Amel

We hebben een aantal aanbieders voor Amel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Amel voor je op een rij gezet:

Reviews over Amel

Een zeer goede b&b en voor herhaling vatbaar .

marnix vanhille,
    8-2-2019

Voor een paar dagen gaan skien in ovifat en ons verblijf was in een b&b in amel.Het verblijf was tot in de puntjes verzorgd ,met alles er op en eraan . Het ontbijt en avondmaal was tot in de puntjes verzorgd. Vriendelijke uitbaters zeker voor herhaling vatbaar .

Gereisd met vrienden in februari 2019

Heel leuk

lieven rebry,
    16-1-2019

Leuke familiale B&B uitgebaat door een vriendelijk koppel, we waren met 2 koppels. Het ontbijt is gevarieerd, voor elk wat wils en het het avondmaal mocht er ook zijn.

Rustig gelegen, mooie omgeving om zowel te wandelen of te fietsen of site seeing te doen ( spa, ambleve, waterval van coo, stuwdam la gileppe….

Doe zo verder Hendrik en Saskia,

groetjes van hilde en lieven, ann en kris

Gereisd met vrienden in januari 2019

Zweer aangename verrassing

Stefaan en Co.,
    30-7-2018

Klein hotelletje in zeer rustige locatie. Ideaal voor ons groepje fietsers voor 1 week. Hartelijk onthaal met Hendrik die zelfs elke avond onze digestieve avondwandeling gidste! Kamers ok, zeer proper.

Verbleven in halfpension met onverwacht ontbijt en diner met gerechten die je in locaties van deze prijsklasse zelden zult vinden: wij degusteerden o.a. Dorade, roodbaars, osso bucco, forel en zelfs een reebokje uit de regio!

Saskia heeft ons met haar kookkunst verwend!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastisch echt een aanrader zo gastvrij

Urbain Balanck - Deruytter,
    12-7-2018

Zo warme ontvangst echt een thuisgevoel , super lekker en verzorgd eten zowel het ontbijt als het avondmaal ,kraak nette kamers, zeer goed om te fietsen of te wandelen , we komen zeker terug Dat zijn mensen die het uitbaten met hun hart en ziel

Gereisd met partner in juni 2018

Prijs / kwaliteit : prima

Peter Bailliu,
    8-10-2017

We zijn donderdagnamiddag toegekomen bij Hendrik en Saskia en heel warm onthaald. De kamer was in orde, alles wat je nodig hebt is voorzien, ook praktische badkamer aanwezig. De gastvrouw heeft telkens voor een heel lekker avondmaal (3 gangen) gezorgd. Er is ook een gezellige plaats om te aperitieven dicht bij de houtkachel. Ook veel tips gekregen voor bezoeken in de streek en als extra presenteerde de gastheer ons om herten te gaan spotten in het Eifel natuurgebied (ongeveer 30 minuten afstand). Kortom heel geslaagd !!

Gereisd met partner in oktober 2017
Amel scoort een 8,8 uit 10, op basis van 12 reviews