Géén boekingskosten
BelgiëLuikAubelBed & Breakfasts AubelBed & Breakfast La Bushaye

Bed & Breakfast La Bushaye

BelgiëLuikAubel

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Bushaye voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 14 reviews

9.3FenomenaalScore uit 14 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

14 Reviews over La Bushaye

• 10Familie Stellaard10-06-2013

Stukje Paradijs in Limburg!

Uit welke kamer je ook kijkt het uitzicht blijft adembenemend alsook de kamer(s) waarin je verblijft! We komen nu al 4 jaar met héél veel plezier bij Raissa, Jean en dochtertje Amelie en balen iedere keer weer als het weer tijd wordt om naar huis te gaan! Gelukkig kunnen we dan wel weer terug kijken op een heelijk verblijf daar waar we ons echt helemaal thuis voelen :). Tot snel weer!

• 9Nathalie04-04-2013

een heerlijk vakantiehuis

Bij La bushaye kun je naast een bed and breakfast, ook 2 grote vakantiehuizen huren. Wij hebben Le Grenier gehuurd. Dit is een zeer smaakvol verbouwde hooizolder in een gigantische boerderij voor 14 personen. Met 6 ruime slaapkamers, 5 badkamers. Keuken is heel goed voorzien, meer dan voldoende serviesgoed. Ook waren er meer dan genoeg handdoeken voor iedereen. Le Grenier is heel gezellig ingericht, is mooi licht tgv alle dakramen. Een enorme aanrader! De omgeving is heerlijk om in te wandelen, vanaf het huis kun je verschillende routes lopen. Zeer vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Voor de kinderen een fijn speeltuintje met trampoline naast de deur.

• 9Adrianus12-10-2012

heerlijk rustig

Mooi gelegen buiten Aubel. 's Nachts is het er muisstil en aardedonker. Mooie kamers en vooral de eetzaal. De gastvrouw doet enorm haar best. We hebben fantastisch lekker gegeten in restaurant Aux Berges de la Bel.

• 8monique keereweer06-10-2012

Geweldige omgeving

Bed en breakfast La Bushaye in Aubel is goed. De omgeving is geweldig en het uitzicht vanaf het b&b is mooi. Het ligt in een rustige buurt. We zijn goed en gastvrijd ontvangen door de gastvrouw. Onze hond was welkom. Er zijn voldoende restaurants in de buurt, helaas niet op loopafstand. De kamers zijn goed en ruim genoeg, met een heerlijk bad.

• 10Denise en Hans Huijskens-Stollman03-07-2012

In één woord: "GEWELDIG"

Dat deze B&B "highly recommended" is, kunnen wij volstrekt beamen. Voor het "Grand Départ du Tour de France 2012" waren wij enkele dagen te gast bij Raissa, Jean en Amelie. Een TOP-lokatie, een geweldige kamer met alles erop en eraan, uitmuntende gastvrouw, heerlijk ontbijt met o.a. vers brood en uitgebreid beleg in een "Salle Royal". Kortom een reis méér dan waard en we komen beslist terug.

• 10caro de rijks17-12-2011

super leuk weekend

hele leuke ervaring, alles was super, we voelden ons enorm verwend! kinderen hebben het helemaal naar hun zin gehad...voor herhaling vatbaar!!!

• 9Mat en Jeannette07-06-2011

Prachtige accommodatie. aanrader!

Met 5 vriendenstellen tijdens de Hemlvaartsvakantie in La Bushaye geweest. Mede door het zonnige weer een paar prachtige dagen gehad. We hebben gebruik gemaakt van L'Étable (10-15 p.). Dit is een zeer sfeervolle en luxe accomodatie met een tuin met veel privacy. Het uitzicht is fantastisch. De omgeving is werkelijk prachtig met op loopafstand een fraaie Abdij. We hebben mooie wandeling gemaakt en een bezoekje gebracht aan Maastricht en Tongeren. De ontvangst in La Bushaye is zeer hartelijk. Ook de begeleiding en verzorging van Jean en Raissa zijn uitstekend. Kortom: een aanrader voor iedereen!

• 10iris01-08-2010

zuhause und doch urlaub!!

Es hat sich angefuehlt als ob ich zuhause angekommen waere.. Mit offene Armen wuerde ich empfangen. Mein Zimmer war liebevoll eingerichtet und sehr sauber. Das Früstueck ist vielfaeltig und frisch. Der Gegend ist traumhaft schoen und viele Moeglichkeiten zum Wandern.

• 8Mia18-02-2010

was weer heerlijk

Zijn hier nu voor de 2e keer en hebben het wederom heerlijk gehad!

• 10Mevr Tromp17-10-2009

Fantastic & sublime!

We loved our stay at La Bushaye! The innkeepers are lovely, but stay out of your way as well. Its a charming rustic farmhouse but renovated with the most modern appliances so our bath was divine and the huge bed was very comfortable. Big windows everywhere so its very light and bright. We were attending the F1 event at Spa Francorchamps and it was a very easy drive there. We ate two nights in the cute town of Aubel, which is about 4 kilometers. We stayed in the 'Le Grenier' two-person room, and also enjoyed the wonderful large common area, outfitted with comfy chairs, cappucino maker, a stereo for your ipod, and a tv. You will need a car to get here, its not walking distance to anything that I noticed. But if you are car-touring through Belgium, don't miss it! (The innkeeper has a small child, so I think its child-friendly, but I don't know for sure.)

Bed & Breakfast La Bushaye info

Het complex