Géén boekingskosten

Vakantiehuis Wood Dream

BelgiëLuikAywaille

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Wood Dream voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

1 Reviews over Wood Dream

• 8Reislustig28-09-2012

Zeer compleet huis

Het huis is keurig in orde, heel schoon en zeer compleet ingericht met stereoinstallatie, LCD tv, mooie moderne keuken met vaatwasser en combimagnetron. Badkamer met bubbelbad, de doucheslang is een te korte Gardena tuinslang met kop waardoor alles nat wordt en je niet staand kunt douchen/afspoelen. Prima ontvangst door bijzonder aardige gastvrouw Pascale die goed Nederlands spreekt. Een fles Leffe, jus d'orange en een kaasje stonden in de koelkast gereed als welkom. Veel privacy rondom het huis, geen inkijk door bomen rondom het huis, buren op 20 meter. Helaas is het geen heel erg rustige omgeving, de doorgaande weg en spoorlijn lopen op 50 meter voor/onder het huis. Electriciteit wordt bij aankomst en vertrek op een overeenkomst genoteerd, voor een weekend van vrijdag tot en met maandag waren wij nog geen 10 euro kwijt (geen verwarming aan gehad). De borg van 150 euro was na 2 dagen al op onze rekening teruggestort. Al om al hebben we het prima naar onze zin gehad.

Vakantiehuis Wood Dream info

• Adresgegevens