Anthisnes

We hebben een aantal aanbieders voor Anthisnes voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Anthisnes voor je op een rij gezet:

Reviews over Anthisnes

Fantastisch huis met een paar kanttekeningen

oud-HEAO vriendengroep,
    22-7-2009

Wij zijn met 20 volwassenen en 17 kinderen in Anthisnes geweest. Voldoende kamers, dus iedereen kon kiezen waar ze wilden slapen. Het is erg gezellig dat er een bar in het huis zit en het is er enorm schoon, tot op de voegen! De tuin geeft veel ruimte voor de kinderen om te spelen en ook de pooltafel en tennistafel zijn erg leuk voor vermaak. Al met al dus een gezellig weekend gehad!

Toch hebben we ook wat kanttekeningen:

- er wordt € 150,- gerekend voor een 50 liter fust (meer dan horeca inkoopprijs dus)

- bij de borg zitten niet de schoonmaakkosten, dus de aanbetaling bij aankomst is € 650,-

- niemand mocht aan de sierkussentjes komen (leg ze er dan niet neer)

- tijdens de rondleiding werd vooral verteld wat de kinderen allemaal niet mochten (zolang we alles weer in dezelfde staat opleveren, lijkt me dat geen probleem. Een groter probleem is om kinderen het hele weekend continu van alles te verbieden om de meest onzinnige dingen)

- we hebben 4 weken op onze borg moeten wachten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008