voorgevel laat vermoeden, betreed je een oase van rust van het moment dat je In Motion binnenstapt: leven en genieten op het ritme van de tijd.

Wij verbleven op de luxueuze grote zolderkamer die op een heel rustgevende manier is ingericht, net als de rest van het huis: lemen muren, een prachtige eetruimte, hier en daar een gedicht, een foto, een poes,...en overheerlijk eten. Voor mensen die houden van rust en gezond genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast In Motion in Bertrée, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast In Motion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.