Géén boekingskosten
BelgiëLuikAywailleVakantiehuizen AywailleVakantiehuis Gite Les Fjords de la Chefna

Vakantiehuis Gite Les Fjords de la Chefna

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

30 Reviews over Gite Les Fjords de la Chefna

• 10Patrick Verstraeten.09-08-2010

Nog altijd een even goede vakantie stek

Alweer eens naar vab afgezakt voor 2 weekjes vakantie met de grootouders - kinderen en kleinkinderen en het was weer GENIETEN in volle teugen. Voor Hilde toch even een hart onder de riem. PROFICIAT, we vinden je een geweldige vrouw. Het kan niet gemakkelijk geweest zijn. Fulltime job in de IT, ziekte en sterfte van Johan, paardjes en dan nog de gites in vab. Maar voor ons nog alles PERFECT. Wij komen zeker nog terug en maken lustig verder reklame. Familie Vanderstraeten

• 1Ilse24-06-2010

Absoluut nooit meer!!!!!

Bij aankomst was er niemand om ons te verwelkomen. Deur van de gite was open en we moesten ons plan maar trekken. De gite kan niet gesloten worden, maar er zou daar nooit iets gestolen worden :s

Electriciteit was afgesloten. Twee dagen in de koude gezeten en de eigenaar was onbereikbaar. De gite zelf was vreselijk vuil, ongezellig en zeer kil!

Zwembad was afgesloten. Vuil groenig water in zwembad!

Maanden moeten wachten op terugstorting van de waarborg!! Eigenaar tot vervelens toe blijven contacteren hiervoor. Het werd steeds "vergeten" terwijl ze zelf verwachten dat je twee weken voor aankomst de volledige som van je boeking betaalt. SCHANDALIG!

Wij gaan nooit meer terug!

• 8Joke de Vos25-03-2010

Zalig ontspanningsoord

Ben er een hele week geweest met mijn hondjes en het was geweldig. Echt een aanrader voor wie rust zoekt want het is daar super rustig. Afgelegen en toch dichtbij alles bij (spa is 10min verder). Voor wandelaars is het hier een paradijs. Bij koud weer zijn de slaapkamers iets moeilijker te verwarmen maar dit gegeven verbleekt bij al de rest. Indeling huisje is sober maar alles wat er moet zijn is er ook. Tv Vlaanderen en zwembad zijn echt een meerwaarde al moet ik zeggen dat ik niet veel gezwommen heb.

• 6familie19-03-2010

koude en dure gite

Deze woning was een teleurstelling voor ons omdat verhuurder niet de juiste informatie heeft gegeven. Wij waren in de winter (feb) met flinke kou en sneeuw (het sneeuwlandschap was fantastisch) maar de woning was koud. Bij aankomst kwamen wij in een steenkoude woning aan. De kachels (jawel elektrisch!! moesten nog opgewarmd worden. Verhuurder heeft niet verteld dat het warmhouden van het huis rond € 50,= per dag (alleen beneden) gaat kosten. Er was wel aangegeven dat er een houtkachel aanwezig was en dat daar de woning mee warm kon worden gehouden, nou vergeet het maar veel duur hout erin en minimale warmte eruit. Op de badkamer is slechts een straalkacheltje aanwezig en het vroor binnen. We hebben wollen dekens voor de ramen bevestigd om de vorst enigzins buiten te houden.Daarnaast werd verteld dat het zwembad nog op temperatuur moest komen, maar is heel de week niet boven de 21 graden geweest (27 graden stond op de website).

• 9Familie Grosning02-08-2009

Heerlijke plek.

We zochten rust, we vonden de beloofde rust. Wat een heerlijke omgeving. Een echte aanrader. Een klein stukje paradijs met de nodige maar niet overdreven luxe. Wat heeft een mens nog meer nodig. Ook absoluut correct behandeld door de eigenaars Johan en Hilde. Van ons geen enkele klacht. Integendeel.

• 9nelly22-06-2009

heel mooi weekend gehad

zijn met 11 volwassenen en 4 kinderen bij hilde en johan geweest. Gite was ruim genoeg en mooi proper was er heel rustig. Kinderen hebben natuurlijk van zwembad genoten en gipsy ons hondje van riviertje (la chefna) Spa en dierenpark lag er dichtbij en zijn ook de grotten gaan bezoeken. Hebben ook het blijde nieuws mogen meemaken van 2 paardjes die zwanger waren...
    Jammer dat een weekend zo vlug voorbij is willen zeker nog eens terugkomen. hilde en johan wensen julie het allerbeste en geef u hondje en dikke knuffel van ons en van gipsy een lekkere lebber

• 9Smits06-04-2009

zeker de moeite waard

Goed ontvangst in het nederlands door Johan en Hilde !!

En zeker een aanrader voor iedereen jong of oud !! Wij komen in elk geval zeker terug !!

Groeten Schoten

• 8Jean Marie Synaeve - Anthuenis Gilberte25-02-2009

Aan te raden

Als je bereid bent om het Hilton-vakantiegevoel even in te ruilen voor ouderwetse gezelligheid en warmte à l' ardennaise ... Als je de voorkeur geeft aan de rust, het groen en wandelen in een mooie natuur boven winkelen en uitgaan ... Als je er geen probleem mee hebt dat op een aktieve paardenboerderij de dieren hun eigen leven leiden ... dan ben je goed af bij Johan en Hilde op "Les Fjords de la Chefna". Ondanks het minder goede weer hebben we er vijf héél zalige dagen beleefd met onze kinderen, schoon- en kleinkinderen. Een paar matrassen hebben duidelijk als een lang leven achter zich. Als die vervangen zouden worden dan is alles in één woord: PERFEKT in zijn genre.

• 9Blije familie31-01-2009

2 keer een perfecte midweek gehad

2 keer een midweek met de kinderen geweest en die hebben het perfect naar hun zin gehad , ook het zwembad was perfect en de watertemp was heel goed . Al met al een perfecte vakantie

• 9Familie Ong20-07-2008

Tot de volgende keer!!!!

Hou je van natuur, rust en gezelligheid??? Zeker gaan! Wij zijn met de hele familie bij Johan en Hilde geweest en het was geweldig!! Een héél hartelijke ontvangst, een prachtige omgeving en wat een rust!! De hond hadden we ook meegenomen en die heeft zich de hele week in het paradijs gewaand! De gite was compleet ingericht, zag er keurig netjes en schoon uit en was ruim genoeg. In de omgeving is genoeg te doen en alles is prima bereikbaar, maar gewoon lekker voor de gite in het zonnetje zitten en genieten van je bakje koffie, was al heerlijk! Kortom, we hebben genoten en zijn ook zeker van plan om terug te gaan!! Johan, Hilde, kinderen, oom en tante: BEDANKT voor jullie gastvrijheid en gezelligheid en tot ziens! Enne.....succes met het uitvoeren van jullie plannen! Groetjes van de familie Ong en een dikke hondezoen van Flash.

Vakantiehuis Gite Les Fjords de la Chefna info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)