Aywaille

Reviews over Aywaille

ardennenstadje

maurice,
    15-11-2014

genoeg restaurants, en vertier in de buurt zoals pa, het bergriviertje de Ninglinspo, de watervallen van Coo, met voor de liefhebber plopsa Coo, Mooi wandelgebied, en kort bij Luik, Aken en Maastricht

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Aywaille

Leon ,
    1-8-2013

Aywaille is een leuk plaatsje met winkels, eethuisjes en terrassen. De weg van de camping naar het stadje is geweldig! Via een bruggetje over de Amblève (naast de camping) loop je via een voetpad langs de rivier naar het stadje. Dat pad is erg gezellig; bij mooi weer zijn er veel mensen die zich vermaken aan de waterkant, tennisbaan, zwembad, op bankjes en in het park aan het eind van het laantje bij de grote brug naar het dorp. Bij deze brug staan tal van wandelingen uitgezet. Je vindt deze op het bord aan de brug.

Gereisd met partner in Fri Jul 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk dorpje voor boodschappen of een terrasje.

CeeZet,
    22-11-2012

Goed beloopbaar via de rivier met kleine strandjes. Het is een klein dorpje maar prima voor enkele boodschappen. Ook de grotere supermarkten zijn er te vinden. Geen topper of pareltje maar ook niets mis mee.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aywaille ligt mooi!

duufbier,
    24-8-2012

Het plaatsje zelf is niet heel sfeervol. Maar er is een mooie speeltuin voor de kinderen, er zijn genoeg restaurantjes, en in de zeer nabije omgeving is er van alles te doen (grotten van Remouchamps op 5 min. dierenpark 'Monde Sauvage op 7 min.). Het is een mooi wandelgebied.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Drukke weg

Marleen,
    28-7-2012

Alleen even door het dorp gelopen, maar een terrasje pakken zat er niet in, Ligt direct aan drukke weg... nodigt abosuluut niet uit. Ga voor een sfeervold dorp bijv. naar Durbuy....niet naar Aywaille. Maar de omgeving is natuurlijk top voor wandelingen, op zijn Ardens.

Gereisd met vrienden in juli 2012
Aywaille scoort een 8,1 uit 10, op basis van 30 reviews