Sorteren

Reviews over Bassenge

Prima locatie

Cinta de Keijzer
    28-2-2011

Kasteel De Graaf van Monte Christo in Bassenge is een prima locatie voor een managementteam 2daagse. Verzorging van het ontbijt en de lunch, waren uitstekend!

Alweer 3 maanden geleden

Michelle en Stefanie van Elswijk
    26-7-2008

Afgelopen Pinksteren met opa en oma, die waren 50 jaar getrouwd, en de complete rest van de familie dit kasteel en de buurt "onveilig" gemaakt.

Maar wat een kasteel, wat een rust, wat een omgeving maar vooral, wat een gastheer.

Echt een topper en alles is bespreekbaar bij de kasteelheer. Dus mocht je een accomodatie zoeken voor een grote groep neem eens een kijkje bij Jan.

Wij hebben 2 dagen mogen genieten van de gastvrijheid van

Irene en Jurrie
    7-6-2008

Wij hebben 2 dagen mogen genieten van de gastvrijheid van Kasteelheer Jan.

Het weer zat wat tegen (hele dorp ondergelopen) maar dat mocht de pret niet drukken. De bedden slapen heerlijk en de kamers zijn zeer ruim. Ik mis wel een shampootje of zeepje.

Het ontbijt is genoeg, maar de keus is beperkt. Al met al komen we hier zeker nog wel een keertje terug

Wat een fantastich weekend, van jong (12jr) tot relatief

Ada en Aad Molenaar namens Fam. vd Klaauw
    13-5-2008

Wat een fantastich weekend, van jong (12jr) tot relatief (sorry Opa en Oma) oud hebben, mede door de inzet en het enthousiasme van Jan, een byzonder fijn weekend gehad.

Jan, zoals ook al persoonlijk aan je gemeld, het was geweldig. Fietsen naar Maastricht, Tongeren en Luik (hadden we ook moeten fietsen!) en wandelen in de omgeving, allemaal even prettig en gemoedelijk. Daarna is het heerlijk rusten op het terras van het kasteel.

Wat een topweekend, afgelopen Pinksterweekend

Claw Clan
    13-5-2008

Wat een topweekend, afgelopen Pinksterweekend. Met de hele familie tgv het 50 jarig huwelijksfeest van de ( schoon-)ouders.

Fantastisch weer maar ook de gastvrijheid en het schitterende kasteel deden het weekend voor ons onvergetelijk te maken. Prachtige kamers. En een goed geoutilleerde keuken zorgen ervoor dat zelfverzorging geen enkel probleem is.

Ook de omgeving nodigt uit tot wandelen en fietsen, met een paar ouwerwetse kuitenbijters in de buurt. Vooral de fietstochten naar Maastricht en de Hauts de Froidmont zijn aanraders. Wel op tijd terugschakelen.

Alles heeft 1 nadeel, je hebt helemaal geen zin om naar huis te gaan.

Bassenge scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews