Géén boekingskosten

Meer camping info

123 Reviews over Domaine Château de Dieupart

• 7Witteveen05-06-2022

Rustgevende camping

Voor de tweede x hier, locatie is prachtig, stonden weer met de camper bij het water. Erg jammer dat er zo weinig douches zijn, veel te weinig als de camping vol staat. Je moet een euro betalen voor een warme douche maar bij drukte heb je een zeer klein warm straaltje ….Ook het schoonmaken kan beter, vaak geen closet papier en de zeepdispenser was leeg. De auto’s staan overal maar zo geparkeerd, erg rommelig.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Joost Messersmid29-05-2022

Mooie locatie in de de Ardennen

Camping ligt mooi centraal. Supermarkt op loopafstand, perfecte locatie om met de racefiets op pad te gaan.

Sanitair is niet voldoende voor de hoeveelheid plaatsen. Hierdoor staat er in de spits een rij. De douche gaat nog ouderwets met muntjes (krijgt wel genoeg tijd om te douchen).

Prima locatie om een weekend of een paar daagjes door te brengen

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Mirre05-05-2022

Heerlijke plek

Wij waren hier met de camper. De camping stond niet heel vol ( in België geen meivakantie). Hierdoor hadden we veel privacy bij onze ruime camper plaats aan het water. Heerlijk verblijf gehad, in de avond lekker de vuurkorf aan( daar gratis te leen) . Personeel en eigenaren erg aardig en behulpzaam. Sanitair gebouw netjes en grote supermarkten aan de rand van de camping. Fijn terras en genoeg te doen in de omgeving. Water en stroom bij de camperplaats.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Wil01-05-2022

Niet wat we verwacht hadden.

Zijn hier met vrienden geweest. Dachten dat we met ACSI konden betalen, maar dat ging pas op 18 april in en wij waren er de 17e. Dus dat was kassa. Er was nog een plaats voor ons over, waar we met twee caravans mochten staan. Op zich niet zo'n punt ware het niet, dat die plek al bezet was. Dus de plek ernaast maar genomen. Er is slechts 1 sanitair gebouw en tot onze verbazing moest je € 1,= voor warm water betalen zowel voor de douche als de afwas. Dus dat was eens maar niet weer.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Kurt16-05-2021

Chateaucamping

Eenvoudige en rustige camping. Grasplaatsen met mooie grote bomen gelegen aan de Amblève gescheiden van de vaste verblijvers. Vriendelijke eigenaar die moeite deed om op onze vraag een andere plaats voor te stellen. Hondvriendelijk. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.Loosplaats gris water, proper water en stortplaats chemisch toilet aanwezig.

• 7Sanne29-07-2019

Nooit meer in appartement, wel op de camping

Wij hebben een verblijf gehad in een van de appartementen bij de camping. Dit staat wat betreft reserveren los van de camping en dat is te merken. De mevrouw die dit regelt beloofde ons in eerste instantie de torenkamer, omdat er niets anders meer vrij was. Vanwege de luxe badkamer gingen we akkoord met de prijs, maar eenmaal aangekomen en gesetteld was dit avontuur snel van de baan. We wisten dat we de laatste nacht van kamer moesten wisselen en hierover zou ze nog contact opnemen. Dit heeft ze niet gedaan en 's avonds was het aan het camping personeel om ons te vertellen dat dit nu al het geval was. Het camping personeel vond dit zichtbaar erg vervelend voor ons en hebben er alles aan gedaan om het verdere verblijf zo aangenaam mogelijk te maken (zij kunnen hier niks aan doen). Eenmaal aanwezig op de locatie is het erg lastig om contact te krijgen met de verhuurder van de appartementen. Beoordeling op basis van appartementen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Korsmit10-06-2019

Super weekend!!

Mooie camping, met super goede voorzieningen en sanitair. Erg ruime plekken. Niks te klagen!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Dochy georges en lut14-04-2019

Een klein paradijsje.

Klein paradijsje. Zeer aangename gemoedelijke sfeer op de camping, bijzonder vriendelijke sympathieke uitbaters. Het oeroude gezellig cafeetje is een superwarme ontmoetingsplaats, en wat een grote keuze van streekbieren. Ruime plaatsen, sanitair ok en gratis wifi. Zeer verzorgde Delhaize supermarkt vlak voor de camping. Gezellig dorp op loopafstands, veel wandelmogelijkheden. Wij zullen hier nog vaak terugkomen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Marc13-09-2018

Aanrader

Fijne camping langs het riviertje de Amblève. Grote plaatsen, alle voorzien van water, afvoer en elektra. Wifi aanwezig, van voldoende kwaliteit. Op veel plaatsen ligt een grote velg (en anders leen je er één van mensen die hem niet gebruiken) waar je gezellig een vuurtje in kunt stoken. Hout verkrijgbaar bij de receptie. Het sanitair is beperk tot 1 blok, niet heel groot, maar voor de periode waarin wij er waren voldoende. Is ook in goede staat, is schoon genoeg, maar kan zeker in hoekjes en randjes een sopje en ontkalking gebruiken. Voor douchen en afwassen kun je muntjes kopen, als je tenminste warm water prefereert. De natuur begint op de camping met bevers, ijsvogeltjes en geiten. Buiten de camping zijn al meteen wandelroutes. De streek leent zich perfect om te wandelen. Goede uitgezette routes, verkrijgbaar bij VVV. De supermarkt op loopafstand is ideaal. Al met al een fijne plek om terug te komen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Mariëlle01-08-2018

Mooie camping, fijne sfeer

Fijne camping, gemoedelijke sfeer en mooi gelegen aan de Amblève. Mooie plaatsen met voldoende privacy, rust, zon en schaduw. Rivier bood aangename verkoeling bij warme weer; ‘s avonds bevers gezien. Kinderen hebben er heerlijk gespeeld. Camping ligt ook mooi voor alles wat er in de omgeving te bekijken is. Vriendelijke en behulpzame beheerders.

Camping Domaine Château de Dieupart info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar