Blotevoetenpad

9.6Fenomenaal

Op vakantie geweest naar Blotevoetenpad?

• 10Ruud14-08-2018

Super

Een hele leuke middag beleefd in Zutendaal. De kinderen (12 en 15) hebben het ook erg naar hun zin gehad. Door de aanhoudende droogte van de afgelopen periode, waren de houtsplinters droog en werden we gewaarschuwd voor eventuele splinters. Goed verzorgd dus.

Bij thuiskomst ontdekte onze oudste dat hij zijn oordopjes in de kluis had laten liggen. Meteen contact met de receptie gezocht en werden in no time terug gebeld dat de oordopjes terecht waren. Service van Lieteberg om de oordopjes, geheel gratis, naar Nederland te sturen. TOP!

augustus 2018

• 9Fam Knape22-07-2018

Bijzondere belevenis

Wij hebben het blotenvoetenpad als zeer leuk ervaren. De kinderen 2,5 en 5 hebben het ook erg naar hun zin gehad. Wij hebben echt geen last gehad van splinters hoewel dat natuurlijk wel kan als je over hout loopt. De afwisseling was erg leuk en het lopen door de natuur was heerlijk.

juli 2018

• 10Trudy van de Velde04-05-2018

geweldig

Met onze kinderen van 8 en 12 dit pas gelopen. we waren de enigen. Heerlijk om zo met je blote voeten 3 km langs verschillende landschappen te lopen. Je krijgt er echt een vrij gevoel van! En door de afwisseling geen gemopper van de kinderen of we er al zijn... Je moet wel tegen blubber en natte voeten kunnen. Al zijn er verschillende mogelijkheden! Eigenlijk was hij alleen open voor reserveringen, maar toch mochten we het pad lopen. Vriendelijke meneer ( die ook Nederlands sprak).

mei 2018

• 10Huge27-02-2018

Puur natuur: aanrader van formaat!

Het Blotevoetenpad in Zutendaal is een unieke ervaring en kan door iedereen gedaan worden: jong en oud. Je legt een mooie weg af door de natuur en je voelt de verschillende grondlagen. Dat doet goed voor je geest én je gezondheid. Nadien kan je nog wat eten of drinken en naar het bijen expertise centrum gaan, dat ook in Lieteberg ligt. Verder is er ook nog de 'Vlinderkoepel', waar je vlinders ziet in hun natuurlijke omgeving. Eigenlijk kan je hier meer dan een ganse dag rondwandelen, kennis over bijen en/of vlinders opdoen en op tijd wat rusten zodat je de innerlijke mens kan versterken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 4Benny Online25-06-2017

Splinterparadijs!

Het eerste stuk van de wandeling slaat nergens op.. Kun je net zo goed in het bos lopen.. Het tweede gedeelte wordt beter met diverse "ondergronden" Ook hadden ze de moeite genomen een heus tunneltje te graven waardoor je de indruk moest krijgen dat je onder de grond kon kijken in het dierenrijk.. Chapeau! Het lopen kan soms pijnlijk zijn en iedereen kwam thuis met splinters.. Pincet meenemen is geen overbodige luxe! Al met al geen 4 euro waard.. Ga in de tuin een parcours maken met kiezels, boomschors, modder en water en je hebt waarschijnlijk hetzelfde plezier!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8depoorter kathy17-08-2015

blotevoetenpad super

Echt een aanrader voor de ganse familie, je moet wel goed te been zijn. Voor onze jongste (net 3 geworden) was het net te doen.

Wel meebrengen : een handdoek en best een korte broek aan.

Een ervaring!

augustus 2015

• 9Familie Swart29-06-2015

Heerlijk op avontuur door modder, zand, water!

Mijn voeten hebben alle ondergronden ervaren. Onze dochter van 4 vond het prachtig, als een vlinder fladderde ze over de paadjes, maar ook Opa vond het leuk (alhoewel hij over rotsen/stenen lopen minder fijn aan zijn voeten vond, maar door het ijskoude water vond hij weer prachtig). Het was 3 kilometer (omhoog/omlaag), maar we waren wel paar uur onderweg. Kom niet met een wandelwagen, want dat lukt niet.

mei 2015

• 9Inez27-05-2015

Super leuk! Zeker eens doen!!

Super leuk! 3 km over boomschors, houten palen, keien, allerlei soorten grote en kleine stenen, gras, touwbrug, modder e.d. Korte broek is een aanrader! Top!!

januari 2015

• 8marissaklok10-11-2014

Erg leuk!

Heel leuk om mee gemaakt te hebben, maar het is niks voor mensen die slecht ter been zijn of een niet zo'n goede conditie hebben want het is nog best een pittige wandeling, maar wel erg leuk

november 2014

• 9nastasja8002-08-2014

Top

ERg leuk, maar het water was koud. Bij het restaurant misten we het eten

juli 2014

10 van de 17 reviews gezien