Hotel Zum Goldhahn

9.3Fenomenaal

37 reviews over Hotel Zum Goldhahn

• 2019
    10marnix vanhille08-02-2019

Een zeer goede b&b en voor herhaling vatbaar .

Voor een paar dagen gaan skien in ovifat en ons verblijf was in een b&b in amel.Het verblijf was tot in de puntjes verzorgd ,met alles er op en eraan . Het ontbijt en avondmaal was tot in de puntjes verzorgd. Vriendelijke uitbaters zeker voor herhaling vatbaar .

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 8lieven rebry16-01-2019

Heel leuk

Leuke familiale B&B uitgebaat door een vriendelijk koppel, we waren met 2 koppels. Het ontbijt is gevarieerd, voor elk wat wils en het het avondmaal mocht er ook zijn. Rustig gelegen, mooie omgeving om zowel te wandelen of te fietsen of site seeing te doen ( spa, ambleve, waterval van coo, stuwdam la gileppe…. Doe zo verder Hendrik en Saskia, groetjes van hilde en lieven, ann en kris

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    10Stefaan en Co.30-07-2018

Zweer aangename verrassing

Klein hotelletje in zeer rustige locatie. Ideaal voor ons groepje fietsers voor 1 week. Hartelijk onthaal met Hendrik die zelfs elke avond onze digestieve avondwandeling gidste! Kamers ok, zeer proper. Verbleven in halfpension met onverwacht ontbijt en diner met gerechten die je in locaties van deze prijsklasse zelden zult vinden: wij degusteerden o.a. Dorade, roodbaars, osso bucco, forel en zelfs een reebokje uit de regio! Saskia heeft ons met haar kookkunst verwend!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Urbain Balanck - Deruytter12-07-2018

Fantastisch echt een aanrader zo gastvrij

Zo warme ontvangst echt een thuisgevoel , super lekker en verzorgd eten zowel het ontbijt als het avondmaal ,kraak nette kamers, zeer goed om te fietsen of te wandelen , we komen zeker terug Dat zijn mensen die het uitbaten met hun hart en ziel

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Peter Bailliu08-10-2017

Prijs / kwaliteit : prima

We zijn donderdagnamiddag toegekomen bij Hendrik en Saskia en heel warm onthaald. De kamer was in orde, alles wat je nodig hebt is voorzien, ook praktische badkamer aanwezig. De gastvrouw heeft telkens voor een heel lekker avondmaal (3 gangen) gezorgd. Er is ook een gezellige plaats om te aperitieven dicht bij de houtkachel. Ook veel tips gekregen voor bezoeken in de streek en als extra presenteerde de gastheer ons om herten te gaan spotten in het Eifel natuurgebied (ongeveer 30 minuten afstand). Kortom heel geslaagd !!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Christina en Johan02-03-2017

Een pareltje in de streek

Warm onthaal, fijne mensen. Gezellig lekker eten, kamers alles kraaknet. Blij dit pareltje te hebben ontdekt, wij komen zeker terug. Nogmaals in één woord super!

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Alex26-02-2017

supergpoed ,toffe uitbaters en superlekker eten

zijn begin februari voor overnachting met ontbijt en diner bij deze zeer leuke en aangename mensen terecht gekomen .Wat ons direkt opviel was de gezellige sfeer die er hing met de uitbaters en hun leuke kinderen .s'Avonds werden we door de gastvrouw getrakteerd op een superlekker avondmaal.Ondanks dat ze vegetarieer is kan ze ongelooflijk lekker koken. s'Ochtends stond er ons een zeer lekker en heel gevarieerd ontbijt te wachten met steeds de vraag of we van alles genoeg hadden .Kortom deze B&B is een aanrader voor iedereen en niet vergeten een prachtige omgeving op de koop toe .

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Luc en Eliane31-01-2017

Een fantastische B&B, lekkere keuken,alles oke!

Zeer vriendelijk onthaal, een B&B met al het nodige en prima in orde, prachtige ligging, zeer lekkere keuken,prijs kwaliteit tip-top,. Een echte aanrader! Zeer gezellige en warme uitbaters. Het is als thuis komen in een familiale sfeer! Doe zo verder; Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Willy van eyken06-06-2016

Een echte aanrader

Prachtige locatie, netjes en mooi verzorgd. De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en spontaan. Het ontbijt en avondeten was super. We zijn hier twee nachten geweest en werden echt verwend. Hier komen we zeker nog terug.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9familie met twee kleine kinderen28-04-2016

Echte aanrader

Prachtige lokatie! Zeer hartelijk onthaal en lekkere keuken. Er zijn veel activiteiten voor kleine kinderen (4 & 7), en de ouders hebben zich ook goed geamuseerd! De familiekamer is prima. We hebben niets gemist.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Hotel Zum Goldhahn info