Géén boekingskosten
BelgiëLuikAywailleAppartementen AywailleAppartement Château de Dieupart

Appartement Château de Dieupart

BelgiëLuikAywaille

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Château de Dieupart voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 34 reviews

Appartement info

Meer appartement info

34 Reviews over Château de Dieupart

• 9Charlotte06-06-2017

wederom erg naar ons zin gehad!

In 2014 en 2015 hebben wij gekampeerd op deze camping, direct aan het water. Heerlijke frisse lucht, kabbelend riviertje en leuk geitjes kijken op de rotswand. In de zomer van 2014 zagen wij zelfs elke avond bevertjes! De camping en het kasteeltje zijn rustig gelegen maar hebben alle voorzieningen nabij.

In het pinksterweekend wilden wij last minute nog een nachtje weg, maar niet met de tent. Gelukkig was een van de appartementen in het kasteeltje nog vrij. Wij hebben gelogeerd in een 4/6-persoons appartement op de begane grond. Het appartement was heel ruim, netjes en schoon. We waren echt blij verrast. Het pand is erg mooi en goed onderhouden.

Het mailcontact, de ontvangst en de sfeer waren ook weer als vanouds. Ondanks dat ik de camping nog nooit zo vol heb gezien was het 's nachts rustig en was de sfeer erg gezellig.

We komen zeker weer terug!

• 8David29-08-2016

Prachtig

Mooi appartement in een zeer groene omgeving. Inrichting mag wat moderner, maar de ruimte is wel schoon. Waarschijnlijk ga je er veel op uit en dan is het uiterlijk toch minder belangrijk. Ontvangst is zeer vriendelijk en we krijgen gelijk informatie over de provincie. Minder informatie over de camping en dat is jammer, die grenst tenslotte direct aan het kasteel. Hoewel je op steenworp afstand van de weg zit merk je daar niets van. Een groot pluspunt is de supermarkt tussen het kasteel en de weg. Vers gebakken broodjes in de ochtend en dat op maar een paar minuten loopafstand. Ook zijn er verschillende dorpjes en toeristische plekjes op nog geen dertig minuten rijden. Tijdens het verblijf hebben wij last gehad van een rioollucht. De eigenaren hebben dit geprobeerd te verhelpen maar dit is niet gelukt voor wij vertrokken. Omdat ik heb gezien dat ze wel hun best hebben gedaan dit te verhelpen, ga ik er vanuit dat het opgelost is en zal ik zeker nog een keer terugkeren.

• 9Peter Nije01-05-2016

Gastvrije fijne camping

Fijne camping met zeer vriendelijk personeel / eigenaar. sanitair is perfect schoon en met mooie plaatsen aan de ambleve. Wifi is perfect en je kan naar de berggeiten kijken die op de rotswand klauteren tegenover de camping :-) Als je je satelliet schotel niet do goed uitgericht (bomen) krijgt dan helpt er iemand van de camping. De supermarkt is net buiten de camping dus elke ochtend verse broodjes. Verder is de omgeving prachtig. een aanrader.

• 9Isabel14-07-2015

Prachtig

Ruim, schoon appartement op de tweede verdieping met prachtig uitzicht. Goede kwaliteit kookgerei, meubels en bedden. Heerlijk gegeten op het terras beneden. Jeu de boules ballen en tafeltennis batjes/ballen vrij verkrijgbaar. Ons kind van 8 jaar heeft zich prima vermaakt met de kinderen op de camping.

• 9Katrien van den Broeck01-06-2014

Super vriendelijk en prachtige omgeving!

Het appartement was heel proper en heel mooi ingericht. Ruim genoeg. De omgeving is prachtig, mooi zicht op de rotsen en vlak bij het water. De mensen waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam, zonder opdringerig te zijn. Ook heel handig is dat er een supermarkt op wandelafstand is. Je kan er mooie wandelingen maken, in het dorpje kan je shoppen, iets eten/drinken, naar de markt gaan,....

• 8Berdine09-08-2013

Aanrader

Wij verbleven in de 2p studio. Zeer prettig verblijf gehad! Studio was netjes en schoon, schone handdoeken en beddengoed verkrijgbaar tijdens verblijf op aanvraag bij receptie. Eigenaren behulpzaam, verder laten zij je volledig vrij. Ligging prima, zeer dichtbij Delhaize supermarkt, Remouchamps en Aywaille. Aywaille heeft goede horeca gelegenheden. Uitstap naar Luik is een aanrader, prachtige stad! Een nadeel + tip: er is geen zwembad op de camping, ook geen ligweide bij de rivier. Voor campinggasten geen probleem, zij staan doorgaans met hun caravan of tent zeer dichtbij de rivier. Voor gasten in de appartementen wat lastiger, je kunt niet zomaar bij iemand anders op de staplek gaan liggen ;) Wij hebben dit 'opgelost' door naar Soumagne te rijden (+/- 25km), waar een prachtig groot zwembad (Wégimont) is en waar wij hele dagen hebben vertoefd. Wellicht is er iets dichterbij ook wel iets te vinden.

• 9magiel03-05-2012

Rust, gastvrij

Afgelopen week een appartement gehuurd in het mooie chateau. Het appartement was netjes schoon en ruim genoeg voor ons vieren. De taverne was om de hoek en daar hebben we lekker kunnen ontspannen op het terras in de zon en heerlijk gegeten.

• 9D.v.d.Meij10-08-2011

Super !

Zowel de ligging als de uitrusting van het appartement , super ! We hebben ons prima vermaakt , zowel in het huisje als in de directe omgeving , je kunt er prima wandelen. Ook naar de grote supermarkt op 100 meter afstand !

• 7henriët en lisan30-07-2011

Rustige plek. Groot huis. Weinig vertier.

Heel geschikt voor outdoor-activiteiten. Huis is ruim opgezet. Camping ligt ernaast. Geen verdere activiteiten. Eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9Yvette Meilink17-05-2011

fantastisch, modern kasteelgevoel!!

Wij waren een weekje in het toren appartement. Geweldig!! Ruime kamers, een prachtige badkamer met bad en stoomcabine en nog een aparte badkamer. Perfecte bedden. Jammer dat er geen vaatwasser was, maar we hadden de kinderen mee :) We hadden prachtig weer dus veel gebruik gemaakt van de tuinstoelen buiten op het terras. In de omgeving is genoeg te doen voor kinderen en ook opa en oma hebben zich prima vermaakt. Iedere dag even naar een van de 2 speeltuinen gelopen. Je loopt ook zo door naar de dorpjes. En de supermarkt met verse broodjes voor de deur is helemaal geweldig. Er zijn wel veel trappen in het huis (52 treden tot boven), maar dat was voor ons geen probleem, het maakte de toren echt tot een kasteel! We gaan zeker terug!!! Omdat het chateau bij een camping gelegen is, waren er genoeg speelkameraden voor onze jongens.

Appartement Château de Dieupart info

• CafeBeschikbaar (1)