Camping Domaine Château de Dieupart

Tonen op kaart

118 reviews over Camping Domaine Château de Dieupart

• 2019
    7Sanne29-07-2019

Nooit meer in appartement, wel op de camping

Wij hebben een verblijf gehad in een van de appartementen bij de camping. Dit staat wat betreft reserveren los van de camping en dat is te merken. De mevrouw die dit regelt beloofde ons in eerste instantie de torenkamer, omdat er niets anders meer vrij was. Vanwege de luxe badkamer gingen we akkoord met de prijs, maar eenmaal aangekomen en gesetteld was dit avontuur snel van de baan. We wisten dat we de laatste nacht van kamer moesten wisselen en hierover zou ze nog contact opnemen. Dit heeft ze niet gedaan en 's avonds was het aan het camping personeel om ons te vertellen dat dit nu al het geval was. Het camping personeel vond dit zichtbaar erg vervelend voor ons en hebben er alles aan gedaan om het verdere verblijf zo aangenaam mogelijk te maken (zij kunnen hier niks aan doen). Eenmaal aanwezig op de locatie is het erg lastig om contact te krijgen met de verhuurder van de appartementen. Beoordeling op basis van appartementen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Korsmit10-06-2019

Super weekend!!

Mooie camping, met super goede voorzieningen en sanitair. Erg ruime plekken. Niks te klagen!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Dochy georges en lut14-04-2019

Een klein paradijsje.

Klein paradijsje. Zeer aangename gemoedelijke sfeer op de camping, bijzonder vriendelijke sympathieke uitbaters. Het oeroude gezellig cafeetje is een superwarme ontmoetingsplaats, en wat een grote keuze van streekbieren. Ruime plaatsen, sanitair ok en gratis wifi. Zeer verzorgde Delhaize supermarkt vlak voor de camping. Gezellig dorp op loopafstands, veel wandelmogelijkheden. Wij zullen hier nog vaak terugkomen.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Marc13-09-2018

Aanrader

Fijne camping langs het riviertje de Amblève. Grote plaatsen, alle voorzien van water, afvoer en elektra. Wifi aanwezig, van voldoende kwaliteit. Op veel plaatsen ligt een grote velg (en anders leen je er één van mensen die hem niet gebruiken) waar je gezellig een vuurtje in kunt stoken. Hout verkrijgbaar bij de receptie. Het sanitair is beperk tot 1 blok, niet heel groot, maar voor de periode waarin wij er waren voldoende. Is ook in goede staat, is schoon genoeg, maar kan zeker in hoekjes en randjes een sopje en ontkalking gebruiken. Voor douchen en afwassen kun je muntjes kopen, als je tenminste warm water prefereert. De natuur begint op de camping met bevers, ijsvogeltjes en geiten. Buiten de camping zijn al meteen wandelroutes. De streek leent zich perfect om te wandelen. Goede uitgezette routes, verkrijgbaar bij VVV. De supermarkt op loopafstand is ideaal. Al met al een fijne plek om terug te komen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Mariëlle01-08-2018

Mooie camping, fijne sfeer

Fijne camping, gemoedelijke sfeer en mooi gelegen aan de Amblève. Mooie plaatsen met voldoende privacy, rust, zon en schaduw. Rivier bood aangename verkoeling bij warme weer; ‘s avonds bevers gezien. Kinderen hebben er heerlijk gespeeld. Camping ligt ook mooi voor alles wat er in de omgeving te bekijken is. Vriendelijke en behulpzame beheerders.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Vera24-07-2018

Hier komen we terug

Geweldige locatie aan de Ambleve. Terras waar je koffie of locaal gebrouwen pilsje kunt pakken. Wandelroutes vanaf camping beschikbaar. Op de fiets 10 minuten naar Aywaille ( met trein station om naar Luik, Coo, Luxembourg te gaan) en Remouchant. In de rivier elke avond bevers en op het rotsmassief waar je op uitkijkt geiten en roof vogels. Zeer relaxte sfeer

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Dol29-06-2018

Waf waf waf waf waf!

Fijne camping maar ga niet gelijk links voorbij het bruggetje op de camping staan. Daar staat namelijk een bruine vaste stacaravan, een beetje verscholen achter bosjes. Die hebben een afschuwelijk keffend hondje en dat gaat constant door. Heeft ons vakantieplezier verpest.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 8giel & monique27-05-2018

gijzultgenieten!

een toffe camping met aardige beheerders . ruimte genoeg voor onze oude camper.lekker aant riviertje en heerlijk vuurtje stoken .....neem een bbq rooster mee en genieten maar.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 8maurice en marleen habets20-03-2018

Heerlijk

Super koppel wat de camping en cafe runt; Heel lieve mensen, fijne plaatsen met de mogelijkheid een vuurke te mogen maken. Supermarkt (superdelhaize) juist naast de camping op dus loopafstand. staminee op camping heel gezellig met altijd wel een vuurkorf aan op terras. Rustige camping. En verder niets toe te voegen want anders wordt het te druk en krijgen we geen plaats meer in de toekomst hahahahaha

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8kbraat19-02-2018

Mooie ligging

Afgelopen zomer (aug 2017) deze camping voor enkele nachten aangedaan. Excuus voor mijn late reactie, maar ik moet toch ook iets in de winter te doen hebben;-) De camping is goed gelegen, op loopafstand naar Aywaille en iets verder lopen naar Romouchamps. In de omgeving kun je er goed fietsen en moutainbiken. In Aywaille en Romouchamps staan er infoborden van de mtb routes. Ook zijn er vele bekende klimmetjes uit onder andere lbl op fietsafstand. In Aywaille zijn er diverse Restaurants te vinden. Het sanitair is enig sinds verouderd, bij mijn bezoek had ik 1 keer dat het warm water niet werkte. Maar toen ik dit melde kreeg ik direct een nieuw douchemuntje.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2017

13 tips over Camping Domaine Château de Dieupart

• lagae-dewitte, 25-08-2013

zaterdagmarkt Aywaille en zondagsmarkt Bomal . de safaridierentuin is zeker ook een aanrader. voor de fietser : de dichte nabijheid van la redoute.

• Janneke Mesman, 31-07-2013

Jardin du ciel: een natuurreservaat met gehandicapte en gewonde roofvogels op loopafstand van de camping. Vraag bij de receptie naar een routebeschrijving.

• Marleen, 28-07-2012

eten op de camping is fantastisch

5 vragen over Camping Domaine Château de Dieupart

• Netty Arendonk, 27-11-2017

fietsen met E-bike

is het voor senioren (78 en 74) mogelijk om te fietsen, wel met een E-bike en we zijn geoefende fietsers.

• A Mawhin , 05-02-2017

plaatsen van een vaste caravan.

Is er nog plaats voor .een vaste caravan of wellicht overname van een vaste caravan. Groeten.

• Tamara, 28-05-2016

Camper plus tentje