Villa Demeure du Boukai-Moulin

Villa Demeure du Boukai-Moulin

9.8Fenomenaal

België, Luik, Aubel

Op vakantie geweest naar Demeure du Boukai-Moulin?

9.8Fenomenaal

• 9.9Hoeveelheid ruimte

Villa info

• Sauna
Meer villa info

9 reviews over Villa Demeure du Boukai-Moulin

• 10Lobke07-05-2014

Overweldigend perfect!

Prachtig huis. Sfeervol ingerichte kamers. Prachtig stuk grond met velen faciliteiten. Wij hebben met 22 personen zeer genoten van de villa. Het ligt in een leuke omgeving, niet al te ver van Maastricht. De gastheer- en vrouw waren erg vriendelijk. Letterlijk waar voor je geld. Voor iedere persoon schone handdoeken, badjassen en in iedere kamer een eigen badkamer.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 10Rdeboer12-09-2013

Fantastische plek!!!

Wat is dit een prachtig landgoed, wij hebben er een week van mogen genieten en zijn dol enthousiast!! Wat een prachtig huis met enorm landgoed. Alles erop en eraan, er is werkelijk niets wat er ontbreekt. De eigenaren zijn vreselijk aardig en doen er alles aan om je verblijf zo onvergetelijk mogelijk te maken. Wij verbleven er met het hele gezin, 10 volwassenen en 8 kinderen, wat hebben wij ons heerlijk vermaakt bij de visvijver, het zwembad, op het enorme grasveld met allerlei leuke spelletjes en niet te vergeten de omgeving. Je kan er wandelen, fietsen en mooie autoritten maken. In één woord GEWELDIG! Wij komen zeker nog eens terug met z'n allen!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10tinekehollenberg18-06-2012

Prachtige weerbestendige accommodatie

Buitengewoon mooie villa, landelijk gelegen, maar toch vlakbij het stadje Aubel. De tuin is een waar park, waar een riviertje doorheen stroomt. Wij hadden er een familieweekend. De kleintjes konden trampolinespringen, schommelen, fietsen. De groten jeu-de- boulen en tafeltennissen. Binnen sauna en zwembad. Mooie terrassen en dito stoelen en ligbedden. Kamers zijn prachtig ingericht, bedden mooi opgemaakt, goed sanitair. Het huis is prijzig maar van superieure kwaliteit. Voordeel is dat het hotelkwaliteit verenigt met de vrijheid om de catering in eigen hand te houden, dus geen dure drankjes. Energie is exclusief, maar toen wij op een koele junidag arriveerden had de eigenaar van tevoren het huis aangenaam verwarmd, zodat wij nauwelijks stookkosten hadden. Wij waren met 15 mensen t.g.v. een 45-jarig trouwen.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10gemma uiterwijk winkel09-10-2011

Heerlijk weekend.

Wij waren met 12 een lang, zonnig en warm, weekend gast in Demeure du Boukai-Moulin. Het overtrof onze verwachtingen. Vanaf de hartelijke ontvangst t/m het vriendschappelijke afscheid. Het huis was meteen ons home. Overal zag je de liefde voor de gast, in de inrichting van de kamers, de kleuren van de slaapkamers, het schattig opgemaakte babybedje, de cider in de koelkast van de bar, de speeltjes in een hoekje, 2 barbecues bij het terras, zwembad, trampoline, royaal servies, volle linnenkast etc. etc. je zag het in alle finesses. Wij hebben ook gebruik gemaakt van het kampvuur, heel romantisch. En de Hr. en Mevr. Stassen wilden niets liever dan al onze wensen in vervulling te laten gaan en dat is gelukt. Wij hebben genoten en iedereen wilde heel graag terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 10Yves Goetgeluck14-10-2010

Trouwfeest te Boukaï-Moulin

We hebben ons trouwfeest georganiseerd te Boukai-Moulin, de week ervoor was doorbracht met onze naasten. De week was ideaal in dit hyper-uitgeruste oord, waar alles verzorgd is met oog voor detail. Jean-Pierre en Ruth, lief, gastvrij, glimlachend, attent, waren een onmisbare hulp voor de laatste praktische voorbereidingen en de interacties met de onderaannemers (tent, drank, e.d.). Het trouwfeest zelf was sprookjesachtig en idyllisch, een droom. Echter niet de huur van de tent + meubels + vaat onderschatten (~€4000) (zie foto).

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 10Michel06-07-2009

Geweldig landhuis met uitzonderlijk serviceniveau

De afgelopen vijf jaar zijn we met familie in de zomer gast geweest van de familie Stassen in hun landhuis Boukai-Moulin. Het huis is bijna overcompleet uitgerust, ligt prachtig en heeft voor ieder wat de bieden. Wat een verblijf in Boukai-Moulin uitzonderlijk maakt is de gastvrijheid van de familie Stassen. Vanaf de reservering, via de ontvangst met koffie, thee, cider en koekjes tot en met het gesprekje bij het afscheid, stellen Jean-Pierre en Ruth alles in het werk om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Reserveringen in een restaurant maken, zorgen voor een privékok, boodschappen laten bezorgen, pieren verzamelen voor het vissen, een baan regelen bij de plaatselijke tennisclub in het dorp, etc., etc. Niets is teveel gevraagd.

Voor een familie-uitje, een verblijf met een grotere groep of enkele bedrijfsdagen is Boukai-Moulin het perfecte adres!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 9Wendy16-11-2008

Heerlijk weekend weg

In 2005 hebben wij met een aantal vrienden een lang weekend doorgebracht in deze mooie vila. Alles ziet er keurig netjes uit en je krijgt van te voren een goede uitleg over hoe alles werkt en waar alles staat. Je hebt thema kamers en zien er heel erg netjes uit. Iedere kamer met eigen badkamer. Aan het huis zit een hele grote tuin met vijver. Ook is er de gelegenheid om te bbq-en. Je hebt in het huis een relaxruimte met sauna en ook een binnen zwembad. Voor een lekker weekendje weg met een grote groep is het echt een aanrader. Wij gaan over 2 weken weer

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9saskia28-10-2008

Paradijs!!

Een heel mooi gelegen landhuis met vriendelijke eigenaar die er samen voor zorgen dat je geweldig verblijf hebt.

Gereisd met familie in oktober 2008

Villa Demeure du Boukai-Moulin info