Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,5

138 tips over Vakantiepark Landal Mooi Zutendaal

RvD, 30-6-2018

Dagje winkelen en volop restaurantjes in Hasselt

Gratis parkeren boudewijnlaan heel veel plek op 5 min lopen vanaf het centrum

RvD, 30-6-2018

Kinderboerderij / grotere speeltuin met terras in Lanaken

7 km vana park

Cris, 22-6-2018

Het internet is gratis en super snel.

Boodschappen kan je beter bij de Aldi of Lidle doen 5km.

De winkel op het park is schandalig duur

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Mooi Zutendaal voor je op een rij gezet:

Merel Ursem, 17-2-2018
Ga een keer eten bij restaurant de Roeler. Ligt om de hoek van het park. Vanbuiten ziet het er weinig uitnodigend uit, van binnen is het interieur ouwbollig te noemen, maar het eten is er lekker en goed.
desiree, 2-9-2017
Echt fietsen huren en daar rond fietsen door een zeer mooie omgeving.
Peter, 8-7-2016
Mechelse heide een fantastisch wandelgebied.

Annemieke koornstra, 14-11-2015
Blote voetpad is iets wat iedereen een keer gedaan moet hebben, Voor jong en oud is het zo bijzonder om te doen
Mondensuzanne, 24-8-2015
Maastricht, Tongeren, Genk en Hasselt zijn leuke plaatsen om te bezoeken
San, 23-8-2015
Bij slecht weer het winkelcentrum in Genk. Plopsaland in Hasselt, en daar in de buurt is ook een bioscoop
toos van den broek, 11-8-2015
Een tip : Overdek een gedeelte van de veranda die aan het huis gebouwd is. Dan kun je ook bij regen heerlijk buiten blijven zitten.