Géén boekingskosten

Villa des Roses

BelgiëLuikAywaille

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa des Roses voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 8 reviews

7.3GoedScore uit 8 reviews

8 Reviews over Villa des Roses

• 7p de bruin23-07-2012

prima slaapplek

Een prima plek om te overnachten. Geen gebruik gemaakt van restaurant of ontbijt, dus daarover geen oordeel. Eigenaar is vriendeljk, behulpzaam. Kon thee krijgen op mijn kamer. Auto kon tegenover hotel geparkeerd worden. Hotel ligt aan de rand van het dorp, bakker binnen 3 minuten op loopafstand.

• 1R.Brause04-08-2010

Bloss nicht!

Das Hotel liegt in der Kurve eine belebten Durchgangsstrasse vor einer Felswand. Die Zimmer haben nur Einfachglas. Also: Krach garantiert, durch die Schallreflektion auch für Zimmer an der Rückseite. Das Mobilar ist veraltet, die Sanitäranlagen nicht vertrauenserweckend. Die schmale Treppe zum 2. Stock ist eine Zumutung, Aufzug nicht vorhanden.

Das Preis-Leistungsverhältnis ist miserabel: einige Kilometer weiter gibt es aber gute Hotels.

• 8W.Boers28-09-2009

Fijn hotel met zeer vriendelijke eigenaar.

Het hotel ligt net buiten het centrum van Aywaille. De kamer was heel netjes en super schoon. Het ontbijtbuffet is prima met ruime keuze. De eigenaar en personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9Chris25-07-2009

Zijn prijs waard

Zeer ruime kamer met tv,badkamer met ligbad en apart toilet,alles alle dagen zeer netjes onderhouden.Beleefd,aangenaam en behulpzaam personeel.De gastronomische keuken was gewoon uitstekend.Een hotel met zijn eigen charmes waarvan wij meer dan tevreden zijn en zeker nog eens teruggaan.

• 10naim05-10-2008

shalom

Many thanks at the family Hausman about your support to the next year.

mazal tov

• 10Fagnoul eric22-09-2008

Heureux

Cet hotel n'est pas repris dans la Chaine des Relais du Silence, mais on s'y sent formidablement bien.

• 8Lucien23-07-2008

Un excellent séjour

mon épouse m a invité pour notre anniversaire de mariage dans cet établissement( connu de renom). Dés notre arrviée, nous avons reçu un des plus agréable accueil de la patronne et du fils qui parle 7 langues étrangères régulièrement. Nous avons pu aussi savourer les delicieux mets préparés avevs amour par le chef. Merci à vous tous pour ce merveilleux séjour et nous ne manquerons pas de réserver tout l'hotel et le restaurant pour feter chez vous,en famille, les fetes de Noel et Nouvel an pour 62 personnes

• 5Luc21-07-2008

Zijn prijs niet waard

Zopas een nachtje in dit hotel doorgebracht, na al op zeer veel plaatsen in de Ardennen te hebben gelogeerd.

Dit hotel is zijn 3 sterren en zijn prijs zeker niet waard. Algemeen : gebouw is aan een stevige opkapbeurt toe (o.a.vloerbedkleding). Ontbijtbuffet is karig, geen vers fruit en berperkt aantal broodjes per persoon. De eigenares joeg ook mij op een gegeven moment buiten omdat mijn schoenen vuil waren. Na een wandeling bij nat weer, wat verwacht je anders? Kamer : bed was nog niet gedekt bij aankomst, piepkleine kamer met schuin aflopend plafond, badkamer was "in de kast" met als toemaatje een douchekop die stuk was en alle richtingen op spoot.

110 Euro voor 1 weekendnacht, daar heb je op veel plaatsen in de Ardennen meer en beter voor !

• 0vincent wijers11-05-2008

We zijn dit hotel uitgejaagd door de bazin, omdat we vroegen of we ergens rustig konden eten. Het terras was zeer rumoerig door voorbijrazend verkeer en binnen waren geen gasten en stond de popmuziek erg hard. Van dit soort vragen was de bazin niet gediend en dat kregen we te horen. Een ervaring om nooit meer te vergeten. Ondertussen vragen we ons af hoe andere mensen hier kunnen genieten van culinaire hoogstandjes. Veel zullen het er niet zijn: het was de zaterdag voor Pinksterzondag en dat is normaal een toptijd. Het weer was prachtig, dus het kale terras en de lege zaal zetten ons aan het denken: zouden wij de enige zijn die rustig willen zitten en een vriendelijke of op zijn minst beleefde bediening verlangen? Een ongelooflijke afknapper van een verder prima vakantie. Een vriendelijke groet van iemand die nog nooit op deze manier een beoordeling achter heeft gelaten over een accomodatie.

Hotel Villa des Roses info

Soort hotel