Bed and Breakfast Luxe kamers noord zuid

Bed and Breakfast Luxe kamers noord zuid

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag35°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Luxe kamers noord zuid voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Luxe kamers noord zuid in het Nederlands

heel goede (social) deal

LUC
2-12-2014

wij boekten een luxe kamer in deze b&b met een social deal bon; wij hadden een luxe ('love')kamer met een héél uitgebreid lekker ontbijt op de kamer gebracht door de gastvrouw zelf

Gereisd Met partner in oktober 2014

Bed and Breakfast info

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Luxe kamers noord zuid in Zonhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Luxe kamers noord zuid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.