Géén boekingskosten
BelgiëLuikAnthisnesVakantiehuizen AnthisnesVakantiehuis La Ferme de la Buissonnière

Vakantiehuis La Ferme de la Buissonnière

BelgiëLuikAnthisnes

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 7.5Ruimte

Vakantiehuis info

2 Reviews over La Ferme de la Buissonnière

• 5Silvia Kruyt27-04-2010

Nooit meer!!!

Het ging al fout bij aankomst. De beheerster kwam met een zuur gezicht aan en begon direct te klagen over het parkeren van de auto's. Er was een taalbarierre, omdat wij geens van alle frans spreken en zij niks anders als frans (wilde spreken?) We moesten eerst (voordat we naar binnen mochten) onze borg 500 euro, schoonmaakkosten 150 euro EN de kosten voor gebruik van het gas 60 euro PER NACHT!! betalen VOORDAT wij naar binnen mochten. Er waren zeer weinig douches (totaal 7 verdeelt over 2 badkamers) als je bedenkt dat het huis voor 53 pers. geschikt moet zijn. De sauna en het zaaltje konden niet gebruikt worden. De keuken was NIET compleet, brandblusmiddelen niet gecontroleerd. En bij vertrek begon mevrouw zelfs te zeuren over een tafel die verkeerd stond het het krijtje van het biljart! Euro Relais heeft ons goed geholpen/te woord gestaan. Wij gaan NOOIT meer terug! Maar zijn ZEER tevreden over de vriendelijkheid en geduld van Euro Relais

• 8oud-HEAO vriendengroep22-07-2009

Fantastisch huis met een paar kanttekeningen

Wij zijn met 20 volwassenen en 17 kinderen in Anthisnes geweest. Voldoende kamers, dus iedereen kon kiezen waar ze wilden slapen. Het is erg gezellig dat er een bar in het huis zit en het is er enorm schoon, tot op de voegen! De tuin geeft veel ruimte voor de kinderen om te spelen en ook de pooltafel en tennistafel zijn erg leuk voor vermaak. Al met al dus een gezellig weekend gehad! Toch hebben we ook wat kanttekeningen: - er wordt € 150,- gerekend voor een 50 liter fust (meer dan horeca inkoopprijs dus) - bij de borg zitten niet de schoonmaakkosten, dus de aanbetaling bij aankomst is € 650,- - niemand mocht aan de sierkussentjes komen (leg ze er dan niet neer) - tijdens de rondleiding werd vooral verteld wat de kinderen allemaal niet mochten (zolang we alles weer in dezelfde staat opleveren, lijkt me dat geen probleem. Een groter probleem is om kinderen het hele weekend continu van alles te verbieden om de meest onzinnige dingen) - we hebben 4 weken op onze borg moeten wachten!

Vakantiehuis La Ferme de la Buissonnière info

• Adresgegevens