Kasteel De Graaf van Monte Cristo

Meer kasteel info

20 reviews over Kasteel De Graaf van Monte Cristo

• 8Cinta de Keijzer28-02-2011

Prima locatie

Kasteel De Graaf van Monte Christo in Bassenge is een prima locatie voor een managementteam 2daagse. Verzorging van het ontbijt en de lunch, waren uitstekend!

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 9Michelle en Stefanie van Elswijk26-07-2008

Alweer 3 maanden geleden

Afgelopen Pinksteren met opa en oma, die waren 50 jaar getrouwd, en de complete rest van de familie dit kasteel en de buurt "onveilig" gemaakt. Maar wat een kasteel, wat een rust, wat een omgeving maar vooral, wat een gastheer. Echt een topper en alles is bespreekbaar bij de kasteelheer. Dus mocht je een accomodatie zoeken voor een grote groep neem eens een kijkje bij Jan.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Irene en Jurrie07-06-2008

Wij hebben 2 dagen mogen genieten van de gastvrijheid van Kasteelheer Jan. Het weer zat wat tegen (hele dorp ondergelopen) maar dat mocht de pret niet drukken. De bedden slapen heerlijk en de kamers zijn zeer ruim. Ik mis wel een shampootje of zeepje. Het ontbijt is genoeg, maar de keus is beperkt. Al met al komen we hier zeker nog wel een keertje terug

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Ada en Aad Molenaar namens Fam. vd Klaauw13-05-2008

Wat een fantastich weekend, van jong (12jr) tot relatief (sorry Opa en Oma) oud hebben, mede door de inzet en het enthousiasme van Jan, een byzonder fijn weekend gehad. Jan, zoals ook al persoonlijk aan je gemeld, het was geweldig. Fietsen naar Maastricht, Tongeren en Luik (hadden we ook moeten fietsen!) en wandelen in de omgeving, allemaal even prettig en gemoedelijk. Daarna is het heerlijk rusten op het terras van het kasteel.

Gereisd met familie in mei 2008

• 10Claw Clan13-05-2008

Wat een topweekend, afgelopen Pinksterweekend. Met de hele familie tgv het 50 jarig huwelijksfeest van de ( schoon-)ouders. Fantastisch weer maar ook de gastvrijheid en het schitterende kasteel deden het weekend voor ons onvergetelijk te maken. Prachtige kamers. En een goed geoutilleerde keuken zorgen ervoor dat zelfverzorging geen enkel probleem is. Ook de omgeving nodigt uit tot wandelen en fietsen, met een paar ouwerwetse kuitenbijters in de buurt. Vooral de fietstochten naar Maastricht en de Hauts de Froidmont zijn aanraders. Wel op tijd terugschakelen. Alles heeft 1 nadeel, je hebt helemaal geen zin om naar huis te gaan.

Gereisd met familie in mei 2007

• 9louis dirks07-05-2008

Ik begrijp nu desuperlatieven over Jan In één woord fantastisch,niet alleen wat betreft de accomodatie (wat een ruimte) en ligging (mooi heuvellandschap temidden van 3 leuke steden (Maasstricht, Luik en Tongeren/ Hasselt), maar ook vooral eigenaar Jan. Een zeer vriendelijk mens met topservice; Toen wij aan het fietsen waren begon het te regenen. Zonder te weten waar wij waren belde hij ons op of ie ons met de auto moest ophalen. Jan houdt van gezelligheid en praat graag, maar absoluut niet irritant of opdringerig. En het kasteel is fantastisch. Zeer veel ruimte. Onze kamer bestond uit 2 kamers met uitzicht op dorpje/landschap en schapen die onderje raam grazen. In de omgeving is het goed fietsen, met af en toe een heuveltje die in z'n één genomen moet worden. Echte racefiets heb je niet nodig. Jan bedankt!

• 9Interieurverz. Kwiek & Fris / M. Brinckmann23-04-2008

"Kasteelheer Jan" doet werkelijk alles om het de gasten zo goed mogelijk naar zijn zin te maken

Zakelijk gereisd in april 2008

• 10daan,rob en seven08-04-2008

Net terug van alweer het derde weekend in het kasteel. Met de wandelroutes,die voor de deur beginnen,Tongeren,Aken,Maastricht en Luik (welke je goed met het boemeltreintje kunt bereiken) hoef je je hier eigenlijk niet te vervelen. Met een goede pizzeria en Jan als kok wordt er voor de innerlijke mens ook goed gezorgd. Service en gastvrijheid staan hoog in het vaandel. Niets moet en alles kan. Jan, wederom bedankt voor een geweldig weekend. Graag tot ziens, Daan Rob en Seven (Jansen)

• 9Maartje07-04-2008

Erg goede ervaring gehad hier! Prima ontvangt door de zeer enthousiaste, vriendelijke gastheer. Heerlijk gegeten. Zeer informele sfeer, we voelden ons direct thuis! Ideaal om er even helemaal uit te zijn, genoeg leuke steden in de buurt om te bezoeken (Tongeren, Luik, Maastricht, Aken). Jan, bedankt!

• 9bert en noor sauer07-04-2008

Service eigenlijk een 10-minnetje (Jan weet wel waarom) maar met nazorg heeft hij het ruimschoots goedgemaakt...... We hebben ons kostelijk vermaakt, ondanks de regen en een schuiver met de fiets. Laatste nacht waren we kasteelheer en -vrouw. Heel bijzonder gevoel. Hopen dat we alles goed hebben achtergelaten zodat we nog eens mogen terugkomen.

Gereisd met partner in maart 2008

Kasteel De Graaf van Monte Cristo info