Camping Domaine Château de Dieupart

109 reviews over Camping Domaine Château de Dieupart in het Nederlands

gijzultgenieten!

giel & monique
27-5-2018

een toffe camping met aardige beheerders . ruimte genoeg voor onze oude camper.lekker aant riviertje en heerlijk vuurtje stoken .....neem een bbq rooster mee en genieten maar.

Heerlijk

maurice en marleen habets
20-3-2018

Super koppel wat de camping en cafe runt; Heel lieve mensen, fijne plaatsen met de mogelijkheid een vuurke te mogen maken. Supermarkt (superdelhaize) juist naast de camping op dus loopafstand. staminee op camping heel gezellig met altijd wel een vuurkorf aan op terras. Rustige camping. En verder niets toe te voegen want anders wordt het te druk en krijgen we geen plaats meer in de toekomst hahahahaha

Mooie ligging

kbraat
19-2-2018

Afgelopen zomer (aug 2017) deze camping voor enkele nachten aangedaan. Excuus voor mijn late reactie, maar ik moet toch ook iets in de winter te doen hebben;-) De camping is goed gelegen, op loopafstand naar Aywaille en iets verder lopen naar Romouchamps. In de omgeving kun je er goed fietsen en moutainbiken. In Aywaille en Romouchamps staan er infoborden van de mtb routes. Ook zijn er vele bekende klimmetjes uit onder andere lbl op fietsafstand. In Aywaille zijn er diverse Restaurants te vinden. Het sanitair is enig sinds verouderd, bij mijn bezoek had ik 1 keer dat het warm water niet werkte. Maar toen ik dit melde kreeg ik direct een nieuw douchemuntje.

Mooi!

TVenne
16-10-2017

Mooie en verzorgde camping. Ondanks er vrij veel mensen aanwezig waren, heerst een rustige sfeer. Prachtig uitzicht aan de Amblève. Prijs/kwaliteit zeker in verhouding en vriendelijk onthaal. Altijd leuk toekomen op die manier.

Lekker met de mountainbike er op uit..... s'avonds kampvuurtje bij de tent.....:)

Sanitair heeft echter beste tijd gehad.......met name de douches ...:(

Ideaal voor lang weekend

Matthieu & Karry
6-8-2017

We hebben met ons gezin een lang weekend op de camping gestaan en het is ons prima bevallen. Vriendelijke eigenaars en een gemoedelijke en gezellige sfeer. Sanitair was netjes. Het cafeetje was ideaal voor een lekker streekbier op een zonnige dag.

eenvoudige dure camping

Janine
18-7-2017

Camping maakt een armoedige indruk. 1 gedeelte heeft vaste seizoenplaatsen. andere gedeelte is voor kort verblijf. terrein is niet schoon en saai ingedeeld. De plaatsen liggen allen aan een grindweg en zijn niet van elkaar gescheiden.

1 rij heeft uitzicht op de l' Ambleve, de kampeerders aan de andere kant van de grindweg hebben geen uitzicht, behalve op de overburen. Sanitair bestaat uit een standaard unit die op veel campings wordt gebruikt. Op deze camping was de unit niet schoon en slecht onderhouden. Eigenaren doen alles zelf. schoonmaken, camping beheren en taverne/cafe uitbaten. De taverne is gelegen naast het chateau en ziet er aan de buitenkant goed uit. Binnen ruikt het ranzig naar sigarettenrook en verschraald bier.

Ondanks de inspanning van de uitbaters oogt de camping sjofel. Goed voor 1 nacht om door te reizen.

Supermarkt (Delhaize) op loopafstand is prima.

Eeen hele goede camping voor 1 wek.

Eduard Bruinink
1-7-2017

Fijne camping om de omgeving te verkennen, aardige eigenaren, goede plekken.

Oude reviews (archief)

Patricia vanaudenhove
13-11-2016

Super lieve dame aan de ontvangst met een volmondige uitleg.

Voor de prijs per nacht voor camper is het zeker waard.

Mooie en leuke plaats ,alles dichtbij en steeds bereid je te helpen.

Een aanrader wij komen terug

Ideaal voor een weekendje weg!

Mirco Falco
3-11-2016

Leuke camping gelegen naast de Amblève. Heerlijk rustig zo naast het kabbelende water :-) kleine taverne waar je rustig een streekbiertje kan drinken. Vriendelijke uitbaters, altijd behulpzaam. Op 2 minuten wandelen van de Delhaize, maar die zie of hoor je voor de rest niet, dus ideaal. Mooie wandeltochten gedaan in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Château de Dieupart in Aywaille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Château de Dieupart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Château de Dieupart scoort een 8.5 uit 10 op basis van 111 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: