Hotel De Klokstersterster

7.4Goed

België, Limburg (België), Zutendaal

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Klok?

7.4Goed

Tonen op kaart

14 reviews over Hotel De Klok

• 7Joseph Moreels25-05-2019

fantastisch

Heel goed hotel, lekker eten ,prima kamer. Vriendelijke bediening .

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    6Groep OLK22-09-2018

Niet te doen

Op de reservatie werd vermeld: "Hotel De Klok bevindt zich in het centrum van Zutendaal, het groenste snoepje van Vlaanderen. Al 100 jaar ontvangt Hotel De Klok gasten in dit historische pand tegenover de Pastorij. De Klok is een familiebedrijf waar gezelligheid en lekker eten centraal staan. Met veel plezier en passie willen we De Klok een plaats laten zijn waar iedereen zich welkom voelt, waar sfeer, kwaliteit en een vriendelijk woord samenkomen. "

Zo is het helemaal niet! Onze groep 8 personen was op 31 aug 1-2 september op weekend in dit hotel: - ze vonden de kamers prima - vrijdagavond mochten ze 1u45 wachten op het eten, als logees voor een dagschotel was dit vrij lang - diner van zaterdagavond was matig (vissausje i.p.v. vispannetje), het beste van de menu was het dessert - de eindafrekening was incorrect Door omstandigheden was onze groep van 9 personen gereduceerd tot 8 personen, annulatie werd telefonisch medegedeeld op donderdag (reden annulatie: echtg. met hartproblemen) Echter de prijs werd herrekend zonder afspraak en kwam praktisch op dezelfde prijs dan voor 9 personen? Dus herrekening gaf quasi 0 euro verlies voor het hotel, nochtans had er 1 persoon minder geslapen en gegeten??? Op enkele telefonische contacten met het hotel werd een herberekening geweigerd. Nochtans staat er in de annulatievoorwaarden op het reservatieformulier dat bij annulatie slechts 1 nacht wordt aangerekend. Nog nooit ondervonden in enig hotel gedurende meer dan 40 jaren. De directie zijn Nederlanders die hier in België hun wetten naar hun zin toepassen. Begrijpe wie begrijpen kan! Dus geen aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Mw. Floors27-04-2018

Komen hier zeker terug

Gezellig hotel, erg vriendelijk personeel . Prima keuken.

Gereisd met partner in maart 2018

• 2017
    9Luc caluwe13-03-2017

Excellent in kamer 9

wij vonden het een heel tof weekend en hebben ook genoten van avondmaal en ontbijt

Gereisd met partner in maart 2017

• Oude reviews

9Lionel verschaeve21-08-2011

zeer goed adres

Sympatieke ontvangst van de eigenaars en heel attente medewerkers. Het ontbijt was meer dan behoorlijk en met liefde gepresenteerd. Het bijhorend restaurant heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel nette en ruime kamers met goede bedden. Misschien 1 verbeteringspunt, dat niet zo veel hoeft te kosten...een hor in iedere slaapkamer. Wij gaan in elk geval terug.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Stefanie18-03-2011

Zalig voor een weekendje!

Samen met mijn vriend hier onverwachts beland, nadat een ander hotel met een kapotte waterleiding zat. Dat hotel heeft ons dan ondergebracht in hotel de Klok. Wel, super was dat! Heel vriendelijk personeel, mooie kamers, moderne badkamer. Ontbijt was lekker!

Het hotel is heeeeel rustig gelegen, ideaal om even aan de drukte te ontsnappen. En toch is het hotel amper 10min rijden van Genk, waar je kan shoppen, de mijnschachten bezoeken en een cinemaatje doen.

wij vonden het in ieder geval heel leuk!

Gereisd met partner in maart 2011

• 8Janine19-05-2010

super hotel met goede service

Fijne ontspannen vakantie gehad. Restaurant en kamers zijn onlangs allemaal opgeknapt. Iedere dag lekker ontbijtbuffet. Aardig personeel. Locatie is super uitvalbasis voor wandel- en fietstochten.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Ronald van der Hoef22-11-2009

zeer tevreden!

De ontvangst is perfect, het diner uitmuntend, de bedden slapen heerlijk en het ontbijt verdient een extra compliment!

Gereisd met partner in november 2009

• 9mieke watteyne18-09-2009

the place to be

heel goed hotel en ideale uitvalsbasis voor prachtige natuurwandelingen

Gereisd met partner in september 2009

• 10Pernot Benedictus01-08-2009

zeer mooi hotel

mooi hotel , zeer goed eten ,goede ontvangs van personeel en chef ,netheid kamers

Gereisd met vrienden in juli 2007

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën