Camping Domaine Château de Dieupart

113 reviews over Camping Domaine Château de Dieupart in het Nederlands

Aanrader

Marc
13-9-2018

Fijne camping langs het riviertje de Amblève. Grote plaatsen, alle voorzien van water, afvoer en elektra. Wifi aanwezig, van voldoende kwaliteit. Op veel plaatsen ligt een grote velg (en anders leen je er één van mensen die hem niet gebruiken) waar je gezellig een vuurtje in kunt stoken. Hout verkrijgbaar bij de receptie. Het sanitair is beperk tot 1 blok, niet heel groot, maar voor de periode waarin wij er waren voldoende. Is ook in goede staat, is schoon genoeg, maar kan zeker in hoekjes en randjes een sopje en ontkalking gebruiken. Voor douchen en afwassen kun je muntjes kopen, als je tenminste warm water prefereert. De natuur begint op de camping met bevers, ijsvogeltjes en geiten. Buiten de camping zijn al meteen wandelroutes. De streek leent zich perfect om te wandelen. Goede uitgezette routes, verkrijgbaar bij VVV. De supermarkt op loopafstand is ideaal.

Al met al een fijne plek om terug te komen.

Mooie camping, fijne sfeer

Mariëlle
1-8-2018

Fijne camping, gemoedelijke sfeer en mooi gelegen aan de Amblève. Mooie plaatsen met voldoende privacy, rust, zon en schaduw. Rivier bood aangename verkoeling bij warme weer; ‘s avonds bevers gezien. Kinderen hebben er heerlijk gespeeld. Camping ligt ook mooi voor alles wat er in de omgeving te bekijken is. Vriendelijke en behulpzame beheerders.

Hier komen we terug

Vera
24-7-2018

Geweldige locatie aan de Ambleve. Terras waar je koffie of locaal gebrouwen pilsje kunt pakken. Wandelroutes vanaf camping beschikbaar. Op de fiets 10 minuten naar Aywaille ( met trein station om naar Luik, Coo, Luxembourg te gaan) en Remouchant. In de rivier elke avond bevers en op het rotsmassief waar je op uitkijkt geiten en roof vogels. Zeer relaxte sfeer

Waf waf waf waf waf!

Dol
29-6-2018

Fijne camping maar ga niet gelijk links voorbij het bruggetje op de camping staan. Daar staat namelijk een bruine vaste stacaravan, een beetje verscholen achter bosjes.

Die hebben een afschuwelijk keffend hondje en dat gaat constant door.

Heeft ons vakantieplezier verpest.

gijzultgenieten!

giel & monique
27-5-2018

een toffe camping met aardige beheerders . ruimte genoeg voor onze oude camper.lekker aant riviertje en heerlijk vuurtje stoken .....neem een bbq rooster mee en genieten maar.

Heerlijk

maurice en marleen habets
20-3-2018

Super koppel wat de camping en cafe runt; Heel lieve mensen, fijne plaatsen met de mogelijkheid een vuurke te mogen maken. Supermarkt (superdelhaize) juist naast de camping op dus loopafstand. staminee op camping heel gezellig met altijd wel een vuurkorf aan op terras. Rustige camping. En verder niets toe te voegen want anders wordt het te druk en krijgen we geen plaats meer in de toekomst hahahahaha

Mooie ligging

kbraat
19-2-2018

Afgelopen zomer (aug 2017) deze camping voor enkele nachten aangedaan. Excuus voor mijn late reactie, maar ik moet toch ook iets in de winter te doen hebben;-) De camping is goed gelegen, op loopafstand naar Aywaille en iets verder lopen naar Romouchamps. In de omgeving kun je er goed fietsen en moutainbiken. In Aywaille en Romouchamps staan er infoborden van de mtb routes. Ook zijn er vele bekende klimmetjes uit onder andere lbl op fietsafstand. In Aywaille zijn er diverse Restaurants te vinden. Het sanitair is enig sinds verouderd, bij mijn bezoek had ik 1 keer dat het warm water niet werkte. Maar toen ik dit melde kreeg ik direct een nieuw douchemuntje.

Mooi!

TVenne
16-10-2017

Mooie en verzorgde camping. Ondanks er vrij veel mensen aanwezig waren, heerst een rustige sfeer. Prachtig uitzicht aan de Amblève. Prijs/kwaliteit zeker in verhouding en vriendelijk onthaal. Altijd leuk toekomen op die manier.

Lekker met de mountainbike er op uit..... s'avonds kampvuurtje bij de tent.....:)

Sanitair heeft echter beste tijd gehad.......met name de douches ...:(

Ideaal voor lang weekend

Matthieu & Karry
6-8-2017

We hebben met ons gezin een lang weekend op de camping gestaan en het is ons prima bevallen. Vriendelijke eigenaars en een gemoedelijke en gezellige sfeer. Sanitair was netjes. Het cafeetje was ideaal voor een lekker streekbier op een zonnige dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Château de Dieupart in Aywaille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Château de Dieupart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.