Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,5

135 tips over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal

Merel Ursem, 17-2-2018
Ga een keer eten bij restaurant de Roeler. Ligt om de hoek van het park. Vanbuiten ziet het er weinig uitnodigend uit, van binnen is het interieur ouwbollig te noemen, maar het eten is er lekker en goed.
desiree, 2-9-2017
Echt fietsen huren en daar rond fietsen door een zeer mooie omgeving.
Peter, 8-7-2016
Mechelse heide een fantastisch wandelgebied.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Mooi Zutendaal voor je op een rij gezet:

Annemieke koornstra, 14-11-2015
    Blote voetpad is iets wat iedereen een keer gedaan moet hebben, Voor jong en oud is het zo bijzonder om te doen
    Mondensuzanne, 24-8-2015
    Maastricht, Tongeren, Genk en Hasselt zijn leuke plaatsen om te bezoeken
    San, 23-8-2015
    Bij slecht weer het winkelcentrum in Genk. Plopsaland in Hasselt, en daar in de buurt is ook een bioscoop

toos van den broek, 11-8-2015
    Een tip : Overdek een gedeelte van de veranda die aan het huis gebouwd is. Dan kun je ook bij regen heerlijk buiten blijven zitten.
    tommy_joostens, 3-8-2015
    Plopsa Indoor in Hasselt bij slecht weer
    tommy_joostens, 31-7-2015

Plopsa Indoor in Hasselt is een leuke uitstap bij minder weer.

Voldoende winkels kortbij in de buurt om nog enkele inkopen te doen.

mariekenijboer, 29-7-2015
    Domein Bokrijk! Hier heb je een zeer grote speeltuin, zo ver als je kijken kunt en het is helemaal gratis! (Parkeren kost €5). De speeltuin is voor alle leeftijden leuk, er zijn verschillende gedeelten. Koeltas met eten en drinken mee, kleedje voor op het gras en je kunt je er echt de hele dag vermaken!!

Onze bezoekers bekeken ook: