De Lieteberg

5.2Matig

• 8wendy17-03-2016

Vermoeiend

Het pad is erg mooi, enkel wel niet zo goed voor te kleine kinderen. De grond kan soms pijnlijk zijn harde ondergronden als stenen en rotsen. Ook moet je door een modderpoel, kan erg koud zijn en kleine kinderen staan er met hun hele beentjes in. Steile hellingen niet geschikt voor mensen die minder te been zijn. Neem ook drinken mee want de wandeling is zeer vermoeiend over het gehele pad kan je nergens iets vinden om drinken te kopen, enkel is er een cafetaria voor je aan het pad begint. Wel de moeite om eens te doen. Op zeer warme dagen kan het heel druk zijn!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8depoorter kathy17-08-2015

blotevoetenpad is super

De Lieteberg is één van de toegangspoorten van het nationaal park De Hoge Kempen. Daar heb je het insectenmuseum en de vlindertuin, hebben wij beiden niet gedaan. Het blotevoetenpad hebben wij gedaan met onze 3 kids (3, 7 en 9 jaar). Echt een aanrader, moet je eens gedaan hebben. Sommige stukken waren iets lastiger voor onze jongste maar vanaf 3 jaar is het wel te doen. Je moet wel nog goed te been zijn. In het hoogseizoen kan het wel druk zijn.

augustus 2015

• 2rony30-07-2015

Prijs niet waard

De natuur in de omgeving is prachtig maar insecten museum of de mooie naam die ze het geven entomopolis is schandalig duur voor wat het is , of voor wat het juist niet is. En onvriendelijk personeel die slecht inlicht, 6 euro betaald per persoon en waren buiten voor we vertrokken waren en in de prijs zat normaal vlinderkoepel en wij zijn daar niet van op de hoogte.Was tot nu toe bij ons in het prachtige Limburg de grootste afknapper ooit !!

Gereisd met partner in juli 2015

• 2makkies25-07-2013

af te raden moeilijk voor kinderen onder de 7 jaar duur voor wat het is

juni 2013

• 2Makkies25-07-2013

veel te duur voor wat het is

geen aanrader tenzij je echt niet weet wat doen schandalig veel geld wat ze vragen kan je beter zelf even je schoenen uitdoen op een wandeling met kinderen onder de 7 jaar is het zelfs te moeilijk

juni 2013

• 9Johan30-01-2012

insectenmuseum

Heel leuk. Ook voor de kinderen. Blotevoetenpad alleen in hoogseizoen.

januari 2012