Géén boekingskosten

9FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over In Motion

• 10nathalie15-08-2018

een bijzonder eco bio adresje om tot rust te komen

Een bijzonder plekje omgeven door de natuur, waar je tussen de mini-ezels, schapen en poezen helemaal tot rust kunt komen. De energie van de plek, de bio-ecologisch mooi verzorgde kamer met een zalig bed, de tuin en de enorme gastvrijheid maken van deze bed and breakfast een uniek plekje. Het vegan/vegetarisch ontbijt en avondeten was ook overheerlijk en helemaal op maat van mijn intoleranties. Een authentieke ervaring!!! Zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader!!

• 9Anneleen24-09-2017

Een aanrader voor vegans

Veganistische B&B; In Motion, een aanrader. Zeer vriendelijke en warme mensen die er alles aan doen om een lekker veganistich avondmaal op tafel te toveren (mits voorafgaande reservatie). Ook een heerlijk vegan ontbijt met uitgebreide productkeuze. Centraal gelegen, en zeer rustig, op een boogscheut van Luik, Namen, Hasselt, Leuven, Tienen .... Accommodatie is basic op basis van ecologische materialen. Prijs-kwaliteitsverhouding zit juist.

• 9Anouk Hermanides09-07-2014

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Met recht een ecologisch Bed & Breakfast. Door materiaal gebruik, geen overbodige luxe en biologische voedingsmiddelen, indien mogelijk uit eigen moestuin. Je kunt van te voren eventuele dieet wensen doorgeven en de gastvrijheid is buitengewoon! Wij wilden rust en stilte en daarvoor waren we hier precies goed. De kamer die we hadden, sober en smaakvol ingericht, Het bed sliep heerlijk. We hebben in de tuin kunnen dineren en het ontbijt werd geserveerd in de Serre van Tinne en Lief, waar je heel gezellig zit. We hebben echt genoten van eens iets bijzonders i.p.v. de gangbare vakantie adressen.

• 10elsy13-08-2010

Harmonie !

HA! Een plek waar rust,eco en veggie werkelijk harmonisch samenvloeien. Lekker bed,eten en drankjes...daarom mag het dan ook eens een 10 zijn.

• 8Dirk en Kathleen Van Lombergen - Roosens21-07-2010

veggie, bio en charmant

Het weekend was voorbij voor we het wisten, en dat kan alleen maar betekenen dat het mooi was want mooie liedjes ... Een hartelijk onthaal in een gerenoveerde hoeve met neerhof, uitgebreid ontbijt in plezant gezelschap, heel lekkere maaltijden met een zomers wijntje, kamertje met terras, fietsen ter beschikking en een te ontdekken omgeving. We komen terug, zeker weten !

• 8Harry & Ilse de Haas20-06-2010

rustig ecologische - vegetarisch genieten

De dames ontvingen ons hartelijk en niets was te veel om het ons naar de zin te maken. Het eko ontbijt was uitstekend en de eko/vegetarische avondmaatijd was verrassend. Met liefde klaargemaakt en bijna alles uit eigen tuin. Een tuin, die groot is en ecologisch wordt bewerkt en onderhouden, dus niet zo'n Lodewijk de zestiende tuin, als u begrijpt wat wij bedoelen. De omliggende dorpen, nodigen uit voor fietsen en wandelingen. Vooral de wandelroutes voeren je over paden die adembenemende vergezichten te voorschijn toveren en een weldadige rust uitstralen. We waren op zoek naar een plek voor rust, ruimte en ecologisch/vegetarisch eten, dat hebben wij gevonden in Bertée bij Lief/Tinne/Floor en Roos in B&B In-Motion. Beste mensen ga zo door op deze manier en veel succes. Tot volgend jaar !

• 9liesbeth lenchant28-08-2009

Een ecologische aanrader !

Anders dan wat de onopvallende voorgevel laat vermoeden, betreed je een oase van rust van het moment dat je In Motion binnenstapt: leven en genieten op het ritme van de tijd. Wij verbleven op de luxueuze grote zolderkamer die op een heel rustgevende manier is ingericht, net als de rest van het huis: lemen muren, een prachtige eetruimte, hier en daar een gedicht, een foto, een poes,...en overheerlijk eten. Voor mensen die houden van rust en gezond genieten!

Bed & Breakfast In Motion info

Het complex