Géén boekingskosten

Hotel Apollo

BelgiëLimburg (België)Zutendaal

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Apollo voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 5 reviews

7.6GoedScore uit 5 reviews

• Airconditioning

5 Reviews over Apollo

• 5M van Nuenen30-06-2014

geen driesterren waard

Kamers veel te klein, slechte bedden en doorgezakte matrassen (die naar rook stonken). Rommelige eetzaal met 's morgens al een grote tv aan. Drinken op de kamer veel te duur. Geen airco wat wel in de beschrijving staat. Gelegen midden in een nationaal park, maar 's morgens wordt je al vroeg wakker van het lawaai van buiten en van binnen het hotel. Wel een zeer vriendelijke gastvrouw. Maar over het geheel genomen niet wat je van een 3 sterren hotel verwacht.

• 9Mark Liem17-12-2012

Wat een lieve mensen

Had een bruiloft in Maastricht op zaterdag. Helaas niet goed geregeld door mezelf. Ben bij Hotel Apollo uitgekomen. Helemaal goed. Lieve mensen, prima kamer... Precies wat ik zocht.

• 9Elke 12-12-2011

Grandioos gelegen familiehotel

De kamer was van alle gemakken voorzien die je verwacht van een 3 sterren hotel. Mijn man is bijna 2 meter en de eigenaresse bood ons aan de kamer te ruilen naar een kamer met een bed van 2,20 meter. Je kunt gratis parkeren bij het hotel en de sfeer is echt grandioos. Voor slechts 4 Euro boek je een ontbijt bij waar je bij een ander hotel veel meer voor betaald. De eetzaal is echt heel gezellig ingericht voor de kerst.

• 7geertonk22-03-2011

Origineel

Hotel Apollo is eigenlijk een belevenis op z'n eigen . Wij gingen in groep, met zo'n 20 personen ,vooraf afgesproken , en toen wij daar aankwamen zaten ze met een overboeking . Gelukkig werd dit opgelost . De bazin is een verhaal op z'n eigen waard , trekt overal haar plan . De kamers zijn ouderwets maar proper. Op iedere kamer is er draadloos internet en een minibar. Volgens mij word er niet gekookt in de keuken , alles komt iedere avond van een of andere traitteur uit de streek . Ontbijt zijn producten uit Aldi, lidl of Colruyt ; er was wel telkens genoeg. Er is wel een ruime parking en een garage om fietsen te stallen . Mooie streek om in te fietsen .

• 8roel13-08-2008

goed te doen

de mevrouw regelt alles voor je, even gereedschap nodig vraag maar aan de gargagist van het bijbehorende transportbedrijf, we vonden het een leuk weekend lekker gefietst in de omgeving en de service van de madam van apollo was goed.

w

Hotel Apollo info